کد خبر 334998
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران می‌گوید حکم کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت سه ماهه پیام صادقیان احساسی بوده است.

به گزارش مشرق، محمد پنجعلیدرباره حکم انضباطی پیام صادقیان و محرومیت سه ماهه وی اظهار کرد: احساس ما این است که با صادقیان احساسی برخورد شده است. هدف این است که این بازیکن حواسش را جمع کند و در عین حال به راهش در فوتبال ادامه بدهد نه اینکه از مسیر زندگی منحرف شود.

وی افزود: امیدوارم در حکم صادقیان تجدید نظر شود. او واقعا از این حکم سرخورده شده و حتی بعد از محرومیت مریض شد و زیر سُرم رفت. او امروز هم حال خوشی نداشت و با بازیکنان دیگر تمرین نکرد.

سرپرست پرسپولیس همچنین پیشنهاد تیم‌های عربی به صادقیان را رد کرد و گفت: در این خصوص اصلا نه پیشنهادی بوده و نه بحثی صورت گرفته است.

پنجعلی در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت میشائیل اومانیا مدافع کاستاریکایی که قرار است به پرسپولیس اضافه شود، تاکید کرد: به امید خدا قرار است این بازیکن فردا به ایران بیاید. ما تمام کارهای مربوط به این بازیکن را انجام داده و با وی به توافق نهایی رسیده‌ایم. البته هنوز می‌ترسیم فردا هم به ایران نیاید!

وی خاطرنشان کرد: آنقدر گفته‌ایم اومانیا امروز و فردا به ایران می‌آید که دیگر هیچ کس حرفمان را قبول ندارد! به هر حال امیدواریم فردا این بازیکن به تهران سفر کرده و خیال همه را راحت کند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مهران ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    0 0
    اقای صادقیان من از طرف داور ازشما عذز خواهی میکنم تورخدا به استقلال رحم کن بد بلایی سرش نیار خواهشا خ خ خ خ
  • امین ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    0 0
    سلام آقای پنجعلی خجالت بکشین.صادقیان مگه تا الان راه راست میرفته که با محرومیت منحرف بشه.کسی که خربزه میخوره پای لرزش بایدبشینه.تازه هنوز آدم نشده برا استقلال کری میخونه. وای خدامرگم بده،رفته زیر سرم؟به کفاشیان بگیم بیاد عیادتش.
  • سارا ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    0 0
    پرسپولیسیم خفن. ولی صادقیان حقش یود.. دیگه شورشو در آورده ..به خدا این پسرو میذاشتن بوکس و کاراته مدال میاورد... دیگه چند بار تذکر ..یه گوشمالی حسابی حالشو جا میاره..
  • منوچهر ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    0 0
    نشانه بلوغ یک آدم آنست که هزینه اعمال و گفتار خود را بپذیرد و بپردازد و عبرت بگیرد. این بازیکن باید از داور و طرفدارها عذرخواهی کند نه اینکه .....
  • امیر تبریز اوغلی ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    0 0
    نمک
  • عابدواحد ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
    0 0
    افرین پیام خوب کاری کردی استقلالی ها اینو بدونند که صادقیان به دربی میرسه و باید از همین حالا به لرزیدن بیوفتند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس