کد خبر 266830
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۸

امام جماعت وهابی یک مسجد در عربستان سعودی با شکایت یک نوجوان سعودی به جرم تجاوز به وی و قاچاق ماده مخدر حشیش بازداشت شد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، مقامات سعودی در منطقه السامر یک نوجوان را از چنگال امام جماعت یکی از مساجد عربستان سعودی نجات دادند، این فرد عادت کرده بود در داخل مسجد یا در منزل مسکونی خود که در یکی از خیابانهای شمال جده واقع شده بود، به این نوجوان تجاوز کند. بعد از بازداشت این فرد مقادیر زیادی حشیش نیز از وی ضبط شد.

وی با سرپوش دین اقدام به ترویج استفاده از مواد مخدر و فروش مواد در مسجد یا داخل منزل خود می‌کرد.

بنا بر اعلام سایت خبری سبق، مقامات مربوطه شکایتی از یکی از جوانان سعودی دریافت کردند تا وی را از دست یک امام جماعت در مسجدی در شمال جده نجات دهند. این نوجوان بارها از سوی این امام جماعت در داخل مسجد و محل اقامت وی مورد تجاوز قرار گرفته بود و کار به جایی رسیده بود که زندگی را بر این جوان تنگ کرده بود، به همین علت جوان سعودی به نیروهای امنیتی پناه برد.

منابع مطلع اعلام کردند با این شکایت نیروهای سعودی برای وی کمین گذاشته و علاوه بر بازداشت وی مقادیر قابل توجهی حشیش در داخل منزل و خودروی وی کشف کردند.

این منابع تصریح کردند که به نامه هایی نیز دست یافته‌اند که وی در آنها به تبلیغ استفاده از مواد مخدر به مخاطبان خود اقدام کرده است، این شیخ وهابی حتی مشتریان خود را به مسجد می‌کشاند و در آنجا اقدام به تحویل مواد به آنها می کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • تبریزلی ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    0 0
    این کار شاید به نظر نشان دادن کارهای زشت وهابیت باشد ولی بازتاب بد این خبر آن است
  • ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    0 0
    یعنی چی نجاتش دادن؟
  • ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    0 0
    عبارت سگ وهابی لقب درخور وزیبنده تری است هرچند به سگ هم توهین میشه
  • ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    0 0
    آي وهابي كثيف .
  • سما ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    0 0
    امريكا اين چنين اسلامي مي خواهد
  • ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    0 0
    از اين كثافتها متنفر بودم تنفرم بيشتر شد. خدانسل اينها را از زمين محو كند ان شا الله
  • علی ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    0 0
    خاک تو سر همشون وقتی از اسلام ناب دور بشن ببخشید وقتی اصلا اسلام نداشته باشن همین می شه دیگه
  • سلمانی ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    0 0
    اگر خطای یک مورد یا یک نفر بود می گوییم خطای پیروان است قبلا بارها عرضه کرده ایم ایجاد و ماموریت بزرگان(گرچه بسیار خردندو حقیر) وهابیت از طرف اربابان صهیونیسم در آغاز و ادامه راه برای نابودی آیین پاک احمد مختار (ص) است قبلا عرض کردم: جالب است از این همه خواب جهان سومی ما دیگر چه کا رباید بکنند که ماسونیت! این جریان برای ما روش شود؟ هر کاری که سیاست جهانی ماسون ها برای عامه ی مردم دنیا انجام می داد در یک گُله! جا به اسم اسلام و جهاد (با تنفر افزایی و غول سازی! از یک حاکمیت مقاوم ولی دارای گاف) صورت گرفته:خون ریزی، زنا(و زنای با محارم)، لواط، همجنس بازی و ... حرمت شکنی مقدسات تا آخرین درجه ی ممکن... به اسم اسلام و عبادت!! برادران اهل "سنّت" کی می خواهند بیدار شوند و بر وهابیت ماسونی به خاطر خدا و رسول(ص) و حفظ سننی که نبی اسلام(ص) و صحابه ی راستین ایشان برای آن کوشیدند قیام کنند؟ ابوجهل ها و ابوسفیان ها از داخل اهل اسلام بت هبلی به پا کرده اند و دوران را بت شکن و "بتگر" شکنی دیگر لازم است. این بار بتگر در پشت دروازه های لندن و تل آویو و واشنگتن بت ها را می سازد (با یک شست و شوی مغزی و ...)و می فرستد و جاهلان دور مانده از موسی (ع) به پای سامری فرزندان و پیروان محمّد(ص) را سر می‎برند ... کار بر هارون زمان دشوار است یاریش کنیم...
  • ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    0 0
    عادت کرده بود؟؟!
  • میانه رو ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    0 0
    باز شما تندروها می خواهید رابطه ایران و عربستان رو خراب کنید......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس