مالک باشگاه استیل‌آذین گفت: همیشه در همه هیات مدیره‌ها به پرسپولیس کمک کرده‌ام و آنجا خانه من است و با شادی هواداران شاد و با ناراحتی آنها ناراحت می‌شوم.

به گزارش مشرق، مالک باشگاه استیل آذین در مورد حضور در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ترجیح می دهم در حال حاضر سکوت کنم و با سکوت خود به این باشگاه کمک کنم اما اعتقاد داریم یک پرسپولیسی حتی اگر مسئولیتی در این تیم نداشته باشد اما دلش با این تیم باشد می‌تواند به پرسپولیس کمک کند اما اگر کسی دلش با پرسپولیس نباشد در صورت  مسئولیت داشتن نیز نمی‌تواند کمکی به این تیم کند.
هدایتی در خصوص نگرانی هواداران پرسپولیس با توجه به مشکلات مالی این باشگاه عنوان کرد: هواداران نباید ناامید باشند و باید به این پرسپولیس امید داشته باشند و مثل همیشه همراه این تیم باشند.
مالک استیل آذین در پاسخ به این سوال که  اگر پرسپولیس به کمک او احتیاج داشته باشد آیا حاضر به کمک به این تیم است، عنوان کرد: حتی اگر در خانه حضور داشته باشم و به من اعلام کنند پرسپولیس به کمکم احتیاج دارد با یک اشاره حاضرم با تمام وجود و جان و دل به این تیم کمک کنم و هر کاری در توانم باشد را برای موفقیت پرسپولیس انجام بدهم.
وی ادامه داد: هدایتی دو کار را دوست دارد انجام دهد، اول اینکه کار و فعالیت اقتصادی انحام بدهم و پول بدست بیاورم و مورد دوم اینکه هر کمکی در توانم است برای فرهنگ و هنر و ورزش کشور انجام بدهم.
هدایتی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا مذاکره‌ای با او برای بازگشت به پرسپولیس انجام شده، خاطرنشان کرد: مگر از پرسپولیس رفته بودم که حالا بخواهم برگردم، همیشه در کنار هواداران هستم. همیشه در همه هیات مدیره‌ها به پرسپولیس کمک کرده‌ام و آنجا خانه من است و با شادی هواداران شاد می‌شوم و با ناراحتی آنها ناراحت می‌شوم ولی مطمئن هستم این پرسپولیس با دایی با حمایت تماشاگران موفق می‌شود.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس