کد خبر 346165
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳

یک شرکت هواپیمایی سوری پس از توقف دو و نیم ساله کار خود به دلیل فعالیت گروهک‌های تروریستی، کار خود را با پروازهای «دمشق-بغداد» از سر گرفت.

به گزارش مشرق، پس از برقراری ثبات و آرامش در فرودگاه بین‌المللی دمشق،‌ شرکت هواپیمایی «اجنحة الشام» (بالهای شام) سوریه، اعلام کرد که پروازهای خود در این کشور را از سر گرفته است و اولین پروازهای آن از دمشق به بغداد (پایتخت عراق) انجام می‌شود.

به گزارش روزنامه الاخبار لبنان، «جرج سهدو» یکی از مسئولان شرکت هواپیمایی اجنحة الشام در این خصوص گفت که شرکت همچنین تلاش می‌کند که 2 پرواز از شهر «قامشلی» به «لاذقیه» (شهر ساحلی در غرب سوریه) و دمشق و بالعکس دایر کند.

سهدو گفت: هواپیما(ی این دو پرواز) 165 نفر ظرفیت دارد و علاوه بر این، پروازهای داخلی و خارجی به فرودگاه‌های قاهره (مصر)، بغداد (عراق)، کویت، عمان و عربستان و لبنان نیز انجام خواهد شد.

همچنین «فراس دُهنی» مدیر تجاری شرکت هواپیمایی اجنحة الشام با اعلام خبر از سرگیری پروازهای این شرکت پس از ایجاد ثبات و آرامش در فرودگاه بین‌المللی دمشق و دیگر فرودگاه‌های این کشور گفت، هدف از این کار کاستن از رنج شهروندان سوری و فشاری است که بر هواپیمایی سوریه وارد می‌شود.

شرکت هواپیمایی «اجنحة الشام» (بالهای شام) کار خود را سال 2008 در سوریه آغاز کرد اما به دلیل ناامنی که گروهکهای مسلح در سوریه ایجاد کردند، کار این شرکت در سال 2012 متوقف شد.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس