کد خبر 335206
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰

کمین موفق ارتش سوریه در اطراف 2 منطقه «قاره» و «النتیجه» از توابع القلمون هلاکت 50 تروریست و زخمی شدن دها نفر دیگر از آنها را در پی داشت.

به گزارش مشرق، برای سومین بار طی کمتر از یک هفته ارتش سوریه موفق شد، تلاش گروه‌های مسلح تروریستی برای نفوذ به شهرک‌ها و روستاهای منطقه القلمون را که چند ماه پیش آنها را از عناصر مسلح پاکسازی و آزاد کردند، ناکام بگذارند.

بر اساس گزارش‌های به دست آمده، نیروهای ارتش سوریه شب گذشته تلاش موفق شدند، یک گروه از عناصر مسلح تروریستی را که از منطقه «عرسال» در لبنان قصد نفوذ به منطقه «قاره» را داشتند، ناکام سازند و به محض رسیدن این گروه به منطقه کمین آنها را هدف قرار دهند.

کمین ارتش سوریه علیه این گروه مسلح هلاکت 50 نفر از عناصر این گروه و انهدام تجهیزات نظامی و خودروهای آنها را به دنبال داشت. براساس این گزارش‌ها این گروه وابسته به گروه تکفیری «جبهه النصره» و «اجناد شام» بودند که قصد داشتند، پس از ورود به خاک سوریه مراکز تجمع ارتش سوریه را هدف حملات خود قرار دهند.

در میان کشته‌های این کمین «ابو محمد الرفاعی»، سرکرده گروه تروریستی موسوم به «لشکر واعدوا» وابسته به «اجناد الشام» شناسایی شد، این درحالی است که الرفاعی در لبنان ریاست جمعیت اسلامی «البشائر» را بر عهده داشت که در طرابلس فعالیت می‌کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عباس ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
    0 0
    الله اکبر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس