کد خبر 332023
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳

انتخابی تیم ملی تکواندو برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون در حالی امروز برگزار شد که نفرات اعزامی به این رقابت‌ها معرفی شدند.

 به گزارش مشرق، آخرین مرحله از انتخابی تیم ملی تکواندو در حالی امروز (شنبه) با حضور 11 تکواندوکار برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها ترکیب اصلی نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون از سوی کادر فنی انتخاب و اعلام شد.
 
این رقابت‌ها در حالی امروز برگزار شد که در وزن دوم فرزان آشورزاده با شکست هادی مستعان و ابوالفضل یعقوبی به عنوان نماینده این وزن راهی بازی‌های آسیایی خواهد شد.
 
در وزن چهارم بهنام اسبقی قهرمان مسابقات جهانی مکزیک با شکست محمد باقری‌معتمد نایب‌قهرمان المپیک لندن راهی اینچئوان خواهد شد.
 
در وزن پنجم، مسعود حجی ز‌واره با شکست علیرضا نصر‌آزادانی به عنوان نماینده پنجم انتخاب شد و در وزن ششم مهدی خدابخشی پس از شکست فرزاد عبدالهی به عنوان نماینده این وزن جواز حضور در بازی‌های آسیایی را کسب کرد اما در وزن هفتم با توجه به حضور احمد محمدی در اتریش به خاطر ادامه تحصیل، یوسف کرمی کاپیتان تیم ملی تکواندو که در حال حاضر در کشور مجارستان برای تدریس این رشته حضور دارد از پیش جواز حضور در بازی‌های آسیایی را کسب کرده بود.
 
در وزن هشتم سجاد مردانی نایب‌قهرمان مسابقات جهانی مکزیک با شکست مرتضی شیری برای اولین بار جواز حضور در بازی‌های آسیایی 2014 را از آن خود کرد.
 
این رقابت‌ها در حالی امروز به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد که نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو و هادی ساعی قهرمان چندین دوره مسابقات المپیک و بازی‌های آسیایی از نزدیک این رقابت‌ها را نظارت کردند.
 
مهم‌ترین نکته اینکه هادی ساعی با توجه به اختلافاتی که بین او و مسئولان فدراسیون در زمان برگزاری مجمع انتخابی رخ داده بود در کنار این رشته حضور نداشت و بعد از مدت‌ها قهرمان چندین دوره المپیک در خانه تکواندو حضور پیدا کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس