کد خبر 345376
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۳

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت که به خاطر مشکلات مالی راضی به ماندن کی‌روش نبوده است.

به گزارش مشرق، علی کفاشیان در خصوص بحث تمدید قرارداد کی‌روش و توافقاتی که برای ادامه همکاری دو طرف شده است، عنوان کرد: خوشبختانه توافقات انجام شد و آقای کی‌روش فردا (سه‌شنبه) به ایران می‌آید تا قرارداد را امضا کنیم و او کارش را آغاز کند.

وی با اشاره به این‌که قبلاً ته دلش راضی به ماندن کی‌روش نبوده ادامه داد: تنها مشکلی که وجود داشت و دوست نداشتم کی‌روش بماند مسائل مالی بود که در این خصوص نیز امیدوارم حمایت مالی بیش‌تر و بهتر صورت گیرد تا مشکلات را پشت سر بگذاریم.

رئیس فدارسیون فوتبال کشورمان درباره این‌که گفته می‌شد برخی مسئولان به او فشار آورده‌اند تا کی‌روش را برگرداند، گفت: به هیچ عنوان چنین چیزی نبود و برخی مسئولان که گاهی اوقات صحبت‌هایی می‌کنند به فکر تیم ملی هستند. حتی با آمدن به فرودگاه نشان داده‌اند که به فکر تیم ملی هستند اما این‌که به ما گفته باشند کسی باشد یا نباشد، وجود نداشته است.

کفاشیان در خصوص شکست 4 بر یک تیم فوتبال امید مقابل ویتنام در بازی‌های آسیایی اینچئون عنوان کرد: این تیم برای نخستین بار با حضور وینگادا بازی رسمی انجام می‌داد. وینگادا ترکیبی از بازیکنان زیر 23 سال و تیم المپیک را به اینچئون برده و باید به او فرصت داد. باید بازی‌های بعدی را هم ببینیم و بعد از آن نتایج را ارزیابی خواهیم کرد تا به نتیجه برسیم.

وی در واکنش به این موضوع که چرا در تیم امید از 7 بازیکن زیر 23 سال استفاده شده و آن‌ها در المپیک نمی‌توانند این تیم را همراهی کنند، اظهار داشت: من هم موافقم که که نباید ترکیب را این‌گونه بچینیم اما در کار ما هم دخالت می‌کنند. مسلماً اولویت باید تیم المپیک باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان یادآور شد: با گذشت زمان وضعیت تیم امید را ارزیابی می‌کنیم تا به نتیجه درستی برسیم. امیدوارم بازیکنان نیز کار را جدی بگیرند و تیمی را دست کم نگیرند. همه تیم‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند و نباید به اسم آن‌ها نگاه کنیم. ما مطمئناً نتایج را ارزیابی می‌کنیم و برای المپیک کارمان را جدی آغاز می‌کنیم.

کفاشیان درباره حذف تیم نوجوانان نیز گفت: تیم خوبی داشتیم اما نمی‌دانم چرا تیم‌های ما همیشه در مرحله حذفی و آن هم مقابل تیم‌هایی مانند کره‌شمالی اینگونه بازی می‌کنند. باید این موضوع را ارزیابی کنیم، چرا که بازی‌های حذفی همیشه پاشنه آشیل تیم‌های ما بوده است.

وی همچنین درباره مشکلات تیم امید در اردوی چین و این‌که 7 بازیکن در یک اتاق می‌خوابیدند و امکانات نبوده، عنوان کرد: برای تیم امید هتل گرفته شده بود و نمی‌دانیم این‌که 7 نفر در یک اتاق می‌خوابیدند درست است یا نه. باید در این خصوص پرس و جو کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان با اشاره به مصاحبه خانزاده که گفته بود بازیکنان باید بعد از تمرین منتظر باشند و نوبتی دوش بگیرند، اظهار داشت: شاید یکی دو بار این اتفاق رخ داده است اما این مسائل برای اردوی چین بود.

کفاشیان همچنین درباره حرکتی که خانزاده در بازی با ویتنام انجام داد و این موضوع باعث اخراجش شد، گفت: بازیکنان وقتی عصبی می‌شوند چنین کارهایی را انجام می‌دهند و از این صحنه‌ها در لیگ هم دیده‌ایم. این مسئله را باید جدی بگیریم و البته نمی‌دانیم چرا در تیم‌های کی‌روش چنین اتفاقاتی رخ نمی‌دهد و باید این موضوع را بررسی کنیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    خب خدارو شکر قراره فقط دفاع کنیم و گل نخوریم. گل زدن تعطیل!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس