کد خبر 342494
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴

به نظر سرمربی قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴ دوران اقتدار تیم ملی اسپانیا در دنیای فوتبال به پایان نرسیده و این تیم بار دیگر ارزش‌های خود را در جام ملت‌های اروپا به اثبات می‌رساند.

به گزارش مشرق، برخلاف بسیاری از کارشناسان و رسانه‌های اروپایی که معتقدند دوران اقتدار تیم ملی اسپانیا به سر رسیده و ماتادورها در سراشیبی افول قرار گرفته‌اند، یواخیم لو عقیده دارد که شاگردان ویسنته دل‌بوسکه حداقل جزو چهار تیم پایانی یورو 2016 خواهند بود و بار دیگر قدرت‌شان را به اثبات خواهند رساند.

سرمربی ژرمن‌ها که دو ماه پیش قهرمان جام جهانی 2014 شد، تزریق خون تازه به رگ‌های تیم ویسنته دل‌بوسکه را دلیلی برای قدرتمند ماندن تیم ملی اسپانیا می‌داند. وی در کنفرانس خبری پیش از مصاف شاگردانش با اسکاتلند در مرحله انتخابی یورو 2016 گفت: تیم ملی اسپانیا برای همه ما یک نمونه بارز است. این تیم در بازی دوستانه‌اش برابر فرانسه با تغییرات فراوانی راهی میدان شد اما با این حال خوب بازی کرد. به نظرم این تیم به آسانی در جمع چهار تیم پایانی یورو 2016 خواهد بود. حرفی که من امروز می‌زنم را به یاد بسپارید.

تیم ملی اسپانیا در شرایطی کار خود را در یورو 2016 به عنوان مدافع عنوان قهرمانی آغاز می‌کند که دو ماه پیش در مرحله گروهی جام جهانی 2014 با کسب تنها یک پیروزی و قبول دو شکست از گردونه رقابت‌ها حذف شد و خیلی‌ها از این اتفاق به عنوان سرنگونی امپراطوری ماتادورها در فوتیال دنیا یاد کردند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس