کد خبر 316465
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲

جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان از دستگیری کلاهبرداری که با جعل چک مبادرت به کلاهبرداری ۳ میلیاردی آهن آلات کرده بود، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سرهنگ علی احمدی تبار در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی به صورت ماهرانه مبادرت به تحریر و صدور چک های مجعول کرده است مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی لرستان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی گفت: مأموران پس از صحت و سقم موضوع، منزل کلاهبردار را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر کردند و در بازرسی از منزلش هشت فقره چک جعلی کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان ادامه داد: متهم بعد از دستگیری اعتراف کرد که به بازار آهن فروش ها مراجعه و خود را پیمانکار و مجری لوله و اتصالات معرفی نموده و با ارائه چندین فقره چک جعلی شش کامیون آهن آلات خریداری کرده و به کرمانشاه انتقال داده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: مأموران شش کامیون آهن آلات را در گاراژی در کرمانشاه به ارزش بالغ بر سه میلیارد و یکصد و پنجاه میلیون ریال کشف کردند و با انتقال به خرم آباد تحویل مالک دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: کلاهبردار با استفاده از چک های مجعول به شرکت ها و عمده فروشی ها مراجعه می کرد و خود را تحت عنوان پیمانکار و مجری سیستم تاسیسات معرفی کرده و پس از جلب اعتماد فروشنده با ارائه چک جعلی اجناس زیادی را با قیمت متناسب خریداری می کرد و در اولین فرصت به استان های همجوار انتقال می داد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: افکارنیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس