کد خبر 345598
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲

پرچم دو کشور در بازی‌های آسیایی اینچئون امروز در دهکده بازی‌ها به اهتزاز درآمد.

به گزارش مشرق، ورزشکاران 2 کشور ژاپن و سریلانکا به عنوان اولین کاروان های ورزشی در اینچئون مورد استقبال رسمی قرار گرفتند. پرچم 2 کشور مزبور به عنوان اولین پرچم ها به طور رسمی در دهکده ورزشکاران به اهتزاز در آمد.

بیش از 700 نفر در کاروان ژاپن و 80 ورزشکار در کاروان سریلانکا حضور دارند. مراسم استقبال از کاروان ورزشی تیم ها تا 2 روز آینده ادامه دارد. مشعل بازی های آسیایی هم امروز وارد اینچئون شد.

* برگزاری آخرین مرحله از تمرین مراسم افتتاحیه

آخرین مرحله تمرین  و مرور برنامه مراسم افتتاحیه بازی های آسیایی شب گذشته با حضور عوامل اجرایی، کارگردان و تهیه کننده برنامه به منظور اطمینان مسئولان ستاد برگزاری بازی ها از آماده بودن تجهیزات و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری خود و همچنین عوامل انسانی حاضر در این مراسم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، طبق اعلام ستاد برگزاری بازی ها کارگردانی این مراسم بر عهده جانگ جین مشهور به خالق ایده ها و داستان های خلاقانه و دارنده جایزه بهترین نمایشنامه نویس در عرصه های مختلف ملی و تهیه کنندگی آن با ایم کوانتائک معروف به خالق بی همتای صحنه های احساسی کره ای در فیلم ها و تهیه کننده 100 فیلم و دارنده جوایز مختلف ملی و بین الملی است.

آخرین تمرین این مراسم در آستانه برپایی این رویداد روز گذشته و با حضور تمامی عوامل اجرایی 12 ساعت به طول انجامید.

مراسم افتتاحیه هفدهمین دوره بازی های آسیایی اینچئون کره با عنوان "نظاره گر آینده روشن آسیا باشید " روز جمعه 28 شهریور از ساعت 19 تا 22 در محل استادیوم اصلی اینچئون برگزار می شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس