کد خبر 332367
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹

محمدرضا سیاسی در خصوص احتمال تغییرات گسترده در اعضای هیئت مدیره گفت: شکی نیست که تغییرات در هیئت مدیره به خاطر جدایی استیلی اتفاق می‌افتد اما این تغییرات گسترده نیست.

به گزارش مشرق، محمد رضا سیاسی رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در هر صورت هیئت مدیره پرسپولیس تغییراتی خواهد داشت اما تغییرات جزئی است و گسترده نخواهد بود.
 
سیاسی در مورد اضافه شدن حسین هدایتی به جمع اعضای هیات مدیره پرسپولیس گفت: وزارت ورزش و جوانان در مورد اعضای هیات مدیره پرسپولیس تصمیم می‌گیرد اما به نظرنمی‌رسد هدایتی به جمع اعضا هیات مدیره اضافه شود.
 
وی در مورد شرط‌هایی که چند گزینه هیات مدیره برای وزارت ورزش و جوانان گذاشتند، بیان کرد: هیچ کس نمی‌تواند با شرط وارد هیات مدیره پرسپولیس شود چرا که وزارت ورزش شرطی را قبول نمی‌کند.
 
سیاسی درباره عدم حضورش در مراسم رونمایی از لباس پرسپولیس گفت: من ایران نبودم و در خارج از کشور بودم. بر این اساس در مراسم رونمایی لباس پرسپولیس نتوانستم شرکت کنم.
 
 
وی درباره گلایه چند پیشکسوت پرسپولیس از مراسم رونمایی لباس این تیم گفت: من در جریان این مراسم نبودم اما اگر قصوری صورت گرفته از طرف باشگاه از پیشکسوتان عذرخواهی می‌کنم.
 
سیاسی در مورد نقد شدن چک 5 میلیاردی اسپانسر پرسپولیس بیان کرد: اسپانسر 2 میلیارد تومان را پرداخت کرده است و مابقی هم قرار است طی چند روز آینده پرداخت کند.
 
وی در مورد وضعیت مدافع ملی‌پوش کاستاریکایی تصریح کرد: تکلیف این مدافع برای حضور در پرسپولیس این هفته مشخص خواهد شد.
 
رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد تساوی پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر گفت: بازیکنان برای به دست آوردن آمادگی کامل نیاز به زمان دارند به هر حال بازیکنان هفته آینده موتورشان گرم می‌شود و هفته به هفته بهتری ارائه می‌دهند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: علی دایی قرار است با جذب یک بازیکن دفاع وسط تیم را ترمیم کند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس