کد خبر 341604
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و پنج کیلوگرم مواد مخدر طی دو عملیات پلیسی با قاچاقچیان مسلح خبر داد.

به گزارش مشرق، سرتیپ دوم پاسدارحسین رحیمی در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان با استفاده از خودروهای تیزرو در امر جابه جایی مواد مخدر در محورهای فرعی و کوهستانی زاهدان فعالیت دارند، ماموران بررسی موضوع را به طور ویژه آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: مأموران انتظامی شهرستان زاهدان بامداد امروز پس از هفته‌ها اقدامات گسترده اطلاعاتی و تخصصی خودرو زانتیا متعلق به قاچاقچیان را در محورهای فرعی خاش - زاهدان شناسایی کردند.

سردار رحیمی تصریح کرد: مأموران در این عملیات شبانه، به خودرو قاچاقچیان دستور ایست صادر که سرنشینان بدون توجه به دستور پلیس با تیراندازی به سمت مأموران از محل متواری شدند.

رییس پلیس استان سیستان و بلوچستان ضمن بیان درگیری مسلحانه مأموران با سوداگران مرگ، ادامه داد: در این عملیات پس از مورد هدف قرار گرفتن لاستیک‌های خودروی حامل مواد، قاچاقچیان با تنگ شدن عرصه برخود، با به جا گذاشتن خودرو و استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو قاچاقچیان تعداد 60 بسته حاوی 605 کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کردند.

سردار رحیمی با بیان اجرای یک عملیات هدفمند پلیسی دیگر توسط ماموران قرارگاه عملیاتی عمار و انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: در این عملیات مأموران در پی انجام اقدامات تخصصی طولانی مدت، دو دستگاه خودرو تویوتا و پژو 405 قاچاقچیان را شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت، به خودروها دستور ایست داده که رانندگان ضمن عدم توجه به دستور مأموران با انها به صورت مسلحانه درگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات پس از یک ساعت درگیری، مأموران موفق به دستگیری دو قاچاقچی و توقیف دو دستگاه خودرو از آنان شدند.

سردار رحیمی بیان کرد: مأموران در بازدید از خودروها مقدار 400 کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودروها جاسازی شده بود کشف کردند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس