کد خبر 274165
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۳

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: بر اثر واژگونی تانکر حامل سوخت در اتوبان قم ـ تهران، راننده این تانکر در میان شعله‌های آتش سوخت.

به گزارش مشرق، مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با فارس، با تبیین حوادث دو روز گذشته اظهار داشت: شب گذشته در اتوبان قم ـ تهران، یک تانکر حامل سوخت واژگون شد که پس از اعلام این گزارش به سرعت یک اکیپ امدادی به محل حادثه اعزام شد.
 
وی با بیان اینکه راننده تانکر در کابین خود حبس شده بود گفت: با تلاش گسترده پرسنل آتشنشانی، راننده تانکر از خودرو بیرون آورده شد ولی پس از معاینات مشخص شد که این راننده، به دلیل درصد بالای سوختگی، جان خود را از دست داده است.
 
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم به تصادف کامیون و تریلی اشاره کرد و گفت: بر اثر این حادثه که صبح امروز رخ داد یک آقا حدود 23 ساله فوت کرد.
 
وی با اشاره به دو حادثه همزمان در محورهای سلفچگان – نیزار و اتوبان قم – تهران گفت: این حوادث که ساعت 6 و 30 دقیقه بامداد امروز رخ داد موجب مجروح شدن 6 نفر شد که این افراد پس از دریافت خدمات درمانی اولیه برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شدند و یک آقای 23 ساله نیز به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.
 
فراهانی همچنین از انتقال دو مورد مسمومیت با گاز به بیمارستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این حادثه ساعت 8 و 30 دقیقه امروز در روستای قمرود رخ داد که پس از دریافت خدمات درمانی اولیه، برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شدند.
 
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم به آمار مسمومیت با گاز کربن اشاره و بیان داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون 25 نفر دچار کاهش هوشیاری شده و سه نفر نیز بر اثر خفگی فوت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
    0 0
    جزغاله چيه مشرق؟!!! يه خرده ادب داشته باش، مگه داري درباره تروريستهاي سوري مينويسي؟! عادت كردي، نه؟
  • ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
    0 0
    کسی که این تیتر رو انتخاب کرده اگر عزیز خودش هم اینگونه فوت می کرد، باز همین تیتر را می زد جزغاله شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس