کد خبر 25051
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۹

برگزاري جشنواره فرهنگي هنري با موضوع مسجد و انقلاب همزمان با سالروز پيروزي انقلاب اسلامي در کميته مساجد انقلاب اسلامي تصويب شد.

 به گزارش مشرق به نقل از شبستان، برگزاري جشنواره فرهنگي هنري با موضوع مسجد و انقلاب همزمان با سي و دومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در جلسه کميته مساجد دهه فجر پيشنهاد و تصويب شد.

اين جشنواره فرهنگي هنري با موضوع مسجد و انقلاب در رشته کتابخواني، خاطره نويسي، پيامک، روزنامه ديواري، وبلاگ نويسي، عکس و خبر و گزارش نويسي برگزار مي شود که به ترتيب استان هاي آذربايجان شرقي، زنجان، خراسان رضوي، يزد، کرمان، گيلان و خراسان شمالي مجري برگزاري اين جشنواره هستند.

اين جشنواره در رشته کتابخواني در موضوع مسجد و انقلاب، در رشته خاطره نويسي در موضوع مسجد محله ما در انقلاب، در رشته پيامک در موضوع زيباترين جمله در خصوص نقش مساجد در پيروزي انقلاب اسلامي و صيانت از اين نعمت الهي، در رشته روزنامه ديواري با موضوع نقش مسجد در پيروزي انقلاب، زيباترين خاطره، کلمات قصار حضرت امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري در خصوص مساجد برگزار مي‌شود.

بنابراين گزارش، استان‌هاي کرمان، گيلان و خراسان شمالي در رشته‌هاي وبلاگ‌نويسي، عکس، خبر و گزارش‌نويسي به ترتيب در موضوعات "جايگاه مسجد در پيروزي انقلاب، مقابله با فتنه‌هاي دشمنان و بصيرت‌بخشي"، "بزرگداشت دهه فجر در مسجد محله و شهر ما" و "دهه فجر در مسجد محله" اين جشنواره فرهنگي هنري را برگزار مي‌کنند.

اين جشنواره نهم بهمن آغاز مي شود و تا دوم اسفند همزمان با سالروز ولادت پيامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) ادامه مي يابد.

شايان ذکر است، از نفرات برتر دهه دوم اسفند همزمان با سالروز تأسيس کانون‌هاي مساجد با اهداي جوايز تقدير مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس