استیضاح‌کنندگان وزیر علوم در جلسه دیروز خود در پارلمان پس از بررسی عملکرد وزیر علوم در فرصت یک‌ماهه، با توجه به عدم رفع دغدغه‌های اصلی نمایندگان بر پیگیری اعلام وصول استیضاح وزیر علوم در جلسه بعدی پارلمان تاکید کردند.

گروه سیاسی مشرق -روزنامه‌های کشور، در لابه‌لای اخبار و مطالب تولیدی خود، به نکات، اخبار و مفاهیمی اشاره می‌کنند که انتخاب و بازنشر آنها می‌تواند مورد علاقه مخاطبان یک رسانه باشد. آنچه در ادامه می‌خوانید گزیده‌ای از مطالب امروز روزنامه‌های کشور به انتخاب خبرنگاران گروه سیاسی مشرق است.

***

 از که بریدی و با که پیوستی؟!

کیهان نوشت: حمایت مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی از سران و عوامل فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 با استقبال گسترده رسانه‌های بیگانه و سایت‌های وابسته به گروهک‌های ضد انقلاب روبه‌رو شد که ضمن تقدیر از مسیح مهاجری، اظهارات وی را شجاعانه! قلمداد کردند.در مراسمی که روز شنبه 18 مرداد ماه به مناسبت سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار در برج میلاد برپا شد، و با استقبال بسیار اندک خبرنگاران همراه بود، برخی از حامیان فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 فرصت را غنیمت شمرده و با نادیده گرفتن وطن‌فروشی و جنایات شرم‌آور سران و عوامل فتنه به حمایت از آنان پرداخته و یکطرفه داد سخن دادند!یکی از سخنرانان این مراسم آقای مسیح مهاجری، مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی بود که بدون اشاره به ظلم بزرگ و آشکار سران فتنه و اسناد فراوان و غیرقابل انکاری که از پادویی ذلت‌بار آنان برای مثلث آمریکا و اسرائیل و انگلیس در دست است، به تجلیل از آنان پرداخت و توضیح نداد که چگونه در کسوت یک روحانی می‌تواند و به خود اجازه می‌دهد از کسانی که واژه «مفسد فی‌الارض» فقط گویای بخشی از خیانت آشکار آنان به اسلام و انقلاب و امام است، حمایت کند؟! و این پرسش را نیز بی‌پاسخ گذاشت که ادعای پیروی ایشان از امام راحل(ره) با حمایت چند سال اخیر وی از اصحاب و سران فتنه 88 چگونه قابل قبول است؟

آیا سران فتنه 88 و عوامل میدانی آنها، به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اهانت نکردند؟ روز قدس به نفع اسرائیل شعار ندادند؟ روز 13 آبان به حمایت از آمریکا عربده نکشیدند؟ به ساحت ملکوتی امام راحل(ره) اهانت نکردند؟ و تصویر مبارک ایشان را پاره پاره و لگدمال نکردند؟ آشکارا از فرمول دیکته شده مثلث آمریکا، اسرائیل و انگلیس برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران پیروی نکردند؟ آیا با منافقین، بهایی‌ها، سلطنت‌طلب‌ها، گروهک‌های کومله، دموکرات، پژاک، عبدالمالک ریگی دست به ائتلاف آشکار و بی‌پرده نزدند؟! فلان خانم چادری را به جرم این که چادر بر سر دارد و حامی اسلام و انقلاب است، با اسلحه سرد و گرم مورد حمله قرار ندادند؟ فریاد مرگ بر بسیجی! سر ندادند؟ مسجد را به آتش نکشیدند؟ فلان بسیجی موتورسوار را با قمه تکه پاره نکردند؟ فلان مرد دارای محاسن را وادار به سر دادن شعار مرگ بر ... نکردند؟ و هنگامی که از این شعار خودداری کرد، آیا او را در مقابل چشمان نگران و اشکبار همسر و فرزند خردسالش به قتل نرساندند؟ آیا نتانیاهو با افتخار! و آشکارا  از فتنه‌گران به عنوان «بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران» یاد نکرد؟ آیا اوباما، حمایت مالی و سیاسی از آشوبگران را یک هدف استراتژیک برای مقابله با ایران اسلامی معرفی نکرد؟ جرج بوش آنها را پیاده‌نظام آمریکا در ایران معرفی نمی‌کرد؟ آیا تمامی دشمنان اسلام و انقلاب و امام و ایران در حمایت آشکار از سران فتنه به میدان نیامدند؟

آیا شعار «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است» سر ندادند؟ کدامیک از این جنایات بی‌شرمانه قابل انکار است؟ آقای مهاجری اصرار دارد از مهندس موسوی با عنوان نخست‌وزیر دوران امام(ره) یاد کند و تعجب‌آور است که توضیح نمی‌دهد مگر «شریح»، قاضی دوران امام علی علیه‌السلام نبود؟ و مگر به قول حضرت امام(ره)، میزان حال فعلی افراد نیست؟ باید خطاب به آقای مهاجری گفت؛
به قول دشمن پیمان دوست بگسستی
ببین که از که بریدی و با که پیوستی؟

خنثي‌سازي عمليات انتحاري در روز قدس

یه گزارش اعتماد، معاون سياسي - امنيتي استاندار تهران گفت: بايد به تجمعات و اعتراضات كارگري نگاه مديريتي و دلسوزانه داشت و البته نبايد اجازه داد اين تجمعات براي نظام مشكل ايجاد كند. به گزارش ايسنا، صفرعلي براتلو، ادامه داد: در روز قدس براي عمليات انتحاري تيمي فرستاده بودند ولي سربازان امام زمان توانستند آنها را بزنند و خنثي كنند. ما آنقدر قدرتمنديم كه آنها نمي‌توانند ما را مستقيم بزنند. وي در ادامه گفت: ما اگر مي‌خواهيم با موفقيت بيشتري عمل كنيم، بايد پنج شاخص توكل به خدا، اخلاص، وحدت، استقامت و اطاعت از ولي فقيه و سلسله مراتب را رعايت كنيم. براتلو در پايان صحبت‌هايش، پيگيري مصوبات شوراي تامين استان، پيشگيري از بروز مسائل امنيتي، پيگيري گسترش پايش سامانه‌هاي تصويري و ارزيابي دقيق شوراهاي تامين شهرستان‌ها را بخشي از وظايف مديركل امنيتي - انتظامي جديد استانداري تهران برشمرد. در ادامه اين مراسم محمدتقي باقري، مديركل پيشين امنيتي - انتظامي استانداري تهران با بيان اينكه «حوزه امنيتي شوخي‌بردار نيست»، گفت: ما به اين حوزه صرفاً نگاه امنيتي داشته‌ايم و دنبال حل مشكلات امنيتي بوده‌ايم و نگاه سياسي در اين زمينه نداشته‌ايم. وي با بيان اينكه «سعي ما اين بود كه تمام ماموريت‌هاي خود را به خوبي انجام دهيم ولي در برخي ماموريت‌ها هم ناموفق بوده‌ايم»، افزود: يكي از ضرورت‌هاي حوزه معاونت امنيتي كه محقق شد، بحث تفكيك معاونت امنيتي محافظتي و سياسي و اجتماعي بوده است. تهران مشكلات خاص خود را دارد و بايد اين دو حوزه از هم جدا مي‌شد.

انتقاد شدید نمایندگان از بی‌فایده بودن مهلت یک‌ماهه و ادامه بی‌اعتنایی‌های فرجی‌دانا

وطن امروز نوشت: استیضاح رضا فرجی‌دانا، وزیر علوم قطعی شد. به گزارش «وطن امروز»، استیضاح‌کنندگان وزیر علوم در جلسه دیروز خود در پارلمان پس از بررسی عملکرد وزیر علوم در فرصت یک‌ماهه، با توجه به عدم رفع دغدغه‌های اصلی نمایندگان بر پیگیری اعلام وصول استیضاح وزیر علوم در جلسه بعدی پارلمان تاکید کردند. نمایندگان معتقدند در این مدت هیچ اقدام عملی از سوی وزیر علوم صورت نگرفته است. استیضاح‌کنندگان همچنین می‌گویند وزیر علوم با تلف کردن وقت سعی در بازی دادن نمایندگان دارد. قاسم جعفری، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به جلسه دیروز تعدادی از استیضاح‌کنندگان وزیر علوم به تسنیم گفت: با توجه به اینکه مهلت یک‌ماهه وزیر علوم برای رفع دغدغه استیضاح‌کنندگان به پایان رسیده و تا این لحظه وی نتوانسته به این دغدغه‌ها پاسخ قانع‌کننده‌ای بدهد بنابراین استیضاح‌کنندگان در این جلسه به این نتیجه رسیدند تا روند استیضاح وزیر علوم را از طریق هیات رئیسه مجلس پیگیری کنند. سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس در ادامه اظهار داشت: با توجه به جلسات متعدد استیضاح‌کنندگان با وزیر علوم درباره بررسی تحقق وعده‌هایش به نمایندگان، مشخص شده که وی به وعده‌هایش پایبند نبوده و نتوانسته دغدغه‌های اصلی آنها را رفع کند، بنابراین تصمیم گرفته شد روند قانونی استیضاح از طریق هیات‌رئیسه پیگیری شود. جعفری خاطرنشان کرد: استیضاح وزیر علوم همچنان به قوت خود باقی است و استیضاح‌کنندگان بر تصمیم خود اصرار دارند.

زهره طبیب‌زاده، دیگر نماینده استیضاح‌کننده وزیر با اشاره به جلسه هیأت چهارنفره نمایندگان با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره استیضاح وی به فارس گفت: تقریباً به هیچ‌یک از خواسته‌های نمایندگان به طور عملی رسیدگی نشده است و وزارت علوم سعی دارد با فرافکنی و اتلاف وقت، نمایندگان را به بازی گیرد. وی با یادآوری عملکرد معکوس وزارت علوم در هفته‌های اخیر از جمله تشکیل جلسات افطار با حضور فعالان و مؤثران فتنه 88 در دانشگاه امیرکبیر، گفت: نمایندگان خواهان تعیین‌تکلیف دانشجویان ستاره‌دار بوده‌اند که در این باره نیز هیچ اقدامی از سوی وزیر صورت نگرفته بلکه با اطلاعات غیرواقعی سعی در به انحراف کشاندن ذهن نمایندگان کرده‌اند. طبیب‌زاده ادامه داد: همه انتصابات مساله‌دار وزارت علوم در سطح مدیریت و معاونت‌های دانشگاه‌ها همچنان پابرجاست و شخص وزیر هیچ مسؤولیتی برای خود در حذف آنها قائل نیست. وی با اشاره به اینکه هیچ‌‌یک از روزنامه‌ها و مجلات تحریک‌کننده قومیت‌ها و هنجارشکنی‌هایی که تحت حمایت وزارت علوم در دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد تعطیل نشده است و همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند، گفت: همچنین هیچ‌کدام از 5 معاون وزیر که از سوی وزارت اطلاعات سلب صلاحیت شده‌اند برکنار نشده و همچنان مشغول فعالیت هستند. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: با توجه به این موارد نمایندگان مجلس خواهان پیگیری جدی استیضاح آقای فرجی‌دانا در جلسه علنی روز سه‌شنبه خواهند بود.

فرجی‌دانا حرمت پادرمیانی لاریجانی را شکست

طبیب‌زاده با اشاره به پادرمیانی‌های رئیس مجلس در بحث استیضاح وزیر علوم تاکید کرد: فرجی دانا با بی‌توجهی به دغدغه نمایندگان حرمت پادرمیانی‌ها را شکست. وی با بیان اینکه بحث ما درباره فرجی‌دانا بیشتر علمی است تا اینکه سیاسی باشد، به تسنیم گفت: دغدغه‌های نمایندگان از کند شدن روند رشد علمی کشور از مهم‌ترین دلایل استیضاح وزیر علوم است. طبیب‌زاده با بیان اینکه فرجی‌دانا در 3 ماه گذشته 2 بار به پادرمیانی رئیس مجلس شورای اسلامی بی‌احترامی کرده است، تاکید کرد: یک‌بار در ماجرای دانشجویان ستاره‌دار که آقای لاریجانی وساطت کرد، قرار شد وزارت علوم اسناد مربوط به دانشجویان ستاره‌دار را در اختیار کمیسیون آموزش مجلس قرار دهد اما وزیر علوم خلف وعده کرد؛ یک‌بار هم در بحث استیضاح، آقای فرجی‌دانا در پاسخ به میانجیگری آقای لاریجانی قول داد که دغدغه‌‌های نمایندگان متقاضی استیضاح را برطرف کند اما در همین بحث هم وزیر علوم خلف وعده کرد. نماینده مردم تهران با بیان اینکه استیضاح وزیر علوم دیگر با پادرمیانی و میانجیگری نمی‌تواند به تاخیر بیفتد، تاکید کرد: ما بر استیضاح وزیر علوم تاکید داریم و قطعاً برای اعلام وصول استیضاح در جلسه سه‌شنبه تلاش خواهیم کرد.  موسوی‌لارگانی، عضو کمیته پیگیری اقدامات وزیر علوم در مجلس نیز به نسیم گفت: نمایندگان استیضاح‌کننده فرصت یک‌ماهه‌ای را به وزیر علوم برای بهبود وزارتخانه داده بودند ولی کار عملی از سوی وزیر انجام نشد. موسوی‌لارگانی اظهار داشت: باتوجه به اینکه نمایندگان استیضاح‌کننده فرصت یک‌ماهه‌ای را به وزیر علوم برای بهبود وزارتخانه متبوع داده بودند ولی کار عملی از سوی وزیر انجام نشده است، نمایندگان سه‌شنبه هفته جاری به جد پیگیر اعلام وصول استیضاح وزیر علوم هستند.

آقای مهاجری! این ننگ با رنگ پاک نمی شود

«آقای مهاجری! این ننگ با رنگ پاک نمی شود»عنوان یادداشت روز روزنامه جوان به قلم محمداسماعیلی است که در آن می​خوانید؛

«من هر روز در نمازم برای ایشان (میر حسین موسوی) دعا می کنم و آرزو دارم که هر چه سریع تر زمینه آزادی ایشان فراهم شود...» مسیح مهاجری مدیر مسئول روزنامه جمهوری در مراسم روز خبر نگار- روزنامه شرق یک شنبه 19 مرداد

هر چند که «تندروی» در هر حوزه و عرصه ای مذموم است و کمتر گروه انسانی و معتقدی را می توان پیدا کرد که از این رذیله اخلاقی و فکری دفاع کند اما بوده اند کسانی که در طول تاریخ با رفتار، گفتار یا تفکر «افراطی» گرایانه خود به جامعه و کشور خود خیانت کرده و بعد از گذشت مدتی جماعتی تلاش کرده آن «خیانت ها» را « خدمات» نشان دهند، بدون توجه به اینکه تاریخ قضاوت منصفانه نسبت به افراد دارد و کارنامه «خائنین» یا «خادمین» بر صفحات آن حک شده می ماند.

داستان شهرآشوب سال 88 هم شباهت عجیبی به «اصل» ذکر شده دارد، آنگونه که جماعتی با کمک سرویس های اطلاعاتی- جاسوسی غربی و هماهنگ با بهاییان، سلطنت طلبان، منافقین، مارکسیست ها، حزب دموکرات و توده ای ها هشت ماه کشور را دچار بحران کردند و بعد از گذشت تنها چند ماه از پایان این فتنه « کمپین وارونه نمایی حقایق» متشکل از هواخواهان این جریان اعلام موجودیت کرد.

این جماعت سیاسی که کارنامه مهم دیگری در غائله 18 تیر 78 داشت، پس از آنکه نتوانست «راهبرد براندازی نظام» را - پس از آوردگاه انتخاباتی سال 88 - پیاده سازی کند با عملیاتی چند وجهی و پیچیده به استراتژی «بازسازی چهره رهبران غائله» روی آورد تا جایی که با بهره گیری از اصل «بزرگ نمایی» در عملیات روانی، تلاش داشت در اذهان عمومی جای «خیانت» های برخی افراد را با « خدمات » شان کمرنگ کند و گاه در رسانه های منسوب به این جریان تلاش شد خدمات برخی افراد فتنه گر به نظام، با خدمات برخی از صحابه پیامبر (ص) به اسلام مشابه سازی شود.

به عبارت بهتر، در این بازی روانی- رسانه ای تلاش شد فعالیت های مثبت این افراد آن قدر گرانسنگ نشان داده شود که « تندروی» و «ساختارشکنی» آنها در سال88 خود به خود در افکار عمومی مخدوش و تصویر ذهنی جامعه از این افراد با خدمات ماقبل از فتنه 88 شناخته شود.

البته اعضای « کمپین وارونه نمایی حقایق سال 88» برای تحقق استراتژی فوق اصولی مانند « مظلوم نمایی»، « فرار رو به جلو »، «خود تطهیری»، « متهم سازی رقیب به تندروی و افراطی گری » و « وارونه نمایی واقعیات» را هم طی پنج سال اخیر در دستور کار قرار داده که پیروی شخصیت ها و رسانه های این جریان از این اصول را می توان به وضوح در فعالیت روزمره آنها مشاهده کرد.

یکی از آخرین فعالیت های منسوبین به این جریان برای «بازسازی چهره رهبران غائله 88 » را در سخنرانی مسیح مهاجری، مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی که سابقه فعالیت در جایگاه مشاور رئیس جمهور محمدخاتمی را هم دارد می توان جست وجو کرد.

وی در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در برج میلاد بدون اشاره به هزینه ها یی که سران فتنه به دوش نظام و انقلاب گذاشته اند و وجهه کشور را در عرصه های بین المللی مخدوش کرده اند، اینگونه تلاش می کند که چهره یکی از رهبران غائله 88 را بازسازی کند: . . . از میرحسین موسوی یکی از حامیان شکل گیری روزنامه جمهوری اسلامی تجلیل می کنم... من هرروز در نمازم برای ایشان دعا می کنم و آرزو دارم که هرچه سریع تر زمینه آزادی ایشان فراهم شود؛ چراکه حق بزرگی بر گردن مطبوعات در ایران دارد و همین ایشان بود که در روزنامه «جمهوری اسلامی» راه درست رفتن در مسیر حق و برخورد با غیر از آن را نشان داد...

اما سؤالی که مطرح می شود این است که چرا آقای مهاجری و دیگر دلسوزان رهبر فتنه، به جای دعا برای آزادی وی، برای رویگردانی وی از مسیر باطل و بازگشت به مسیر حق دعا نمی کنند و برای توبه و اظهار ندامت وی نزد جامعه پیش قدم نمی شوند؟

به راستی در جایی که می توان اقدام عملی برای نجات کسی انجام داد و او را از راه خطا برگرداند چه نیاز است به سجاده نشینی و دعا کردن.

وی همچنین با سانسور اقدامات هنجارشکنانه در طول سال های قبل، به تلویح رسانه ملی را هم یکی از مسببین فتنه قلمداد می کند و با هشدار نسبت به فعالیت های جریانی در داخل کشور عنوان می کند: ما در داخل مرزها نیز داعش داریم و افراطی هایی داریم که برای آینده کشور از داعش خطرناک تر هستند، برای مبارزه با افراط همه مطبوعات باید دست به دست هم دهند و تلاش کنند.

در حالی مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی با این ادبیات نسبت به فعالیت های جریانی در داخل اینگونه هشدار می دهد که باید یادآور شد اگر تدابیر و کیاست مقام معظم رهبری در فتنه 88 نبود دوستان و همفکران آقای مهاجری با اقدامات افراطی گرایانه و قانون شکنانه خود کشور را به چند تکه تجزیه کرده بودند و هر روز باید شاهد کشتار جمعی از هموطنانمان در کف خیابان ها بودیم.

به راستی ادامه وضع بحرانی سال88 نمی توانست برای ایرانمان وضعی به مراتب بدتر از سوریه، عراق و لبنان امروز به دنبال داشته باشد. اگر جواب مثبت است – که هست – چرا رهبران آشوب که مورد وثوق و مدح آقای مهاجری هستند همچنان مصر به ادامه مسیر هستند و از پشیمانی در پیشگاه ملت رویگردانند؟

 متهمان رانت 650 میلیون یورویی با کدام اطلاعات غلط تبرئه شدند؟!

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به اسناد انکارناپذیر رانت 650 میلیون یورویی تصریح کرد، برخی مشاوران احتمالا اطلاعات نادرستی به رئیس‌جمهور داده‌اند.مصطفی افضلی‌فرد در نشست خبری اصحاب رسانه در اردبیل اظهار کرد: بنده از سخنان رئیس‌جمهور در چهار‌ محال و بختیاری متعجب شدم و احساس می‌کنم که مشاوران رئیس‌جمهور اطلاعات نادرستی به او داده‌اند وگرنه روحانی فردی فاضل با سوابق انقلابی درخشان است که هرگز دوست ندارد در دولت وی تخلف و یا رانتی صورت بگیرد.وی با یادآوری اینکه این پرونده از زمانی رو شد که در قالب شکایت توکلی یکی از نمایندگان مجلس به کمیسیون اصل 90 که انحصاری عمل کردن یکی از شرکت‌ها، زمینه‌ساز این رانت عظیم شده است،‌ گفت: در این زمینه کمیسیون اقتصادی و اصل 90 مجلس ورود پیدا کردند تا با دلایل و مستندات، انحصار یکی از شرکت‌ها در واردات با توجه به اطلاعات به دست آمده از شرکت مبداء خارجی، روشن شد که این فرایند برخلاف ماده 45 برنامه چهارم توسعه و سیاست ابلاغی کلی مقام معظم رهبری بوده است.

به گزارش کیهان،وی با یادآوری اینکه این رویه که نوعی انحصار‌طلبی محسوب می‌شود برخلاف اصل سوم قانون اساسی کشور بوده که عده‌ای بخواهند از منافع ملی و دولتی، سوءاستفاده کنند، بیان کرد: بنده از گفته‌های رئیس‌جمهور در کهگیلویه‌وبویراحمد تعجب کردم.افضلی‌فرد ادامه داد: پیگیری این موضوع از طریق کمیسیون اقتصادی و اصل 90 یک روند عادی را داشته، همان‌طوری که ما در دولت گذشته نیز موارد تخلف را پیگیری کردیم. وی گفت: اینکه ادعا شده بیان این مسائل توسط مخالفان دولت و یک جریان خاص در حال پیگیری و رصد است درست و منطقی به نظر نمی‌رسد بلکه ما انتظار داریم اصل قانون در حوزه اجرا مد نظر قرار گرفته و برای ما هیچ فرقی نمی‌کند که دولت قبلی و یا فعلی بخواهند این تخلف را انجام دهند چرا که تخلف است و رسیدگی به آن نیز باید با جسارت کامل انجام شود.سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس افزود: ما انتظار داشتیم تا با هدف جلوگیری از انحصار از ظرفیت 120 شرکتی که کشتی آنها بر روی آب است در این واردات و یا صادرات استفاده شود نه اینکه بخواهند به شکل انحصاری چند شرکت را برگزینند و بخواهند با آنها در ارتباط باشند.

در همین حال وبسایت تابناک با اشاره به حمایت روحانی از عاملان ایجاد رانت 650 یورویی (3 هزار میلیارد تومانی) برای یک تاجر خاصی که ضمنا یکهزار میلیارد تومان بدهی معوقه بانکی دارد نوشت: لحن و چگونگی حمایت روحانی از وزیر صنایع در موضوع پرونده 650 میلیون یورویی که دیوان محاسبات بر این باور است، در آن اعطای امتیاز اتفاق افتاده و تاجر درگیر در آن به واسطه امتیازهای اعطایی، سود چشمگیر اقتصادی برده است، نشان داد که حمایت روحانی از مدیران خود تا چه میزان شبیه روشی است که احمدی‌نژاد پیش گرفته بود.تابناک با بیان اینکه گمان نمی‌رفت روحانی حاضر باشد با چنین روشی به حمایت از مدیران خود بپردازد افزود: از این روش، هر دو رئیس‌جمهوری قبلی و فعلی بر پاک بودن مدیران خود تاکید دارند و هر دو مسائل مطرح را تلاش برای لکه‌دار کردن چهره دولت دانستند.یادآور می‌شود اقدام رئیس‌جمهور از وزارت صنعت در ماجرای  رانت مورد اشاره در حالی است که وزیر صنعت به دنبال اظهارنظر سخنگوی دولت مبنی بر اینکه «رئیس‌جمهور از گران شدن خودرو توسط شورای رقابت مکدر شد» گفته بود کسانی اطلاعات غلط به رئیس‌جمهور داده‌اند!


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس