کد خبر 348421
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۲

در حالی که هنوز چند روز از عرضه گوشی های همراه جدید اپل (آیفون 6 ) به بازار نگذشته است، شماری از خریداران از انحنا پیدا کردن این گوشی درپی گذاشتن آن در جیب شلوار ابراز ناخرسندی کرده اند.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، این گوشی ها پس از آنکه ساعت ها در جیب جلو جین باقی بمانند اندکی انحنا پیدا می کنند.اپل هنوز به این شکایت ها پاسخ نداده است.

با این حال هنوز مشخص نیست میزان آسیب وارد شده به آیفون 6تا چه حد است و در چه شرایطی استفاده شده که این مشکل را پیدا کرده اند.

اپل با استفاده از قاب آلومینیومی - فلزی چکش خوار و انعطاف پذیر که می توان از آن کاغذ تهیه کرد، آسیب پذیری گوشی همراه جدید خود را بیشتر کرده است.

گوشی های همراه آیفون 6 فوق العاده سبک هستند.

{$sepehr_album_17798}

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
    0 0
    به به
  • سید ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
    0 0
    برید 3-4 میلیون بریزید تو حلقشون تا آشغال بدن بهتون... برندی که حتی لوگوی اون نماد کفر آمیزه... برندی که آشکارا نماز مسلمونا رو با تبلیغ شراب مسخره میکنه... خاک تو سرمون که هنوز دشمن رو نشناختیم...
  • ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
    0 0
    ابلهانه است که چند ماه حقوق را بدهید و یک تلفن بخرید که در ایران هم خدمات ندارد و عمده اپلیکیشنهایش هم کار نمیکند و گوشی 100 تومانی هم همین کار را میکند. در خارج از ایران این گوشی معادل یکسوم حقوق ماهانه است. ولی چون ما کلاهبردار و دزد ایم قیمتش معادل چندین ماه حقوق است.
  • ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    ببخشيد منظورتون از تهيه كاغذ از آلومينيوم دقيقاً چي هستش چون من تخصص متالوژي دارم تا حالا همچين چيزي نشنيدم شايدم منظورتون تهيه فويل آلومينيوم هستش كه در اين صورت باي عرض كنم كه يه كم سواد هم خوب چيزيه كه فويل آلومينيوم را با كاغذ اشتباه نگيريد
  • محمدرضا ایرانی ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    جالبه! 5 تن از بهترین نوع گندم تولید شده در مزارع کشاورزی را که می تواند 50 هزار گرسنه را یک وعده سیر نماید تحویل دهید و یک گوشی تلفن تحویل بگیرید! این یعنی اقتصاد جهانی...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس