کد خبر 315894
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۴

فدراسیون سوارکاری در شرایطی اسامی 13 نامزد را برای انتخاب رئیس معرفی کرده که پیش از این قرار بود 12 نامزد در انتخابات حضور یابند و یک نماینده مجلس به این لیست اضافه شده است.

به گزارش مشرق، فدراسیون سوارکاری در شرایطی امروز اسامی نامزدهای ریاست این فدراسیون را اعلام کرد که یک نامزد بیش از اسامی است که در گذشته اعلام کرده بود.

قرار بود انتخابات فدراسیون پرحاشیه سوارکاری 26 اسفندماه سال گذشته با حضور 12 نامزد برگزار شود اما بنا به دلایلی که هنوز هم برای برخی از افراد جامعه سوارکاری نامعلوم است این انتخابات برگزار نشد و وزارت ورزش با نظر به اینکه برخی هیئت‌های استانی بدون رئیس هستند این انتخابات را در فاصله یک هفته به برگزاری مجمع لغو کرد.

در آن زمان خیلی‌ها نسبت به لغو مجمع واکنش نشان دادند که برخی فشارها باعث شده تا مجمع انتخاباتی سوارکاری برگزار نشود و دخالت‌های سیاسی این فدراسیون پُرحاشیه را که بیش از 2 سال است با سرپرست اداره می‌شود، همچنان بلاتکلیف نگه داشته است.

حالا پس از گذشت نزدیک به 4 ماه از آن زمان، یک نامزد جدید به لیست کاندیداهای فدراسیون سوارکاری اضافه شده در حالی که پیش از این گفته شده بود نامزدها همان افرادی که در گذشته ثبت‌نام کرده‌اند، خواهند بود.

نامزد اضافه شده در این فهرست یک نماینده مجلس به نام عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس است.

باید دید که امور مشترک فدراسیون‌ها چگونه این نماینده مجلس را در این لیست قرار داده است، در شرایطی که پیش از این از سوی سازمان بازرسی حضور نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر در راس فدراسیون‌ها قانونی نیست.

البته در این باره سوالات متعدد زیادی هم وجود دارد در باره اینکه که چرا بیش از 2 سال است که فدراسیون سوارکاری با سرپرست اداره می‌شود؟ جرا مجامع سوارکاری پشت سر هم لغو می‌شود و هیچ رئیسی در راس این فدراسیون در سال‌های اخیر قرار ندارد؟ جرا ورزش سوارکاری باید دائماً در دست‌انداز باشد؟ و چراهای مختلفی که در رشته‌ای که در اسلام هم سفارش شده است، وجود دارد.

شاید نبود یک برنامه نود در این گونه رشته‌های ورزشی که در سایه و حاشیه رشته‌های دیگر قرار دارد، باعث شده حیاط خلوتی برای برخی‌ چهره‌ها و خانواده‌های سیاسی باشد.

باید دید آیا از میان 13 نامزد ریاست فدراسیون سوارکاری باز هم یک فرد سیاسی مانند سال‌های گذشته برای این پست برگزیده می‌شود

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس