کد خبر 302231
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴

بین اوباما و نمایندگان آمریکا، هیچ اختلافی وجود ندارد واگر هم در مقابل چشم ظاهربین برخی آقایان، جنگ زرگری راه می اندازند، در هنگام اقدام و عمل، هماهنگی کاملی بین اجزا مختلف این نظام شیطانی وجود دارد.

مشرق -- اوباما با تایید رای نمایندگان کنگره آمریکا، ورود آقای ابوطالبی سفیر کشورمان در سازمان ملل  به این کشور را ممنوع اعلام کرد. فارغ از حواشی این اقدام و تدابیری که دولت تدبیر و امید برای این موضوع خواهد اندیشید ، شایسته است قدری به گذشته برگشته و نگاهی دوباره به دعوای برخی آقایان در دو قطبی کردن جامعه آمریکا بیندازیم .

 در جریان توافق نامه ژنو، برخی از سیاستمداران و مسئولین دولتی با نسبت دادن برخی القاب و الفاظ به منتقدین داخلی این توافق نامه، آنها را همراه با صهیونیست‌های غاصب معرفی می کردند. این متفکرین باسواد و زبان انگلیسی‌دان، جامعه امریکا را نیز همین طور دو دسته می کردند. یک طیف ، مودب و باهوش و طرفدار گفتگو و طیف دیگر تندرو و جنگ طلب؛ این تحلیل گران! استدلال می کردند آقای اوباما تعهد کرده است که اجازه صدور قطعنامه تشدید تحریمها علیه ایران را ندهد و اگر مجلس سنا و کنگره امریکا نیز این تحریمها را تصویب نمایند، این مصوبه توسط اوباما ، وتو خواهد شد  و ما به  وعده ای که اوباما داده ، اطمینان داریم .

اکنون اما مشخص است که بین اوباما و نمایندگان آمریکا، هیچ  اختلافی وجود ندارد واگر هم در مقابل چشم ظاهربین برخی آقایان، جنگ زرگری راه می اندازند، در هنگام اقدام و عمل، هماهنگی کاملی بین اجزا مختلف این نظام شیطانی وجود دارد.

باید به این آقایان گفت که شاهد از غیب رسید. اکنون چه پاسخی در خصوص دیدگاه و تحلیل دیروز خود دارید؟ آیا نباید این سوال پیش بیاید که چرا این سناریو و جنگ زرگری  توسط دشمن پیاده شد؟ دشمنی که خود اظهار می دارد که توان و امکان تشدید تحریم ها را نداشت و اگر برای تشدید این تحریمها اقدام می کرد ، این تحریمها از سوی دیگران اعمال نمی شد و دیوار تحریم فرومی ریخت چرا باید از فرصتی که متاسفانه برخی برای او فراهم کردند ، استفاده نکند؟ آیا نباید پرسید که توافق نامه ژنو، چه دستاوردی برای دشمن داشته است که مساله تشدید تحریم‌ها توسط دشمن به فراموشی سپرده شده است؟ آیا هنوز هم به وعده شیطان، اعتماد و اطمینان دارید؟

فَاعْتَبِرُوا يا أُولِي الْأَبْصار ( سوره حشر آیه 2)

علی اکبری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • جواد ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    0 0
    واقعا زرگریه یا اینکه جمهوری خواه ها باهاش مشکل دارن؟
  • محمد ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    0 0
    ( اکنون اما مشخص است که بین اوباما و نمایندگان آمریکا، هیچ اختلافی وجود ندارد ) هر اختلافی هم که داشته باشند ، وقتی پای کشور به میان می آید متحد هستند .
  • ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    0 0
    در واقع در خصوص نحوه تقابل با ایران اختلافی وجود ندارد و نوعی تقسیم کار و وظیفه صورت گرفته است که متن هم به همین مساله اشاره دارد
  • محمد ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    0 0
    ( وقتی پای کشور به میان می آید ) ، یعنی میگن آمریکا تنها ابر قدرت جهان است ، لذا در مقابل خواسته هیج کشوری ، به هر قیمت کوتاه نخواهیم آمد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس