با اعلام فهرست قیمت بازیکنان پیکان تهران، سید مهدی رحمتی با دریافت 1.5 میلیارد، گران قیمت ترین بازیکن لیگ برتر لقب گرفت.

18 بازیکن میلیاردی لیگ برترگروه ورزشی مشرق- با اجرای قانون شفاف سازی لیست قرارداد بازیکنان و کادر فنی و اعلام ارقام میلیاردی بازیکنان، می‌توان گفت لیگ ایران یک لیگ تقریبا میلیاردی است و شمار بازیکنانی که پای رقم قرارداد آن‌ها بیش از 9 صفر نوشته شده، به نزدیک 20 نفر رسیده اند.

در این میان برخی تیم ها حتی سقف بودجه را نیز سوراخ کردند و ارقامی بالاتر از بودجه به دستمزد بازیکنان و کادر فنی اختصاص داده اند. طبق آیین نامه سازمان لیگ در فصل جاری تیم‌های حاضر در لیگ برتر و تیم‌های شرکت کننده در لیگ قهرمانان آسیا ملزم هستند 20 درصد از مبلغ مربوط به کل سقف بودجه‌شان را که برای تیم های حاضر در لیگ برتر معادل 15 میلیارد تومان و برای تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا 18 در نظر گرفته شده است به هزینه‌های جاری از جمله بلیت هواپیما، اجاره زمین، هزینه هتل، لباس و سایر امور جاری‌شان اختصاص دهند و 80 درصد مابقی بودجه را صرف انعقاد قرار داد با بازیکنان، کادرفنی، تیم پزشکی، پرسنل اداری و اجرایی کنند، این در حالی است که طبق آیین نامه سازمان لیگ جابه جایی هزینه بین این دو ردیف نیز غیر قانونی است.
بنابراین تیم‌های حاضر در لیگ برتر در فصل جاری تنها مجاز هستند به میزان 13 میلیارد تومان با کلیه اعضا از جمله بازیکنان، کادر فنی، تیم پزشکی، پرسنل اداری واجرایی قرارداد امضا کنند و تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا نیز تنها می‌توانند به میزان 15 میلیارد و 400 میلیون تومان با کلیه بازیکنان، کادر فنی ، تیم پزشکی، پرسنل اداری و اجرایی انعقاد قرارداد داشته باشند.

اما وقتی مهدی تاج رقم هزینه باشگاه‌های لیگ برتر برای حضور در لیگ برتر چهاردهم را اعلام کرد، تخلف باشگاه‌های سپاهان اصفهان و استقلال تهران به ترتیب با تعرض 4 میلیارد و 580 میلیون تومانی و 3 میلیارد تومانی نسبت به رعایت سقف مجموع قراردهایشان محرز شد. (رقم هزینه 16 تیم لیگ برتر چهاردهم)

18 بازیکن میلیاردی لیگ برتر//جماعت بخواند
در میان بازیکنان لیگ چهاردهم سیدمهدی رحمتی از پیکان با 1.5 میلیارد تومان گران‌قیمت‌ترین بازیکن لیگ چهاردهم لقب گرفت.

دو تیم سپاهان اصفهان و استقلال تهران که هر کدام به ترتیب 17 میلیارد و 580 میلیون تومان و 16 میلیارد تومانی میزان انعقاد قراردادهایشان بوده، از جمله تیم‌هایی هستند که در سال جاری در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا نیز حضور ندارند چرا که فولاد، پرسپولیس، نفت تهران و تراکتورسازی چهارنماینده ایران در این رقابت ها به شمار می‌روند.

اسامی بازیکنان میلیاردی لیگ برتر چهاردهم را به ترتیب قیمت در زیر مشاهده کنید:

1)  سیدمهدی رحمتی (پیکان تهران): 1.5 میلیارد تومان

2)  احمد آل‌نعمه (تراکتورسازی تبریز): 1.4 میلیارد تومان

3)  قاسم حدادی فر (ذوب آهن): 1.3 میلیارد تومان

مردان میلیاردی لیگ برتر فوتبال4)   محمدرضا خلعتبری (سپاهان اصفهان): 1.2 میلیارد تومان

5)   لوسیانو ادینهو (تراکتورسازی تبریز): 1.2 میلیارد تومان

6)   احسان حاج‌صفی (سپاهان اصفهان): 1.1 میلیارد تومان

7)  شجاع خلیل‌زاده (سپاهان اصفهان): 1.1 میلیارد تومان

8)  هادی عقیلی (سپاهان اصفهان): 1.1 میلیارد تومان

9)  عبداله کرمی (سپاهان اصفهان): 1 میلیارد تومان

10)  رحمان احمدی (سپاهان اصفهان): 1 میلیارد تومان

11)  لوسیانو پریرا (سپاهان اصفهان): 1 میلیارد تومان

12)  بلیکس برایان (فولاد خوزستان): 1 میلیارد تومان

13)  جاسم کرار (استقلال تهران): 1 میلیارد تومان

14)  امید ابراهیمی (استقلال تهران): 1 میلیارد تومان

15)  امیرحسین صادقی (استقلال تهران): 1 میلیارد تومان

16)  آندرانیک تیموریان (استقلال تهران): 1 میلیارد تومان

17)  هاشم بیگ‌زاده (استقلال تهران): 1 میلیارد تومان

18)  خسرو حیدری (استقلال تهران): 1 میلیارد تومان

19)  سعید دقیقی (پیکان تهران): 1 میلیارد تومان

با این وجود اعلام ارقامی برای برخی بازیکنان به گونه‌ای است که کمتر کسی آن را باور می‌کند. همین سبب شده تا این موضوع یک حساسیت ویژه را به همراه داشته باشد؛ بازیکنانی که فصل گذشته قراردادهایی نزدیک به 2 میلیارد منعقد کرده بودند و حالا طبق لیست‌های منتشره با رقمی نزدیک نصف فصل گذشته قرارداد خود را تمدید کرده‌اند. آنچه با توجه به روحیه جاه طلب و تمامیت‌خواه ستاره‌های ایرانی غیرقابل باور می‌نماید. از همین رو این شرایط سبب شده تا سازمان بازرسی و البته وزارت ورزش و جوانان به قضیه ورود کنند تا اصل ماجرا روشن شود.
 
سازمان بازرسی، قراردادها را بررسی می‌کند
سازمان بازرسی کل کشور بررسی قراردادهای ثبت شده بازیکنان لیگ برتر را در دستور کار خود قرار داد. با توجه به اتمام زمان نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران و ثبت قراردادها، سازمان بازرسی کل کشور که پیش از این در سازمان لیگ فوتبال ایران مستقر شده بود، قراردادهای بازیکنان تیم‌های لیگ برتری را مورد بررسی قرار می‌دهد. این اقدام در شرایطی است که این روزها پس از انتشار قراردادهای بازیکنان لیگ برتری سوالات و شبهات زیادی در خصوص این مورد وجود داشته و مسئولان سازمان بازرسی بنا دارند بحث قراردادهای بازیکنان را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 71
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 18
  • امین ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    1 0
    حیف بیت المال! ببینید چند نفر تو همین تهران و بقیه کشور یک هزار تومنی ندارند نون شب بخرند و گرسنه می خوابند و یه عده پول خون مردم رو خرج کی می کنند! راه حل اون سرمایه گزاری روی جونهای خوش آتیه و کم توقعه! فوقش این بازیکن های مثلا گران قیمت میرن تو لیگهای حاشیه خلیج فارس بازی کنند که باز هم از ارزششون کم میشه و خودشون بر می گردند!
  • ناشناس ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    1 0
    به خدا این پول در مناطق محروم صرف شوندزمینه ی اشتغال تعدادی از جوانان فراهم می شود.این بازیکنان پارسال وپیرارسال و...هم نزدیک این مبالغ دریافت کردند ولی افتخارشون برا کشور چی بوده؟حتی نتونستند بوسنی هم شکست بدهند؟؟؟
  • ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    1 0
    یه قرون هم نمی ارزن
  • ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    1 0
    همشون روی هم صد میلیون نمی ارزند
  • ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    1 0
    اگه تماشاگرها فوتبالو تحریم کنند و هیچگی استادیوم نره هیپچکی روزنامه و نشریات ورزشی نخره و...و... اینها حالیشو میشه با کی طرفن ...این بازیکنهای میلیاردی چه آورده ای برای فوتبال داشتند؟؟؟؟
  • رضا از مشهد ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    1 0
    هم حیف بیت المال و هم حیف وقت که بذاریم برای دیدن فوتبالهای تماشایی!!! لیگ برتر
  • masoud ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    1 0
    سعید دقیقی؟وای وای دقیقی خیلی قیمت داشته باشه هر بازی 15هزار تومن تمام
  • بنشف ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    1 0
    کی می خواد با اینا مقابله کنه؟
  • سعید ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    1 0
    کی به کیه بیت مال را غارت حسابی غارت میکنند همه جوانان این مملکت بیکار هستند عده ای مفت خور قرارداد های میلیاردی میگیرند از فوتبال برای جوانان که اشتغال نمیشه
  • ناشناس ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    1 0
    هاشم بیگ زاده 1مــــــیلیارد تومان؟اصلا موقعی که میدوه سرشو بلند نمیکنه و یه دفه از خط کنار میدون بیرون میره
  • مهسا ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    1 0
    اینا که غیر واقعیه!وقتی سال گذشته هر کدوم بالای دو میلیارد گرفتن حالا تنها با یه میلیارد راضی میشن'اینا مبلغیه که تازه باشگاه اعلام کرده'خدا میدونه مبلغ اصلی چنده!
  • ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    1 0
    اکثر بازیکن ها بالای 30 سن دارن قرداد هم یکساله فقط به دنبال پول هستند نه خوب بازی کردن
  • امیر ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    1 0
    حیف بیت المال به خدا اینها همه سوال جواب داره اون دنیا یکی نون شب نداره یکی این همه به جیب میزنه آخرش چی بشه اینهمه فوتبال بازی کردین چی شدین آخه این پولارو جای دیگه سرمایه گذاری میکردین الن یه فقیر هم پیدا نمیشد ما که واگذار کردیم به خدا
  • Parviz ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    1 0
    حیف این همه پول بی زبون که صرف اینا میشه مردم در حسرت یه کیلو گوشت و یه کیلو میوه موندن او وقت میلیاردها پول برای یه فصل میگیرن هیچ فایده ای هم برای کشور ندارن
  • ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    1 0
    اگه تواین بیت المال سهمی داشته باشم راضی نیستم وهیچ وقت حلالشون نمیکنم/متاسفم برای این وضع
  • سعید ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    1 0
    ازتون خواهش میکنم هیچ کسی برادیدن فوتبال ورزشگاه نره تحریم کنید تاحالشون بیادسرجاش اصلافکرکردین این پولاازکجا میاد.چقدرجوونای ماپشت وام ازدواج ماهها موندن واسه 3میلیون .مگه چه خبره 2میلیاردواسه یه فصل.بااین هزینه ها به کجارسیدیم
  • ابوالحسن ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    1 0
    من حاضرم تو دروازه وایسم.فقط 10 میلیون به من بدین کافیه.سعی می کنم حداقل یک پنجم دروازه بان حرفه ای باشم.
  • سينا از تهران ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    1 0
    بايد به مسولين پاك دست ورزش كه چنين باجهايي رو به بازيكنان مي دهند تبريك گفت.
  • علی ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    1 0
    واقعا اینها چکار ی برای مملکت می کنند که والیبالیستها وبسکتبالیستها وکشتی گیران وورزشهای رزمی ووزنه بردار ها و.................نمی کنند بگن لااقل بقیه ورزشکاران هم بدونند حدایش به اندزه پولی که می گیرن توانایی دارن مطمئنا نه
  • علي ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    1 0
    متاسفانه، در كل دنيا ، فوتبال تبديل شده به يك مذهب. پيروان هر تيم (مذهب) كلي هزينه ميپردازند تا بر مذهب ديگر غلبه كنند. براي اين مذهب استثماري حاضرند مذهب مقابل را بكشند و يا كشته شوند . سالي چند صد نفر در زد و خوردهاي فوتبال جان خود را از دست ميدهند. اين وسط هم صاحبان تيمها و بازي كناني كه هيچ ..... ندارند پولهاي كلاني ميگيرند و با ماشين هاي پرشه و غيره تو خيابانها پز بدن.
  • محمد ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    1 0
    واقعا باید به هوارداران باشگاه پرسپولیس تبریک گفت که در این لیست جایی ندارد و تماما کنتزل شده قرارداد بازیکنانش را بسته است خداکنیم همه باشگاه ها کمک کنن تا این مبالغ هنگفت خرج چنین بازکنان بی کیفیتی نشود فکر کنم با این بضاعت فوتبال ما ما بهترین بازیکن لیگ نباید بیشتر از 100 میلیون قیمت داشته باشه
  • سید ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    1 0
    تو روایت داریم تو آخرالزمان گناه علنی میشه... حالا علنا دارن به صورت قانونی حق یک ملت رو میدن به چند نفر معدود که تازه فعالیتشون هم ارزش چندانی نداره، واقعا اف بر این عدالت...
  • دلخون ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    1 0
    اونوقت ادعای مسلمونی و اسلامی بودن رو داریم
  • ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    1 0
    میلیاردی پول بدیم که تیم ملی که زمانی تیم اول آسیا بود حالا با این بازیکن ها جزو تیم های درجه 2 اسیا هست
  • ناشناس ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    1 0
    علی دایی2میلیارد و200میلیون
  • فریبرز ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    1 0
    اتفاقا" درصدی از این پولها به روزنامه ها و نشریات ورزشی می رسه تا تنور بازیها را داغ و تماشاگرها خط خاصی را دنبال کنند.
  • ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    1 0
    خدا باعث و بانی این فوتبال فاسد داخلی رو لعنت کنه
  • مهدی ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    1 0
    قبول که بازیکنهای شاغل در لیگ ایران اینقدر نمی ارزند و حداکثر صد میلیون قیمت دارند.اما کل شاغلین لیگهای برتر و آزادگان ایران 1500نفر نمیشن.از طرفی شایدتنها 20درصد از این بازیکنان و مربیان میلیاردی باشن.خب از جمعیت 80میلیونی ایران حدود200بازیکن از راه فوتبال درامد داشته باشن اشکالی نداره.مثل همه ی دنیا که قشر ورزشکارای حرفه ای مبالغ کلانی درامد دارن.فوتبال،بسکتبالNBA،بوکس حرفه ای،تنیس،گلف و چند رشته دیگه که ورزشکارانی با درامدهای نجومی دارن.اما اشکال کار اینجا تو ایران اینه که همه چیز دولتیه و خرج هم از کیسه دولت انجام میشه.بازیکن گناهی نداره.همه طالب درامد بالا هستن.مشکل اینه که چرا زمینه برای حضور بخش خصوصی فراهم نمیشه تا ما اینقدر حرص بیت المال را نخوریم.دولت باید بجای این هزینه ها،باشگاهها رو رتبه بندی کنه و با دادن وام ده ساله زمینه خودکفایی باشگاهها رو فراهم کنه.وگرنه اگر در روی همین پاشنه بچرخه اوضاع همین جور بلکه بدتر هم میشه و هرسال باید یه درصدی به قراردادها اضافه کنن....
  • امیر ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    صد در صد درسته حرفت
  • ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    پول مفت و دل بي رحم توي اين گوشه وكناز اين شهر خانوادهايي هستن كه در ماه يك بار هم نميتونن گوشت يا مرغ بخورن كجاست تعادل وانسانيت
  • ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    اولا کاش اینها اندازه یک میلیون هم ارزش داشتند دوم اینکه مملکت ما سقف حقوق 600هزار تومانی دارد برای زحمت کشها و برای اینها سقف یک میلیاردی به بالا سوم بیچاره این کارگرهای سپاهان و فولاد وتراکتور سازی که کار برای چه کسانی می کنند و استقلال پرسپولیس هم از هزینه جیب مردم و بیت المال کاش این پولها را از جیب شخصی می دادند تا آدم اینقدر نسوزه
  • روسیاه ترین شیعه ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    دقیقا
  • حميد ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    منم 400 هزار تومان با اجاره منزل!!! از این عدالت لذت می برم
  • محمود ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    بعد میگن چرا به عزه و لبنان کمک میکنید فوتبال برای ما چی داشت تا الان که اینجوری میلیونی خرج میشه این پول بیان سرمایه گذاری کنید مردم که ندارن چیزی بهشون برسه
  • بنده خدا ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    پولهايي كه مي تونه براي اشتغال و رفع بيكاري جوانها سرمايه بشه كه به نفع عموم مردم هست و حاصل اين كار در تمامي خانواده ها احساس ميشه براي سركار گذاشتن و سرگرم كردن جوانها سرمايه ميشه.اين يك مسئله هست و ديگري اينكه تا وقتي جوان مملكت ما براي نگاه كردن يه بازي ميره و از جيبش پول هنگفت ميده تا يه بازي تو ورزشگاه ببينه(يا بد و بيرا بگه و بد و بيرا بشنوه ) چنين افرادي هميشه جولان خواهند داد اين تعداد كه براي دريافت پول ميلياري معرفي شده اند در ظاهر قضيه هستند واي كه چه پولهايي هنگفتي به صورت پنهاني رد و بدل ميشود .
  • اسمال ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    ارزش واقعی این بازیکنا به میلیارد ریاله نه تومان
  • ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    قرداداهاي واقعي را اعلام كنيد تا ملت ببينند كه از جيب ملت چه قردادهايي بسته ميشود و يه عده اي به نون شب محتاجند اين فوتباليست اخه چه كار مهمي انجام مي دهند كسي نيست جواب بدهد
  • ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    آدم واقعا افسوس میخوره که بیت المال چطور داره حروم میشه
  • hsd ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    با سلام هم وطنان عزيز اين سوال كه فوتبال چه سودي واسه ملت داره را مي تونه جواب بده چند تا مريضا درمان مي كنه چندتا جوون كه تو خرج ازدواجشون موندن و نميتونن برن سر خونه زندگيشون مشكلشونو حل مي كنه و .... فقط فقط سرمايه مملكتو حروم مي كنن كه چي بشه حيف اين پولايي كه واسه دويدن دنبال يه توپ هزينه ميشه ما چقدر از هم وطنامون محتاج يه كمك واسه گذران زندگيشون هستن و دارن اين پولارو ميدن به يه مشت آدم بدردنخور
  • بنده خدا ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    توي هر كاري كه بحث پول مطرح شد اون كار روب نابودي رفت اگر اين پولهاي هنگفت هم در واليبال و هر ورزش ديگه مطرح بشه همون هم نابود ميشه.پول در حد اعتلاد خوبه.
  • ناشناس ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    بنظرم هیچ ارزش فوتبالی ندارند.آخه بازیکنان با ارزش در لیگ قهرمانان اروپا توپ می زنندمانند همون بازیکن بوسنی در منچستر سیتی و...اینها فقط بلدن اوت پرتاب کنند وزیر توپ بزنند ومو فشن کنند
  • ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    خاک بر سرت بیکان با 1.5 میلیارد میتونستی 30 تراکتور بخری بدی اجاره بیشتر از این اقای مقرور و برو برات درامد داشت.
  • ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    ما که راضی نیستیم پول دوا دکتر بدید
  • ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    خدا صبرت بده...
  • مجید ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    آخه خداییش فوتبال ارزششو داره که به بازیکنای خارجی علی الخصوص جاسم کرار یک میلیارد بدیم بعد جوونای کشور عزیزمون از صبح تا شب کار کنند برا ماهی 600 هزار تومن(تازه اونم اگه کار گیرشون بیاد) از نظر من بهترین کار برای احترام به خودمون تحریم فوتبال و نرفتن به ورزشگاهاست من خودم هرسال دربی رو ازدست نمیدادم ولی امسال به هیچ عنوان به ورزشگاه نخواهم رفت بلکه از طریق تلوزیون نیز بازی ها را نگاه نخواهم کرد
  • ناشناس ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    اون برزیلی ها ادینهو جاسم کرار چقد پول از ایران میبرند؟
  • ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    فرقی نداره همه از یه قماشن من خودم پرسپولیسیم اما این پرسپولیسو با این هزینه نمی خوام
  • مسعود کامنت ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    حالا که به حرف ما مردم گوش نمی دن و حرفمونو حساب نمی کنن و هر کاری میخوان میکنن من که بازیا رو برا خودم تحریم میکنم.
  • ایرانی ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    خدالعنت کنه اون کسی روکه ازاین فوتبال بی حال ایرانی حمایت بیت المالی میکنه.
  • ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    ما که هرچی بگیم کسی گوش نمیده اینا هرسال بیشتر بیت المال غارت میکنن البته اون بی وجدانی که بهشون میده مقصره والا کیه که از پول بدش بیاد وبازم شما وسایت وتلویزیون و...هی تبلیغ کنید اقتصاد مقاومتی,انصراف یارانه,مالیات محور توسعه ,صرفه جویی بازم بگین فلان بیمار نیازمند را دریابید فلان عروس بی جهاز را دریابید بیخود نیست جهان سومی موندیم خیلی چیزهامون لنگ میزنه
  • ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    آخر این مافیاهای پرسپولیسی با نفوذشون در رسانه ها و سایت های خبری و با تحریک دو تا بازیکن سابق استقلال ( نکونام - موسوی )زهر خودشونو ریختند...!!! و با این مصاحبه های جنجالی این دو بازیکن ، استقلال رو دارن به حاشیه میبرن ..خدایا خودت در این فصل به استقلال کمک کن تا حق به حق دار برسه ...
  • ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    سلام من یک بیمار خاص دارم دکتر گفته باید برای شیمی درمانی خودش را تقویت کند تا بتواند دارو را تحمل کند ومن یک معلم هستم با ۲۶سال سابقه کار و مدرک لیسانس ماهی یک میلیون و دویست هزار توماندرآمد دارم وپنج سر عاعله نان خور هم باید ملهی ۷۰۰هزا رتومن پول دارو بدهم هم خرج خورد وخوراک و آب و برق و گاز وتلفن آیا رواست که به فوتبالیست ها ذاین قدر بدهید و به معلم و کارمند این قدر شما را به خدا واگذار می کنم که حق من و امثالمنرا به چند تا جوان بی ارزش می دهید که هیچ هنری ندارند جز هدر دادن بیت المال و دولت دلش نمی آیدحقوق مارا زیاد کند ولی این مقدار به این هاپول می دهند من که به سهم خودم راضی نیستم خیر پولشان را نبینند خدا حق مارا از این ها بگیرد ان شا الله
  • ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    بابا تو دیگه چقدر پرتی آخه!
  • مهدی قربون ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    من تعجب میکنم از اینهمه بی فکری تعجب میکنم از اینهمه پول یامفت که به اینا میدن سرنوشت یک کشور مگه به دست این 20 تا بازیکن هست که انقدر ازشون مایه میزارین؟ اگر قرار باشه اینهمه هزینه صرف این چند تا بازیکن بشه چرا هی میگن نداریم وام ازدواج رو بدیم؟ میدونین این مقدار پول چند تا وام ازدواج میشد و مشکل چند نفر رو حل میکرد؟ با این پول بالای 7 هزار نفر میتونستن وام ازدواج 3 میلیون تومنی بگیرن که دولت داره هی میگه نداریم نداریم نداریم بدیم
  • ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    فقط والیبال که ایران را به چهارم دنیا رسوند در یک بازی تیمی
  • حجت ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    حرام حرامه. چه 1 میلیارد چه 1 ريال
  • ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    بیشتر مردم ایران مخالفن. چه سری هست تو فوتبال که مسولین ول کن نیستن و روز به روز پولای بیشتریو میدن به بازیکنا. آخه مسلمونا یکی حرف ما رو گوش کنه صدامون به هیچ جا نمیرسه. مشرق شما بگو چه جوری صدامونو به گوششون برسونیم.
  • Emad ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    تو برنامه ماه عسل رحمتی و عنایتی رو میارن که بچگیشون پول نداشتن فقیر بودن الان پس حقشونه پولدار باشن!اخه اینم شد توجیه!؟اونوقت دولت به مردم نفری 40 هزار تومن یارانه میده با صدجور بدبختی ولی یه بازیکنی که ارزشی نداره واسه پیشرفت مملکت سالی پند میلیارد پول میگیره.واقعا واسه آدمایی که این پولو از بیت المال میذارن تو دست بازیکنا و بازیکنایی که اینقدر حروم خورن متاسفم
  • ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    مفت خورهای حرفه ای بهترین عنوانیست که میشود به این غیر عزیزان داد!!!!
  • ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    فیل که فیله میگن زنده و مرده ش یه قیمته چه برسه به اینا!!!
  • سعید ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    واسه مملکتی که واسه نخبگانش با صدمنت و دردسر وام درصد بالا میده ولی واسه یه عده بی سواد و بی مصرف پولهای میلیاردی میده متاسفم
  • ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    ای مقداری از این هزینه ها برای مسایل علمی کشور صرف میشد
  • علی ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    واقعا متاسفم واسه تمام اونایی که به اینا پول میدن تا حق این مردم خورده بشه. تا با این وضع زندگی کنن به نظر من عامل اصلی اونان . حالا اونا کین خدا داند.
  • ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    به یک الف بچه بیسواد یک میلیارد پول یا مفت بابت هنر نداشته میدهند تا ان را به اتیش بکشد .انوقت یک کارمند از صبح تا شب جون میکنه تا مخارج خانواده اش را تامین کنه.بازیکنان با غیرت عباس کارگر وامثال آنها بودند که ا ز صبح تا عصر کار می کردندو عرق می ریختند ونان در می اوردند.نه این زالو ها که خون مردم را می مکند.به خدا قسم این پولهای میلیاردی حق مردم ایران اسلامی خوردن نداره .ما اگر چنین فوتبالی نخواهیم باید به کی بگوییم.
  • علی ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    پرت واسه یه دقیقته
  • sadegh ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    باور كنيد گير 3ميليون تومان پولم كه بتونم مدرك فوق ليسانسم رو از دانشگاه بگيرم
  • ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    اقا بزار بدن 1000برابرشو بدن منتها از بخش خصوصی بدن نه دولتیو بیت المال.اصلا طرف بره کلیه بچشو بفروشه بده فوتبالیستا بخورن اگه مردم چیزی گفتن.
  • ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    اره تازه انگار اورده بودنش تو برنامه ماه عسل گفته بوده کمه درامدم یه جور مظلوم نمایی کرده یه شماره حساب کمک های مردمی بش اختصاص دادن
  • ایرانی ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    0 0
    واقعا این پولا حرامه.مردم ایران تو بدبختی دست وپا میزننند اونوقت آقایون از پول بیت المال بیت مردم بیچاره میلیارد میلیاردپول بی زبونو میدن به بازیکنانی که 10 هزار هم نمی ارزن.واقعا مسئولین فکری بکنند
  • مائده ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
    0 0
    خیییییییلی بی لیاقتن کاش لااقل بازیای خوبی میدیدیم ب خدا فوتبالایی ک پسرا توی پارکا بازی میکنن بهترازایناس
  • وسیم ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
    0 0
    ای کاش حداقل یه بازی خوب تو لیگ ایران میدیدیم،اونوقت آنقدرحرص این پولا رو نمی خوردیم،من خودم چندین ساله که اصلا به فوتبال لیگ توجه نمیکنم،چون بجزبی لیاقتی ومفت خوری چیزی دراون نمی بینم. حیف نیست آدم وقت باارزششرو صرف این مفت خورا بکنه...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس