کد خبر 342820
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳

نویسنده اسپانیایی کتاب «Herr Pep» معتقد است که سرمربی بایرن‌مونیخ را نمی‌توان به افکار طالبانی متهم کرد.

به گزارش مشرق، «مارکا» نوشت: مارتی پرارناو قبل از اینکه خبرنگار شود، ورزشکار المپیکی و دارنده رکورد پرش ارتفاع اسپانیا بود. او به تازگی کتابی با عنوان «Herr Pep»، سفری به قلب پپ گواردیولا منتشر کرده است.

پرارناو اظهار داشت: گواردیولا خیلی به حرف‌های کادر فنی و بازیکنانش گوش می‌دهد و دائما با آنها مشورت می‌کند. بر خلاف آنچه بیشتر مردم فکر می‌کنند او مثل طالبان فکر نمی‌کند. یادم می‌آید در یک مسابقه مقابل اشتوتگارت او گفت: «بچه‌ها توپ را از جناحین روی دروازه ارسال کنید و با ضربه سر آن را به گل تبدیل کنید.» آنها برنده شدند و پس از آن من به او گفتم: « شما به سبک پپ بازی نکردید.» او پاسخ داد: «ما مجبور بودیم برنده شویم.» با این وجود او هنوز به همان شیوه فوتبال بازی کردن اعتقاد دارد.

وی ادامه داد: برنامه بازی پپ، یک برنامه برای پیشرفت تیم، یک انجیل که او جزء به جزء و روز به روز از آن تبعیت می‌کند، در ذهن او است، به طوری که بازیکنان کم‌کم یاد می‌گیرند از آن استفاده کنند.

پرارناو خاطرنشان کرد: بازی مقابل رئال مادرید در آلیانس‌ آره‌نا شکست سختی برای او بود اما فقط یک شکست بود، چیزی که برای هر مربی اتفاق می‌افتد و پپ هم این تجربه را داشت.

وی اضافه کرد: پپ همیشه انرژی زیادی از لحاظ ذهنی و بدنی مصرف می‌کند. این باعث می‌شود که من فکر کنم او نمی‌تواند با این شیوه برای مدتی طولانی مربیگری کند. او اکنون ۴۳ ساله است و من نمی‌توانم ببینم که ۱۰ سال دیگر هدایت یک تیم دیگر را در دست داشته باشد.

منبع: سایت نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس