کد خبر 345156
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹

عضو هیئت مدیره سابق باشگاه استقلال، گفت: مشکل استقلال این است که بدنساز درجه اول ندارد و بازیکنان با مشکل بدنی روبرو می‌شوند.

به گزارش مشرق، حسین فرزامی در خصوص شرایط تیم فوتبال استقلال در هشت هفته گذشته لیگ برتر اظهار داشت: باخت و برد تیم را بازیکنان رقم می‌زنند اگر هر تیمی چهار پنج بازیکن تأثیرگذار خود را نداشته باشد در نتیجه‌گیری‌اش اثر خواهد گذاشت. استقلال یک بدنساز درجه اول ندارد و به همین دلیل بازیکنانش با مشکل بدنسازی روبرو هستند.

وی ادامه داد: دیدید که امیرحسین صادقی در اولین بازی که به میدان رفت دچار اشتباه شد البته آبی‌پوشان سال گذشته هم بدنساز موفقی نداشتند. وقتی این اتفاق رخ می‌دهد بازیکنان هم در میدان با بدن‌های آماده‌ای وارد نمی‌شوند البته هرچه جلوتر می‌رویم روش آسانتر و نتیجه‌گیری بهتر می‌شود.

بازیکن اسبق استقلال در خصوص اینکه می‌توان در مورد قهرمانی استقلال صحبت کرد، یادآور شد: هنوز زود است که بخواهیم در اینباره صحبت کنیم انجام بازی هر چهار روز یکبار بسیار سخت است و وقتی بدن‌ها هم آماده نباشد این موضوع دشوارتر خواهد شد.

فرزامی در مورد اینکه استقلال هنوز کمیته فنی ندارد و پست مدیرفنی این تیم هم برداشته شد، تأکید کرد: افشارزاده باید تشکیلات اجرایی باشگاه استقلال را به هم بریزد در دنیا می‌بینید که مثلاً در باشگاه بایرمونیخ بزرگان این تیم در جایگاهی می‌نشینند و دخالتی در مسابقه ندارند اما سرمربی اگر نتیجه نگیرد باید جوابگوی این افراد در کمیته فنی باشد این یک روش بین‌المللی است. پنج فکر بهتر از یک فکر است.

وی افزود: شما ببینید مسعود معینی دکترای تربیت بدنی دارد و می‌تواند چون خود عضو هیئت‌مدیره باشگاه‌ استقلال هم هست کمیته فنی را به خوبی تشکیل دهد نه شخصی مثل منصور پورحیدری که هنوز دیپلم او را هم کسی ندیده است. وقتی کمیته فنی وجود داشته باشد سرمربی هر بلایی را سر بازیکن نمی‌آورد. منظور من امیر قلعه‌نویی نیست بلکه صحبت کلی انجام می‌دهم اعضای هیئت مدیره اطلاعی از اتفاقات ندارند و به همین دلیل است که نمی‌توانند سرمربی را بازخواست کنند. بحث رحیمی و افشارزاده جداست اما سایر افراد را شما نگاه کنید اطلاعات ندارند و به همین دلیل نمی‌توانند دخالتی انجام دهند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس