کد خبر 338185
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم در هفت سال گذشته از تغییرات متعدد ضربه خورده است.

به گزارش مشرق، پرسپولیس بعد از یک شروع ناامیدکننده در چهار هفته ابتدایی رقابت‌های لیگ برتر حالا باید به مصاف پدیده مشهد برود. سرخپوشان در حالی پا به این دیدار خواهند گذاشت که انتقادها از علی دایی و شاگردانش به اوج رسیده و مطمئناً نتیجه نگرفتن مقابل پدیده شرایط را برای پرسپولیس بدتر خواهد کرد.

محمد نوری، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با این حال امیدوار است تیمش در این بازی سه امتیاز را بگیرد و از کورس قهرمانی عقب نماند. او همچنین به هواداران پرسپولیس وعده داد که این تیم در کورس قهرمانی با دیگر مدعیان رقابت خواهد کرد. مشروح این گفت‌وگو در زیر می‌آید:

در چند روز اخیر برخی از پیشکسوتان پرسپولیس در مصاحبه‌های خود به این موضوع اشاره کرده‌اند که تو باید در ترکیب ثابت قرار بگیری. با این شرایط قرار است مقابل پدیده فیکس باشی؟

پیشکسوتان جزو بزرگان ما هستند و حق گردن پرسپولیس دارند. از لطف آنها ممنونم ولی باید بگویم که علی دایی تصمیم‌گیرنده است و من به نظر او احترام می‌گذارم. هر موقع دایی صلاح بداند بازی می‌‌کنم و هر وقت هم تشخیص داد روی نیمکت بنشینم هیچ حرفی نمی‌زنم. برای من موفقیت پرسپولیس از هر چیزی مهمتر است.

قبول داری پرسپولیس هوادارانش را با این نتایج ناامید کرده است؟

بله. متأسفانه ما بازی‌ها را خیلی خوب شروع نکردیم ولی تازه شروع فصل است و این نتایج را جبران می‌‌کنیم. تیم ما الان نیاز به آرامش دارد و از هواداران می‌خواهیم که ما را حمایت کنند. انشاءالله سه امتیاز این بازی را می‌گیریم تا عقب نمانیم. هنوز 26 هفته دیگر باقی مانده است و فرازونشیب‌های زیادی را خواهیم دید. هواداران پرسپولیس مطمئن باشند که ما تا آخرین روز لیگ مدعی قهرمانی خواهیم بود.

بازیکن و کادرفنی پرسپولیس مثل تو امیدوارانه صحبت می‌‌کنند ولی خیلی‌ها پرسپولیس را در بین مدعیان قهرمانی قرار نمی‌‌دهند. در این مورد چه نظری داری؟

متأسفانه امسال خیلی بدشانسی آوردیم. تعدادی از بازیکنان مصدوم شدند و پیام صادقیان هم محروم شد. متأسفانه رضا نوروزی هم رباط پاره کرد و من فکر می‌‌کنم از دست دادن این دو بازیکن یک بدشانسی بزرگ بود. هر کس می‌‌تواند نظر خاص خودش را بدهد ولی من معتقدم پرسپولیس تا آخرین هفته مدعی خواهد بود.

بالاخره چه زمانی قرار است مشکلات فنی پرسپولیس برطرف شود؟

ما تلاش خودمان را انجام می‌‌دهیم و نسبت به این شرایط بی‌تفاوت نبوده و نیستیم. امیدوارم مصدومان برسند و هماهنگ‌تر شویم.

قبول داری خریدهای استقلال تا به اینجای لیگ خیلی بهتر از بازیکنان جدید پرسپولیس جواب داده‌اند؟

من چند سال است در پرسپولیس بازی می‌‌کنم. باید بگویم شرایط این تیم با دیگر تیم‌ها فرق دارد. بازیکنان جدید پرسپولیس نیاز به زمان دارند و بهتر است این فرصت را به آنها بدهیم.

در مورد مصدمیت نوروزی چه صحبتی داری؟

من علاقه خاصی به سبک بازی او دارم و وقتی این خبر را شنیدم بی‌نهایت ناراحت شدم. امسال شرایط طوری نبود که زیاد در کنار هم بازی کنیم ولی همه ما منتظر بازگشت رضا هستیم. او قطعاً تا شش ماه دیگر برمی‌گردد و این غیبت را جبران می‌کند. امیدوارم کمیته استیناف هم محرومیت پیام را کمتر کند.

از کریم انصاری‌فرد به عنوان گزینه اصلی جانشینی رضا نوروزی یاد می‌شود. این شایعه چقدر به واقعیت نزدیک است؟

کریم مهاجم خیلی خوبی است و می‌تواند به پرسپولیس کمک کند اما نزدیک به 10 روز پیش که با او صحبت می‌کردم، تأکید کرد نمی‌خواهد در لیگ ایران بازی کند و تمایل دارد در فوتبال اروپا حضور پیدا کند.

پرسپولیس هفت سال است که رنگ قهرمانی را ندیده. فکر می‌‌کنی چرا در این هفت سال نتوانستید قهرمان لیگ‌برتر شوید؟

ما در جام حذفی قهرمانی آورده‌ایم ولی متأسفانه در لیگ برتر این اتفاق نیفتاده است. به نظر من پرسپولیس در این هفت سال به دلیل تغییرات متعدد قهرمان نشده است. شما می‌‌بینید که در این چند سال تیم ما از لحاظ بازیکن، مربی و مدیرعامل تغییرات زیادی داشته است. این در حالی است که تیم‌های بزرگ دنیا هیچ وقت با این وضعیت مواجه نمی‌شوند. در همین ایران می‌‌توان سپاهان را مثال زد. آنها همیشه تغییرات کمی دارند، به همین خاطر موفق‌ترین تیم در تاریخ لیگ برتر هستند. مطمئن باشید پرسپولیس اگر باز هم دست به تغییرات بزند ضرر خواهد کرد.

نظرت در مورد بازی با پدیده چیست؟


پدیده تیم بسیار خوبی است که مربی خوبی هم دارد. قطعاً بازی سختی داریم ولی محکوم به پیروزی در هستیم.

کارلوس کی‌روش هم که در تیم ملی‌ ایران ماندنی شد...


قطعاً او بهترین گزینه بود، چون بیشتر از سه سال در ایران کار کرده و شناخت کاملی از بازیکنان و فوتبال ایران دارد. مطمئناً او یکسری بازیکن جوان را در بازی‌های آینده به کار خواهد گرفت و امیدوارم با این مربی قهرمان جام ملت‌ها شویم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • perspolis ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    نوری اگه همان نوری چند سال قبل بشه تیم راه میافته.ولی آماده نیست نمیدونم چرا.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس