کد خبر 334852
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نیروهای آتش نشانی دیروز دیر به سر صحنه آتش سوزی خیابان پامنار رسیده اند، گفت: این دیرکرد به دلیل موقعیت حادثه در قلب بازار و دسترسی نامناسب آن بوده است.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، احمد دنیامالی در جلسه علنی امروز شورای شهر به ارائه گزارشی از حادثه آتش سوزی روز گذشته در بازار تهران پرداخت.

وی گفت: آتش سوزی دیروز در پاساژ آهن در پامنار رخ داده که نوع کاربری آن تجاری است و این در حالی است که از 85 واحد تجاری تنها 11 واحد آن فعال هستند.

وی ادامه داد: بعد از وقوع حادثه، ساعت 10:30 اولین نیرو به فاصله 6 دقیقه و 39 ثانیه از تماس با آتش نشانی به محل رسیده که این از لحاظ استانداردهای جهانی دیر است. البته این دیرکرد به دلیل موقعیت فیزیکی محل حادثه و دسترسی های نامناسب آن است.

دنیامالی افزود: سه ایستگاه و 70 نیروی عملیاتی با 15 خودرو در این عملیات شرکت داشته اند که بر اثر تلاش های آنان، 9 نفر نجات پیدا کرده اند که یک نفر از آنها مجروح است. همچنین 2 نفر در این آتش سوزی جان باخته اند که یکی به نام سید محمد بنی طبا صاحب واحد در این پاساژ بوده و یک نفر هم روبروی واحد 35 فوت می کند که مراجعه کننده بوده و این نشان می دهد که این افراد تلاش داشته اند از ساختمان خارج شوند.

رئیس کمیسیون عمران اضافه کرد: مساحت زمین محل حادثه 350 متر مربع و مساحت حریق 100 متر مربع بوده است. خسارت حدود یک میلیارد ریال برآورد شده و سقف ساختمان تیرچه و بلوک بوده که ضایعاتی که در ساختمان بوده، باعث ایجاد دود زیاد شده بود. علت نهایی بروز حادثه نیز هنوز در حال بررسی است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس