کد خبر 345333
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۶

سرمربی تیم فوتبال امید ایران با اشاره به اینکه ‫7 نفر از بازیکنان این تیم اصلا به دستوراتش در زمین عمل نکردند، گفت: ‫احساس خجالت می‌کنم نه تنها بخاطر نتیجه بازی بلکه به خاطر عملکرد بد بازیکنانم‬.

به گزارش مشرق، نلو وینگادا در نشست خبری پس از شکست تیم فوتبال امید ایران برابر ویتنام، ضمن بیان مطلب فوق گفت: اول باید به ویتنام تبریک بگویم زیرا آنها بهتر از ما کار کردند‬ و ‫خیلی بهتر‬ از ایران بودند. همچنین ‫احساس خجالت می‌کنم نه فقط بخاطر نتیجه بازی بلکه به خاطر عملکرد بد بازیکنانم‬.

وی اضافه کرد: ‫این تیم من نبود‬. ‫7 نفر از بازیکنان اصلا نکاتی را که به آنها گفتم، گوش نکردند. ‫آنها ثابت کردند اگر من روی نیمکت نبودم حتی نتیجه‌ای بهتری از زمانی که من روی نیمکت بودم، کسب می‌کردند.‬‫ یعنی آنها امروز بدون مربی نتیجه بهتری می‌گرفتند‬

سرمربی تیم فوتبال امید با اشاره به اینکه ‫شرایط برای تیمش بسیار سخت شد‬، ادامه داد: ‫اگر مقابل قرقیزستان هم پیروز شویم، باید منتظر نتیجه بازی دیگر باشیم‬. باید بگویم ‫حتی در بدترین حالت هم چنین نتیجه‌ای را پیش بینی نمی‌کردم‬

وی خاطرنشان کرد: ‫خیلی وقت پیش شناخت جزئی از فوتبال ویتنام داشتم اما برای بازی امروز شناختی از این تیم نداشتم.‬ البته ‫ویتنام امروز خیلی خوب بازی کرد‬، آنهم خیلی بهتر از چیزی که فکرش را می‌کردم. ‫به نظرم در 10 بازی آینده ایران و ویتنام هرگز چنین نتیجه‌ای رقم نخواهد خورد‬، ‫مطمئن باشید‬.

وینگادا با اشاره به اینکه ‫ویتنام یک تیم بود، خاطرنشان کرد: آنها بازیکن ستاره‌ای نداشتند اما تیم بسیار خوبی بودند و همکاری تیمی‌شان فوق‌العاده بود‬.

وی همچنین تاکید کرد: منخستین بازی در چنین تورنمنت‌هایی بسیار سخت است‬ و ‫فشار مضاعفی هم روی ایران وجود داشت زیرا همه ایران را مدعی اصلی صعود از این گروه می‌دانستند.‬

سرمربی تیم فوتبال امید ایران در ادامه به موضوع جالب توجهی هم اشاره کرد: ‫پیروزی ویتنام را از همان ابتدا پیش بینی می‌کردم‬ ‫اما نه با چنین نتیجه‌ای. البته ‫وقتی بازی را 2 بر یک جلو بودیم، می‌توانستیم نتیجه را حداقل به تساوی بکشانیم ‫اما اشتباه کردیم و حریف 3 بر یک و بعد هم 4 بر یک جلو افتاد.

وی اضافه کرد: ‫من مسئولیت این شکست را می‌پذیرم‬، ‫این فوتبال است و برد و باخت طبیعت آن است‬. فردا این شکست را آنالیز می‌کنم‬ و ‫اشتباهات زیادی که داشتیم، را مورد بررسی قرار می‌دهم‬.

وینگادا همچنین گفت: ‫با اینکه ویتنام بهتر از ایران بود اما روی حداقل سه گل، ما توپ را در زمین خود و نزدیک خط دفاعی‌مان از دست دادیم‬. ‫شک نکنید برای بازی بعدی بازیکنانی را عوض خواهم کرد‬ ‫چون تیم به خون تازه و انگیزه جدیدی نیاز دارد.

تیم فوتبال امید ایران در نخستین دیدارش در مرحله گروهی مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی با نتیجه 4 بر یک مغلوب ویتنام شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس