کد خبر 316170
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن با هوشیاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بردسکن خراسان رضوی سه دختر بچه که حامل مواد افیونی بودند، دستگیر شدند.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سرهنگ قدیر مصر خانی در تشریح این خبر گفت: مأموران مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با اجرای ایست و بازرسی در محور بردسکن به سبزوار به خودرو سواری عبوری که مسافران آن از استان‌های جنوبی به مقصد مشهد در حرکت بودند مشکوک و خودروی فوق را متوقف کردند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که راننده هیچ نسبتی با مسافران خود ندارد که در بازرسی بدنی ازسرنشینان خودرو 10 کیلو و 700 گرم مواد مخدر افیونی از نوع تریاک کشف شد.

مصرخانی افزود: در این عملیات راننده خودرو که پدر خانواده بود مواد مخدر را در لباس‌های دختر 8 و 12 ساله‌اش جاسازی کرده و قصد قاچاق مواد افیونی به مشهد را داشت که دستگیر شد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس