کد خبر 346004
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱

در یک حادثه دلخراش، سه انگشت دست کارگر جوانی به طرز دلخراشی در میان چرخ گوشت صنعتی له شد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، این کارگر 25 ساله بنام محمد-پ درحالی که در یک منزل مسکونی سرگرم کارکردن با چرخ گوشت صنعتی بود در اثر رعایت نکردن اصول ایمنی ناگهان دچار حادثه شد ودست وی به داخل چرخ گوشت فرو رفت.

ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران با دریافت خبر این حادثه بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 28 و هم چنین گروه امداد و نجات 5 این سازمان را در حدود ساعت 11 صبح دیروز به محل حادثه در خیابان ابوذر(فلاح سابق)، خیابان آقاجانی اعزام کرد.

حسین حسین بیگی معاون عملیات منطقه چهار آتش نشانی تهران گفت: پسر جوانی در حیاط منزل مشغول کاربا چرخ گوشت صنعتی بود که ناگهان انگشتان دست چپ وی در داخل چرخ دنده های این دستگاه گیرکرد.

وی افزود: آتش نشانان ونجاتگران بلافاصله با استفاده از تجهیزات ویژه نجات به صورت كاملا ایمن، گلویی چرخ گوشت را از بدنه اصلی دستگاه جدا کرده و این پسر جوان را درحالی که دستش داخل چرخ گوشت بود برای انجام اقدامات بعدی و اعزام به بیمارستان دراختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

هم چنین رضا ناجی افسر آماده منطقه 5 عملیات آتش نشانی که نیروهای تحت امرش ادامه عملیات امداد رسانی در بیمارستان را برعهده داشتند، در این باره گفت: این حادثه درساعت 11:40 دقیقه همان روز به ما اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله گروه امداد و نجات یک این سازمان به محل حادثه در بیمارستان سینا اعزام شدند.

وی افزود: نجاتگران آتش نشانی در اتاق عمل بیمارستان تحت نظارت پزشکان متخصص، بعد از بیهوشی مصدوم، در عملیاتی حساس که حدود یک ساعت بطول انجامید، دست این پسر جوان را از میان چرخ گوشت آزاد کرده و وی را برای مداوا تحویل عوامل پزشکی بیمارستان دادند.
ناجی تاکید کرد: متاسفانه در این حادثه سه انگشت میانی دست چپ این کارگر ساندویچی دچار آسیب دیدگی شدید شد.

کارشناسان آتش نشانی به کاربران این گونه چرخ گوشت ها تاکید می کنند با رعایت نکات ایمنی حتمااز چرخ گوشت های صنعتی استاندارد استفاده کنند تا دچار این نوع حوادث دلخراش نشوند.
{$sepehr_album_17442}


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: پایگاه 125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس