کد خبر 328689
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۲

سرکلانتر دهم پلیس پایتخت از دستگیری دو متهمی خبر داد که اقدام به فروش مواد مخدر شیشه و هروئین و زورگیری در پارکینگ شمالی حرم مطهر امام خمینی (ره) می‌کردند.

به گزارش مشرق، سرهنگ امیر نوری‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، با اعلام خبر دستگیری 2 نفر موادفروش و زورگیر در پارکینگ شمالی حرم مطهر اظهار داشت:‌ در پی ارجاع چندین پرونده مبنی بر حضور متهمان زورگیر و فروشندگان مواد مخدر در پارکینگ شمالی حرم مطهر امام خمینی‌(ره)، اکیپی عملیاتی از کلانتری 205 صحن مطهر به محل اعزام شد و با انجام عملیات تعقیب و مراقبت، متوجه حضور مشکوک یک دستگاه خودروی پراید مشکی رنگ شدند که ضمن متوقف کردن آن، راننده را نیز دستگیر کردند.
 
سرکلانتر دهم پلیس تهران بزرگ با بیان این‌که مأموران اعزامی، در ادامه اجرای مأموریت خود یک دستگاه خودروی پیگان وانت را نیز متوقف کردند، گفت: پس از دستگیری راننده پراید (مهران) مأموران همدست وی را نیز در یک وانت پیکان شناسایی کردند. راننده پیکان وانت که با دیدن مأموران قصد فرار از پارکینگ شمالی را داشت با اجرای طرح مسدود سازی ورودی و خروجی‌های پارکینگ موفق به فرار با خودروی خود نشد و با رها کردن خودرو به صورت پیاده اقدام به فرار از دست مأموران کرد.
 
وی ادامه داد: در ادامه عملیات، مأموران کلانتری 205 صحن مطهر موفق شدند فردی به نام شاهین را که در خودروی پیکان وانت حضور داشت را دستگیر کنند که در بازرسی از خودروی مذکور یک عدد گوشی تلفن همراه، مقدار 2 گرم «شیشه» و 39 سانتی‌متر هروئین پیچیده شده در لفافه کشف شد.
 
نوری فر با بیان این‌که از متهمان یک عدد گوشی تلفن همراه و 2 عدد سیم کارت نیز به دست آمد، گفت:‌ همچنین مأموران در بازرسی از خودروی پراید مشکی رنگ موفق به کشف یک عدد ضبط و پخش خودرو، یک دستگاه آمپلی‌فایر، 2 عدد گوشی موبایل و یک عدد عابر بانک شدند که مشخص شد این اموال به دنبال یک فقره زورگیری در پنجم تیر در زیبادشت کرج به سرقت رفته بوده است.
 
سرکلانتر دهم پلیس پایتخت تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به حضور شاکیان پرونده و شناسایی متهمان توسط آن‌ها و همچنین اظهارات و اعترافات متهمان، پرونده برای تحقیقات بیش‌تر در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس