کد خبر 341775
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰

جنبش انصار الله یمن قرار است بعد از برگزاری نماز جمعه میلیونی امروز گام‌های جدیدی برای تشدید اعتراضات علیه دولت صنعاء را اعلام کند.

به گزارش مشرق، به نقل از پایگاه خبری تلویزیون «المنار»، به دنبال فراخوان جنبش «انصار الله» یمن برای برگزاری نماز جمعه باشکوه در یمن، میلیون‌ها تن از مردم این کشور این دعوت را لبیک گفتند.

بر اساس این گزارش، قرار است که بعد از برگزاری نماز جمعه میلیونی امروز، جنبش انصار الله گام‌های جدیدی را برای تشدید اعتراضات علیه دولت صنعاء اعلام کند.

مردم یمن اخیرا در اعتراض فساد در دولت و مشکلات اجتماعی و سیاسی و عدم اجرای مصوبات کنفرانس گفت‌وگوهای ملی به خیابان‌ها آمدند. آنها تاکنون سه مرحله از جنبش خود را اجرا کرده‌اند.

این اعتراضات گسترده در شهر صنعا و سایر مناطق یمن همچنان ادامه دارد. مردم با برپا کردن چادر در اطراف و داخل شهر صنعا تاکید کرده‌اند که تا تحقق خواسته‌های خود به تحصن خود ادامه خواهند داد.

عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری یمن در هفته‌ای که گذشت، دستور برکناری دولت و نخست‌وزیر را صادر کرد اما مردم و جنبش الحوثی آن را اقدامی برای دور زدن خواسته‌های مردمی قلمداد و تأکید کردند که حرکت اعتراضی تا تحقق کامل خواسته‌ها ادامه خواهد یافت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس