نمایندگان ایران روز سوم بازی‌های آسیایی را با سه مدال در تیراندازی بانوان آغاز کردند.

به گزارش مشرق، هفدهمین دوره بازی های آسیایی اینچئون وارد سومین روز برگزاری خود شد و نمایندگان ایران در روز سوم در رشته های جودو، ووشو، قایقرانی، تیراندازی، دوچرخه سواری،شنا، هندبال ، وزنه برداری به رقابت با حریفان خود پرداختند که حاصل آن یک طلا و دو نقره در تیراندازی بانوان بود.

نتایج کامل ملی پوشان ایران در روز سوم به شرح زیر است: 

برنامه کامل مسابقات نمایندگان ایران در اینچئون +ساعت بازی‌ها

جودو

وزن 100- کیلوگرم: جواد محجوب در دور اول در دو دقیقه و 40 ثانیه یان‌سئو از میانمار را ایپون کرد و در مبارزه دوم هم یالکاپوف از ترکمنستان را در دو دقیقه و 50 ثانیه ضربه فنی کرد و به جمع چهار نفر پایانی صعود کرد. او در مرحله نیمه نهایی بازی‌های آسیایی اینچئون مقابل ماکسیم راکوف از قزاقستان به روی تاتامی رفت و در کمتر از 30 ثانیه ضربه فنی شد و حالا برای نشان برنز تلاش خواهد کرد. محجوب در این مرحله از حریف کره ای خود شکست خورد.

وزن 90- کیلوگرم : محمد جمالی دور اول با قرعه استراحت روبرو شد. جمالی توانست در اولین مبارزه‌اش "اودی طیب " از فلسطین را با ضربه فنی از پیش رو بردارد اما در دومین مبارزه به مصاف "یوشیدا" نماینده سرشناس ژاپنی رفت و شکست خورد و در شانس مجدد به مصاف نماینده چین رفت و با ضربه فنی وی، به دور بعدی راه یافت. جمال زاده در این دور به حریفی از مغولستان باخت و مدال برنز را از دست داد.

تیراندازی

تیم تفنگ بادی 10 متر زنان: ایران (نجمه خدمتی، الهه احمدی و نرجس امام قلی نژاد) در رقابتهای تیمی این رشته و به مدال نقره تیمی رسید.

انفرادی: نجمه خدمتی با پیروزی در مسابقه نهایی به مدال طلا رسید و نرجس امام قلی نژاد صاحب مدال نقره شد.

نتایج ایرانی‌ها در سومین روز بازی‌های آسیایی

قایقرانی

رویینگ سبک وزن مردان: عاقل حبیبیان در رقابتهای شانس مجدد موفق شد به فینال صعود کند.

رویینگ 8 نفره مردان: تیم ایران در شانس مجدد دوم و راهی فینال شد.

رویینگ 4 نفره زنان: تیم ایران در شانس مجدد سوم و راهی فینال شد.

هندبال

در دومین دیدار خود به مصاف کویت رفت و در پایان با نتیجه 29 بر 25 حریف خود را شکست داد.

شنا

50 متر کرال پشت: جمال چاووشی‌فردر گروه خود چهارم و در مجموع با قرار گرفتن در مکان چهاردهم از صعود به فینال بازماند..

او با ثبت زمان 26 ثانیه و 77 صدم ثانیه رکورد قبلی این ماده که متعلق به خودش بود را ارتقا بخشید. رکورد پیشین او 27 ثانیه و 10 صدم ثانیه بود.

دوچرخه سواری

اسپرینت: در مرحله یک شانزدهم رقابت‌های اسپرینت نیز محمد دانشور در رقابت با رکابزن هنگ کنگی زمان 10 ثانیه و 966 هزارم ثانیه را ثبت کرد و توانست راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

دانشور در این مرحله در رقابت با ژائو چائو از چین نتوانست موفق شود و راهی شانس مجدد شد. او در مصاف با رکابزنان کره و چین تایپه در رده دوم ایستاد و باید با رکابزنان چین تایپه، مالزی . هنگ کنگ برای مقام نهم تا دوازدهمی رقابت می کرد که در پایان در رده یازدهم قرار گرفت.

حسن علی ورپشتی نیز در مرحله یک شانزدهم نهایی در رقابت با رکابزن کره‌ای با ثبت زمان 10 ثانیه و 855 هزارم ثانیه توانست به برتری برسد و راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

او در این مرحله در رقابت با آیم چایبین از کره به دلیل خطا کردن نماینده کره موفق شد با ثبت زمان 10 ثانیه و 634 هزارم ثانیه راهی دور بعد شد.

اومنیوم: حسین ناطقی در اسکرچ در رده ششم قرار گرفت. در ماده 4 کیلومتر تعقیبی انفرادی نیز با ثبت زمان 4 دقیقه و 41 ثانیه و 135 هزارم ثانیه رده هفتم شد و از رقابت ها کنار رفت

ووشو

تالو زنان: حمیده برخور در بخش بانوان در فرم تای چی جین به اجرای فرم پرداخته و با امتیاز 8.33 به کار خود پایان داد. او باید عصر امروز (دوشنبه) در فرم تای چی چوآن رقابت کند تا جمع امتیازات این دو فرم جایگاه او را در بازی‌های آسیایی مشخص کند..

تالو مردان: فرشاد عربی در فرم اول خود( نان چوآن ) امتیاز 9.53 کسب کرده و هشتم شد. در فرم دوم 9.63 امتیاز کسب کرد. او در مجموع در رده چهارم بازی ها قرار گرفت. 

ساندای بانوان:

الهه منصوریان در مرحله یک چهارم نهایی وزن 52- کیلوگرم به مصاف جهارانا گورونگ نپالی رفت و با برتری 2 بر صفر مقابل این حریف راهی مرحله نیمه نهایی شد.

شهربانو منصوریان در مرحله یک چهارمی نهایی با حریفی از کشور چین روبرو شد وو شکست مقابل او از راهیابی به مرحله نیمه نهایی باز ماند. 

ساندای آقایان:

محمدسیفی در وزن 65- کیلوگرم با غلبه بر حریف قرقیزستانی راهی مرحله نیمه نهایی شد.

سجاد عباسی در مرحله یک چهارم نهایی وزن 70- کیلوگرم به مصاف جومانیازوف رفت و با برتری مقابل وی راهی مرحله نیمه نهایی شد.

لادور در وزن 80 کیلوگرم به نیمه نهایی راه یافت.

وزنه برداری:

وزن 69 کیلوگرم: جابر بهروزی در حرکت اول موفق نشد وزنه 144 کیلوگرمی را بالای سر ببرد و برای بار دوم این وزنه را بالای سر برد. بهروزی در حرکت سوم خود نیز وزنه 149 کیلوگرمی را انتخاب کرد اما نتوانست این وزنه را بالای سر ببرد و بدین ترتیب با بالا بردن وزنه 144 در حرکت یک ضرب در جایگاه پنجم ایستاد.

**تیم فوتبال امید کشورمان که در مرحله گروهی هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی مقابل ویتنام شکست خورده بود و در دیدار با قرقیزستان نیز نتیجه‌ای بهتر از تساوی کسب نکرد، با برگزاری دیدار ویتنام و قرقیزستان حذفش از این دوره از رقابت‌ها قطعی شد.

{$sepehr_album_17658}

برنامه کامل مسابقات نمایندگان ایران در اینچئون +ساعت بازی‌ها


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
    0 0
    فعلا که پرچم دست بانوان است!!
  • ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
    0 0
    خوبه خانوما هستن ، کاشکی بجای تیم امید پسران ماله خانوما رو می فرستادیم
  • ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    سلام.اگه امکان داره نتایج فوتبال بازیهایی آسیایی یک شانزده صعود کرده رو سایت بگذارید تشکر از شما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس