بابک جهانبخش بعد از اجرای اولین قطعه موسیقی خود، خاطراتی از اجرای کنسرت در یک از شهرهای جنوبی و در سالنی که زمان جنگ به آن موشک اصابت کرده بود تعریف کرد و گفت: خوشحالم که امروز می توانم در همان سالن برنامه اجرا کنم و احساس امنیت داشته باشم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی مشرق - پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت بعد از ظهر دیروز (23 مرداد) در برج میلاد تهران و با حضور جمعی از هنرمندان عرصه موسیقی، اصحاب رسانه و عده زیادی از دوستداران موسیقی برگزار شد. در این برنامه چهار خواننده مطرح پاپ کشورمان به اجرای آهنگ های ویژه خود با موضوع جنگ و دفاع مقدس پرداختند که با استقبال مخاطبان مواجه شد.

در ادامه توجه مخاطبان ارجمند را به حواشی جالب روز گذشته جلب می کنیم:

* از گوشه و کنار برج صدای موسیقی به گوش می رسید. غیر از سالن اجتماعات که میزبان 4 خواننده پاپ بود، در فضای باز نیز کنسرت های کوچکی برگزار شد.

* ارتش جمهوری اسلامی ایران در فضای باز به اجرای چند سرود و مارش نظامی پرداخت. مردم کنجکاو زیادی برای تماشای این برنامه جمع شدند و به فیلمبرداری و عکسبرداری مشغول بودند. البته اجرای این گروه نظامی زیاد هماهنگ نبود و چند تپق ریز و درشت در حین نواختن قطعات به گوش رسید.

* توزیع کارت های شناسایی برای عکاسان و خبرنگاران در خود برج میلاد انجام شد. اما مشکل اینجا بود که حراست برج اجازه ورود خبرنگاران به داخل سالن همایش ها و دریافت کارت ها را نمی داد! برخی خبرنگاران به خاطر این بی نظمی مدتی معطل شدند تا بلاخره مسئول روابط عمومی به داد آنها رسید و خودش از برج بیرون آمد تا کارت ها را تحویل بدهد.

* حمید شاه آبادی، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در میان مردم به تماشای کنسرت بابک جهانبخش و بهنام صفوی نشست.

* بابک جهانبخش بعد از اجرای اولین قطعه موسیقی خود، خاطراتی از اجرای کنسرت در یک از شهرهای جنوبی و در سالنی که زمان جنگ به آن موشک اصابت کرده بود تعریف کرد و گفت: خوشحالم که امروز می توانم در همان سالن برنامه اجرا کنم و احساس امنیت داشته باشم.

* تمام صندلی های برج میلاد مملو از جمعیت بوده و مردم از اجرای قطعات موسیقی مرتبط با دفاع مقدس و شهدا استقبال زیادی کردند.

* بهنام صفوی یکی از آهنگ های مشهور خود مربوط به آلبوم دلصدا را تقدیم شهدا کرد و در پایان اجرا گفت: واقعا باعث افتخار من است که اینجا حضور دارم و در چنین ایام قابل احترامی از رشادت و مردانگی کسانی میخوانم که از جنس ما بودند.

* عکاسان خبری که در ردیف اول سالن همایش ها مشغول عکاسی بودند چند باری به دلیل رفت و آمد های پیاپی و برهم زدن تمرکز حضار باعث عصابنیت مردم و حراست سالن شدند.

* شهرام شکوهی از جمله خوانندگانی بود که طبق اعلام قبلی قرار بود به اجرای برنامه بپردازد اما در انتها اعلام شد که به دلیل سرماخوردگی امکان حضور در جشنواره موسیقی مقاوت را از دست داد. عدم حضور او برای لحظاتی باعث دلخوری مردم شد.

* مازیار فلاحی بعد از اجرای قطعه دفاع مقدسی خود رو به مردم اظهار داشت: من به اختیار خودم اینجا هستم و کسی مرا مجبور به خواندن در این برنامه نکرده ایت. از این که اینجا هستم خوشحالم.

* رضا یزدانی آخرین نفری بود شب گذشته به روی صحنه رفت و به اجرای برنامه پرداخت. او یکی از قطعات حماسی و زیبای خود را به شهدای انقلاب اسلامی تقدیم کرد و تشویق حضار را برانگیخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس