کد خبر 325932
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۴

گرفتار شدن دو کارگر درون چاهی در روستای بنجربان، یک قربانی ویک نجات یافته در بر داشت.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی و اطلاع رسانی این حادثه ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ زنگ ایستگاه 57 و گروه نجات 10 را ساعت 9:48 دقیقه روز گذشته به صدا درآورد و آتش نشانان بلافاصله به سمت انتهای بزرگراه شهید بابایی، خجیر روستای بنجربان حرکت کردند.

علی شکرانه فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: با رسیدن به محل حادثه یک حلقه چاه به عمق 7 متر دیده می شد که دو کارگر درون آن گرفتار شده بودند.

وی افزود: آتش نشانان بلا فاصله با فرستادن یک سیلندر هوا به داخل چاه و نصب فن دمنده اقدام به تهویه هوای داخل چاه کردند وهمزمان گروهی دیگر از آتش نشانان با قرار دادن سه پایه چاه و بکارگیری دستگاه تنفسی و رعایت اصول ایمنی برای نجات دو کارگر به درون چاه حفر شده رفتند.

شکرانه خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از یک تلاش بی وقفه موفق شدند دو گرفتار را به سطح زمین منتقل کنند که متاسفانه مرگ یکی از آنها به نام مولا -گ 18 ساله، تبعه افغانستان توسط عوامل اورژانس ونفردوم به نام حسین-ت 50 ساله که دچار مسمومیت شده بود تائید و به مرکز درمانی منتقل شد.

گفتنی است؛علت این حادثه مسمومیت در اثر گاز بنزین موتور برق داخل چاه گزارش شده است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: پایگاه 125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس