کد خبر 330837
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲

'rolling hills' منطقه کوچکی در جنوب لس آنجلس است که بیش از 100 سال می شود که مهمترین پرنده خیابانیشان طاووس های خوش خط و خال هستند، در حالی که در شهرهای مختلف دنیا تنها کلاغ یا کبوتر را می توان در سطح شهر مشاهده کرد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، پرنده زیبایی مانند طاووس می تواند هر انسانی را مبهوت قدرت خداوند کند. این پرنده ها با بال های بی نظیرشان دل هر صیادی را نیز می برند و معمولا بیش از دیگر پرندگان مورد شکار قرار می گیرند از این رو همیشه تحت مراقب های ویژه زندگی می کنند برای بازدید از آن ها باید سری به باغ پرندگان بزنید.

"rolling hills" منطقه کوچکی در جنوب لس آنجلس است که بیش از 100 سال می شود که مهمترین پرنده خیابانیشان طاووس های خوش خط و خال هستند، در حالی که در شهرهای مختلف دنیا تنها کلاغ یا کبوتر را می توان در سطح شهر مشاهده کرد.

شهری با عجیب ترین پرندگان خیابانی+تصاویر

 در این شهر از 100 سال پیش تا امروز طاووس ها به عنوان پرنده های خیابانی زندگی می کنند و حالا در طول این سال ها زاد و ولد آن ها بسیار زیاد شده است و به نظر می رسد در حال ایجاد مشکلات مختلف برای اعضای این شهر کوچک هستند.

شهری با عجیب ترین پرندگان خیابانی+تصاویر

مردم شهر از این گونه پرنده عجیب به خوبی و البته گاهی به بدی یاد می کنند. آن ها اعتقاد دارند که این پرنده ها شهر را زیباتر کرده اند اما از طرفی باعث به وجود آمدن محیطی خاص شده اند و دیگر نمیتوان با اطمینان حتی فرزندان را در خیابان رها کرد زیرا ممکن است به کودکان آسیب وارد کنند.

شهری با عجیب ترین پرندگان خیابانی+تصاویر

بنا به تحقیقات این روزها نزدیک به 1000 طاووس در خیابان ها و محیط این شهر کوچک رها شده است و جمع کردن آن ها کار بسیار سختی شده است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • بهرنگ ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    0 0
    خیلی شهره قشنگیه مثله بقیه ی جاهای آمریکا
  • من ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    0 0
    من موندم که چرا این کافرها زندگیشون و در کل همه چیزشون از ما که ادعا داریم بهتر است و ...
  • ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    0 0
    از آمریکا قشنگتر هم زیاده تو دنیا
  • ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    0 0
    در روايت از معصومين صلوات الله عليهم اجمعين است كه خداي تبارك و تعالي خطاب به پيامبرش فرمود:اگر مؤمنان دچار ترديد و شك در ايمانشان نمي شدند خانه هاي كافران را از طلا و نقره خام قرار مي دادم تابيش از پيش به زرق وبرق اين دنياي پست و زودگذر دل خوش باشند.
  • سید مجتبی ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    0 0
    شاخصه زندگی بهتر سلامتی، امنیت و حس حضور خدا در جامعه ست . نه چریدن طاووس وسط خیابون!!
  • ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    0 0
    كل اروپا پيش امريكا مثه دهات مي مونه
  • ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    0 0
    چون پول نفت خاورمیانه رو دزدیدن.
  • امیین ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    0 0
    گوشتش خوبه ، اگه من اونجا بودم به مهار جمعیتش کمک میکردم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس