کد خبر 249412
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۶

فرهنگ سازان آسوده خاطر اند که در روزگاری دور، کسی آنان را به خاطر پاسداری از فرهنگ و عقیده خواهد ستود.

گروه فرهنگی مشرق - "توپ در زمین خانواده‌ها است." چقدر این جمله برای آنان که برهه ای از زندگی شان را مشغولیتی برای تولید محصولات فرهنگی داشته اند، لذت بخش است. کسانی که با کوله باری دغدغه و با نفرت از نظام سرمایه داری اختاپوسی و غیض از کسانی که هیچ چیز جز جیب پر پول خواب آسوده برایشان فراهم نمی آورد، روزگاری را همت گماشته اند بر کاری ارزشمند و ماندگار تا در برابر سیل بی انصاف و نابرابر تهاجم علیه فرهنگشان ، استوار ایستاده باشند. آنها که شاید گاه تأثیر و نفوذ و گستره ی کارشان آنقدرها چشمگیر نباشد اما آسوده خاطر اند که در روزگاری دور کسی آنان را به خاطر پاسداری از فرهنگ و عقیده خواهد ستود.
 
این چند سطر را به بهانه ی برو بچه های خوش ذوق شرکت های ایام ، قاصدک و روشنا قلم زدم که این روزها به خاطر تلاش خستگی ناپذیرشان در برابر مافیای سرمایه داران لوازم التحریر، آسوده میتوانند همه با هم فریاد بزنند ” توپ در زمین پدر و مادرهاست”
 
خسته نباشید … دستتان درست …


ارسالی از خبرنگار افتخاری مشرق: مهدی قاسمی

مخاطبان محترم گروه فرهنگی مشرق می توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاویر و هر آن چیزی که در قالب فرهنگ و هنر جای می گیرد را به آدرس culture@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • fam ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
    0 0
    مرسی خوب نوشتی.... اما شخصیتی مثل بن تن یا باب اسفنجی قبل از اینکه لوازم التحریر باشن کارتون های قوی و تبلیغات وسیعی رو گذروندن.... ما چیکار کردیم برای شخصیتامون؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس