کد خبر 290194
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۶

رئیس پارلمان لبنان تاکید کرد که ارزش‌های مقاومت و جان فشانی‌های شهدای آن از هر طلایی در جهان با ارزشتر است و اگر مقاومت نباشد نه لبنانی می‌ماند و نه جنوب لبنان.

به گزارش مشرق، شبکه ال بی سی لبنان اعلام کرد: نبیه بری رئیس پارلمان این کشور تاکید کرد که دست برداشتن از مقاومت اصلا وارد نیست و اگر مقاومت نباشد نه لبنانی می ماند و نه جنوب لبنان.
 
رئیس پارلمان لبنان افزود که ما پیشنهادهای زیادی در مورد مقاومت داریم و در صورت وجود فضای مناسب و آمادگی گروه‌ها برای خارج شدن از وضع موجود پیشنهاد خود را ارائه می‌کنیم،ولی دست کشیدن از مقاومت به هیچ وجه درست نیست و اگر از مقاومت دست برداریم نه لبنانی می‌ماند و نه جنوب لبنان.
 

نبیه بری تاکید کرد که ارزش‌های مقاومت و جان فشانی‌های شهدای آن از هر طلایی در جهان با ارزشتر است و مقاومت بنیان لبنان را تشکیل می‌دهد.
 
در همین رابطه پیشتر در بیانیه وزارتی لبنان سه رکن ارتش، ملت و مقاومت به عنوان ارکان اصلی این کشور معرفی می‌شد ولی  میشل سلیمان رئیس جمهور لبنان در سخنرانی دو روز پیش خود مقاومت را از این ارکان حذف کرد و سرزمین، ارتش و ارزش‌های مشترک را به عنوان سه مثلث طلایی لبنان معرفی کرده بود.
 
حزب الله در واکنش به این اقدام سلیمان با صدور بیانیه‌ای تصریح کرد که ساکن قصر بعبدا نیاز به مراقبت دارد چرا که این شخص فرق بین چوب و طلا را تشخیص نمی‌دهد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس