کد خبر 308994
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از فعالیت ۶۷ سگ تجسس در پایگاه‌های امداد و نجات سطح کشور خبر داد و گفت: عمر این سگ‌ها ۱۴ تا ۱۵ سال و عمر مفید آنها ۱۰ تا ۱۱ سال است.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، پیرحسین کولیوند، رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر، از فعالیت 67 سگ تجسس در پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر خبر داد.

وی گفت: این سگ‌ها وقتی توله هستند با هزینه 3 میلیون تومانی خریداری می‌شود و از 3 ماهگی آموزش آنها آغاز و به مدت 2 سال ادامه می‌یابد.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه این سگ‌ها 14 تا 15 سال عمر می‌کنند، گفت: عمر مفید این سگها؛ یعنی زمانی که می‌توانند به تجسس بپردازند و کار خود را به خوبی انجام دهند، 9 تا 10 سال است.

وی در مورد مکان نگهداری و آموزش سگهای تجسس افزود: بخاطر بحث تمرکز زدایی ما یک واحد مرکزی در محمدشهر کرج داریم که 8 سگ در آنجا نگهداری می‌شوند. همچنین در شهریار، رباط کریم و ورامین نیز مراکزی برای نگهداری و تربیت می‌شوند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سيد ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    1 0
    بالاخره كو قيمت؟؟؟؟؟؟
  • امیر ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    تولش 3 میلیون
  • ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    هزينه نگهداری آنها را هم با توجه به اين که روزی 3 کيلو گوشت بدون استخوان به آنها خورانده می‌شود، محاسبه کنيد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس