کد خبر 338798
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۲

صبح امروز انباری در پل چوبی واقع در خیابان انقلاب تهران دچار سانحه آتش سوزی شد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، صبح امروز انباری در پل چوبی واقع در خیابان انقلاب تهران دچار سانحه آتش سوزی شد که ماموران سازمان آتش نشانی هم اکنون در حال اطفای حریق هستند.

در پی وقوع این آتش سوزی خیابان انقلاب حد فاصل پل چوبی با ترافیک سنگین همراه شده است.

 جلال ملکی ، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با مهر در این باره گفت: ساعت 30 دقیقه بامداد سه شنبه وقوع آتش سوزی در یک انبار چوب در حوالی پل چوبی به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: در ادامه آتش نشانان چهار ایستگاه راهی محل حادثه شدند که در بررسی ها مشخص شد، یک انبار مسقف به مساحت 400 متر در حالی که پر از چوب بوده آتش گرفته است. 150 متر از انبار شعله ور شده و آتش در حال گسترش به اطراف بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران خاطر نشان کرد، آتش نشانان شعله های آتش را بلافاصله مهار کرده و از گسترش آن جلوگیری کردند. در ادامه عملیات تخلیه انبار و لکه گیری آغاز شد که تا صبح به طول انجامید.

ملکی افزود: این حادثه تلفات جانی و مصدوم نداشت.

آتش سوزی در پل چوبی+تصاویر

آتش سوزی در پل چوبی+تصاویر

آتش سوزی در پل چوبی+تصاویر


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس