کد خبر 350546
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸

فرنگی کار وزن ۶۶ کیلوگرم کشورمان گفت: به کشتی گیر کره‌ای حمله می کردم اما به او اخطار نمی‌دادند.

به گزارش مشرق، افشین بیابانگرد پس از کسب مدال برنز بازی های آسیایی اظهار داشت: در طول 9 روز 6 کیلوکرم وزن کم کردم و این فشار زیادی به من وارد کرد.

وی افزود: حدود 2 روز بود که اصلا غذایی نمی خوردم و خیلی شرایط سختی بود اما به خاطر ایران این کار را انجام دادم. بعد از وزن کشی نیز چیزی نمی توانستم بخورم.

فرنگی کار وزن 66 کیلوگرم کشورمان خاطرنشان کرد: بخاطر شاد کردن دل مردم این مسائل را تحمل کردم تا یک مدال بدست آید. جالب بود که امروز من به کشتی گیر کره‌ای حمله می کردم اما به او اخطار نمی دادند.

بیابانگرد ادامه داد: تلاش خودم را انجام دادم اما شاید قسمت نبود که طلایی شوم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    0 0
    امتیازم میگرفتی کره ای رو برنده میکردند
  • مهدی مرادیفر ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    0 0
    همه میدانند هر کسی که به کره باخته در اصل او برنده بوده .لعنت بر جومونگ برای نسلش +سوسانو
  • ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    0 0
    بازم ازت متشکریم پهلوون !!!
  • ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    0 0
    کره ای ها مردمی هستند که هیچ چیز قابل توجه و قابل افتخاری در تاریخ گذشته شان ندارند وگرنه بجای ساختن سریالهای افسانه ای امثال جومونگ سریالهای تاریخی می ساختند و فرهنگ و تمدن کهنشان را به رخ مردم جهان می کشیدند اینها که آنقدر پست و فرومایه اند که با نامردی و حق کشی آشکار سعی می کنند مدالهای ورزشی بیشتری برای کشورشان دست و پا کنند ، شک نکنید اگر در فرهنگ و تاریخشان چیزی برای افتخار کردن داشتند حتما تا حالا آن را برای جهانیان در بوق کرده بودند یادمان باشد که در حمله چنگیز خان ، همین کره ای ها بخشی از سپاهیان وحشی مغول را تشکیل می دادند از ملتی که چنین پیشینه ای دارد بیش از این نمی توان انتظار داشت اگر هم به لحاظ تکنولوژی و اقتصادی رشدی کرده اند فقط به خاطر حمایت های صهیونیست ها از این ملت مشرک بوده است که با هدف ایجاد موازنه در شرق آسیا انجام می شود وگرنه خودشان که به تنهایی تا پیش از چیزی نبودند ، بعد از این نمی توانستند حرفی برای گفتن داشته باشند
  • ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    0 0
    سوسانو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس