کد خبر 342356
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳

سرمربی ژرمن‌ها به هواداران بورسیا دورتموند هشدار داد در بازی مقابل اسکاتلند رفتار مناسبی با برخی از بازیکنان آلمان داشته باشند.

به گزارش مشرق، تیم‌ ملی فوتبال آلمان در نخستین دیدار خود در مرحله انتخابی یورو 2016 و از گروه D این رقابت‌ها امشب (یکشنبه) در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک پذیرای اسکاتلند است.

یواخیم لو، سرمربی ژرمن‌ها در آستانه این بازی با حضور در کنفرانس خبری گفت: اسکاتلند مشکلی در آماده‌سازی خود نداشته است. آنها روحیه‌ای بریتانیایی دارند ولی این روزها به سبک بریتانیایی بازی نمی‌کنند. اسکاتلند سعی دارد تا بازی خوبی را به نمایش بگذارد و تیمی سازمان‌یافته است. آنها بازیکنان باکیفیتی دارند و در بازی مقابل ما چیزی برای از دست دادن نخواهند داشت، پس بدون ترس بازی می‌کنند. ما به خوبی اسکاتلند را می‌شناسیم. نقطه قوت این تیم اتحاد و کار گروهی بازیکنانش است.

وی افزود: اسکاتلند بازیکنان خوبی از جمله استیون نای‌اسمیت، شون مالونی و ایکچی آنیا در ترکیب خود دارد. درن فلچر، هافبک منچستریونایتد هم سرشناس‌ترین بازیکنان‌شان است که بسیار باتجربه است. اسکاتلند در این بازی از انگیزه بالایی برخوردار است و بازیکنانش به لحاظ جسمانی خیلی قوی هستند. آنها همچنین خیلی دونده هستند و در موقعیت‌های تک‌به‌تک خیلی خوب کار می‌کنند. اسکاتلندی‌ها اخیراً دو مرتبه کرواسی را شکست داده‌اند و مقابل آمریکا و نیجریه هم به تساوی دست یافتند و می‌دانیم که چه تیم خوبی دارند. بازی مقابل اسکاتلند بازی سختی برای آلمان خواهد بود.

در دیدار دوستانه چهارشنبه شب آلمان مقابل آرژانتین که قهرمان جهان با نتیجه 4 بر 2 مغلوب میهمانش شد هواداران آلمانی ماریو گومز را با سوت‌های پی‌درپی خود مورد انتقاد قرار دادند و حالا انتظار می‌رود که در بازگشت ماریو گوتسه، هافبک نفوذی بایرن مونیخ به سیگنال‌ ایدونا‌پارک هواداران دورتموند هم از خجالت ستاره پیشین خود در آیند.

سرمربی ژرمن‌ها در این خصوص با هشدار به هواداران دورتموند گفت: ما تا به امروز تجربیات خیلی خوبی از دورتموند نداشته‌ایم. ماریو گوتسه در بازی مقابل اسکاتلند بازیکن تیم ملی آلمان است، بازیکنی که در فینال جام جهانی گل قهرمانی آلمان را به ثمر رساند. به همین خاطر مطمئنم که هواداران آلمان از او حمایت و مورد تشویقش قرار خواهند داد.

وی تصریح کرد: سوت زدن در جریان مسابقه یا پیش از شروع بازی به بازیکن موردنظر و تیم کمک نمی‌کند و به نظرم این کار ناعادلانه است. امیدوارم هواداران برخوردی مناسب با بازیکنان داشته باشند. در مورد ماریو گومز هم باید بگویم که اگر او در فرم خوب خود باشد بازیکنی سطح بالاست و یکی از بهترین مهاجمان جهان خواهد بود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس