کد خبر 350616
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸

ملی پوش دوی ۲۰۰ متر ایران گفت: از روزى که به اینچئون آمدم سرما خورده‌ام و ۲ شب است که از شدت تب نخوابیده‌ام.

به گزارش مشرق،‌ در مرحله نهایی مسابقات دوی 200 متر بازی‌های آسیایی اینچئون، محمدحسین ابارقی امروز (چهارشنبه) به رقابت با حریفانش پرداخت و در نهایت با ثبت زمان 21 ثانیه و 7 صدم ثانیه ششم شد. همچنین حسن تفتیان دیگر نماینده ایران در این مسابقات با ثبت زمان 21 ثانیه و 24 صدم ثانیه به عنوان هشتم رسید.

تفتیان در مورد عملکردش در بازی‌های اسیایی اظهار داشت: از روزى که به اینچئون آمدم سرما خوردم و 2 شب است که از شدت تب نخوابیده‌ام. رکوردهاى ما رکوردهایى است که مى‌توانیم مدال بگیریم اما متاسفانه نتوانستیم رکورد خودمان را بدویم و به مدال برسیم.

حسن تفتیان ادامه داد: خدا شاهد است که من کم نگذاشتم. در یک سال گذشته فقط 2 هفته کنار خانواده‌ام بودم و هر روز تمرینات فشرده‌ای داشتم ولى نمى‌دانم چرا در همین مسابقه که خیلى حساس بود دچار مشکل شدم. من هم سرماخوردم و هم براى اعزامم نتوانستم مستقیم از ترکیه راهى اینچئون شوم. مجبور شدم به ایران بیایم و همین موضوع برنامه‌هاى قبل از مسابقه مرا به هم ریخت. به هرحال هرقدر هم خوب تمرین کرده باشیم اما هفته قبل از مسابقات، واقعا تمرینات مهم و حساس است. یک سرى مشکلات دست به دست هم داد که نتوانم نتیجه بهترى بگیرم. امیدوارم در مسابقات بعدى رکورد و نتیجه بهترى کسب کنم.

ملی پوش دوومیدانی ایران تصریح کرد: از نظر من راهیابى به فینال اصلا بزرگ نیست، چون من اهداف خیلى بزرگ‌ترى دارم و رکوردهای بالاتر چیزى نیست که من نتوانم بزنم. ما می‌توانیم رکوردهای بهتر هم بزنیم. نفر اول این رشته اصلا آسیایى نیست. او آفریقایى تبار است و در آمریکا تمرین مى‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس