کد خبر 286899
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۸

برخی از شهروندان آمریکایی پس از دیدن انیمیشن نامزد اسکار «یخ‌زده»، با اعتراض به کمپانی «والت دیزنی»، پیام اصلی این انیمیشن را تبلیغ و عادی‌سازی همجنس‌بازی میان کودکان و نسل بعدی جامعه عنوان کرد.

گروه فرهنگی مشرق - انیمیشن «یخ زده» که تمام زمستان در گیشه موفق بوده و به خوبی توانسته نظر منتقدان سینمایی را به خود جلب کند، اخیرا مورد انتقاد برخی از شهروندان آمریکایی از جمله یک فعال اجتماعی قرار گرفته است.
 
«کاترین  اسکاگز»، یکی از طرفداران فرقه «مورمن» و نویسنده وبلاگ «یک زن مورمن معتقد»، در پستی انتقاد‌آمیز، انیمیشن «یخ‌زده» را یک انیمیشن غیراخلاقی دانست که هدف اصلی از ساخت آن  تبلیغ هم‌جنس‌بازی و عادی‌سازی آن در جامعه عنوان کرد.
 
او در وبلاگ خود می‌نویسد: در حقیقت من این انیمیشن را سه بار با نوه‌هایم تماشا کردم و خیلی از آن خوشم آمد ولی زمانی‌که بیشتر به آن دقت کردم بالاخص به ترانه «Let It Go» متوجه پیام اصلی آن شدم.
 
اسکاگز متذکر می‌شود: آنها در فیلم‌هایشان هر روز و هر روز این مورد را تکرار می‌کنند تا بتوانند طرز فکر خود را به کودکانمان القاء کنند و به تبع آن این طرز فکر (عادی سازی مسئله هم‌جنس‌بازی) به نسل بعد منتقل شود و در نهایت این مطلب مورد قبول طیف عظیمی از جامعه قرار گیرد. تمایلات همجنس‌بازانه با خواسته‌های خداوند در تضاد است.
 
وی می‌افزاید: من در اینجا با کسانی که با هم‌جنس‌بازی موافقند مشکلی ندارند، مسئله مهم برای من این است که بسیاری از والدین و خانواده‌ها با مسئله هم‌جنس‌بازی مشکل دارند و موافق عادی‌سازی آن در جامعه نیستند ولی به نظر می‌رسد که آنها کاملا نسبت فیلم‌های کودکان کورکورانه عمل می‌کنند و در حقیقت نسبت به آنچه در انیمیشن «یخ‌زده» روی می‌دهد، ناآگاه هستند.
 
به گزارش روزنامه آمریکایی هافینگتون‌پست، این اولین باری نیست که کمپانی هالیوودی «والت دیزنی» به خاطر حمایت از هم‌جنس‌بازی و دو جنسه‌ها مورد انتقاد قرار می‌گیرد.
 
این کمپانی هر سال روز «هم‌جنس‌بازان» را نیز با برگزاری جشن و پایکوبی گرامی می‌دارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس