کد خبر 334415
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۶

دراثر يک تصادف بين ميني‌بوس و تانکر عراقي در کوهدشت پنج نفر کشته و 17 نفر ديگر مجروح شدند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، رئيس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهدشت گفت: در پي يک تصادف خونين در محور کوهدشت ـ درب گنبد پنج نفر کشته و 17 زخمي شدند.

احمد امراي افزود: تمام نيروهاي بيمارستان کوهدشت براي مداواي مصدومان بسيج شدند و حال تعدادي از آنها وخيم است.

امراي اظهار داشت: به محض اطلاع از اين خبر سريع از طريق 115 اقدام کرده و در محل تصادف حاضر و با همکاري ساير ارگان‌ها 17 نفر زخمي را به بيمارستان انتقال داده‌اند.

رئيس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهدشت گفت: اورژانس بيمارستان نيز بسيار سريع و در حالتي برق آسا کار کرده‌اند و همگي در لحظه و به موقع در محل کار جهت رسيدگي به بيماران تصادفي حاضر و اقدامات لازم را انجام داده‌اند.

امراي خاطر نشان کرد: کارهاي ويزيت و سي.تي.اسکن را انجام داده‌ايم و چهار نفر از همشهريان که حال‌شان وخيم بوده به مرکز استان اعزام کرده‌اند، شايد در خرم‌آباد با امکانات بيشتر به اين عزيزان رسيدگي شود.

رئيس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهدشت ادامه داد: در حال رسيدگي به 13 نفر باقي مانده هستيم و اميدواريم که رو به بهبودي بروند.

در ادامه فرمانده نيروي انتظامي کوهدشت در اين خصوص به خبرنگار فارس گفت: در برخورد يک ميني‌بوس با يک تانکر عراقي اين تصادف رخ داده که متاسفانه پنج نفر از همشهريان در دم جان باختند که يکي از آنها کودک سه ساله است و 17 نفر ديگر مجروح شدند.

محمد صادق رستمي ادامه داد: کارهاي که نياز بوده جهت رسيدگي به مجروحان و کشته شدگان با حضور يگان‌هاي امدادي بلافاصله انجام گرفته و کروکي نيز کشيده شده و مجروحان به بيمارستان کوهدشت انتقال داده شده‌اند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس