کد خبر 332094
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰

یک وسیله نقلیه شناور امن و راحت جهت سفرهای دریایی و اکتشافات زیر آب طراحی شده است که اتفاقات زیر آب را ضبط می‌کند و نمایش می‌دهد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، وسیله نقلیه‌ای به نام Manatee جهت سفرهای دریایی شخصی و تحقیقات پژوهشگران توسط طراحی به نام ادواردو گالوانی طراحی شده است.

Manatee یک زیردریایی امن و راحت برای همه است؛ یک وسیله نقلیه شناور جمع و جور و شخصی که گنجایش 4 مسافر دارد و برای سفرهای دریایی و اکتشافات گیاهان و جانوران زیر آب طراحی شده است و تا عمق 9 متر زیر آب می‌تواند برود.

این زیردریایی قادر به نگهداری 12 ساعت اکسیژن در کابین است و خود به خود فشار داخلی را تنظیم می‌کند؛ شامل دو دسته فرمان است که یکی کنترل کننده و جلوبرنده است و دیگری جهت داده‌های ناوبری استفاده می‌شود؛ در واقع ناخدا از طریق دسته فرمان و صفحه نمایش، این زیردریایی را کنترل می‌کند.

این زیردریایی دارای یک مانیتور برای کنترل سطح ارتباطات، اکسیژن و سطح CO2، وضعیت موتور و باتری، دوربین تصویری و ضبط است؛ این وسیله نقلیه شناور دارای ردیاب صوتی است؛ اطلاعات هم توسط صفحه نمایش نشان داده می‌شود هم به صورت صوتی به ناخدا اعلام می‌شود.

Manatee دارای صندلی‌های معلق و راحت است و دارای دوربینی است که صحنه‌های زیر آب را ضبط می‌کند و قادر به نمایش اطلاعات ضبط شده است.
{$sepehr_album_15761}


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    حیف که زاینده رود خشکیده وگر نه حتما یکشو میخریدم.
  • ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    0 0
    کوسه نخوردش.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس