کد خبر 202887
تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۹

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی از اختصاص خودرویی از سوی یکی از آژانس‌های این شهر برای آشنایی مسافران نوروزی با زیبایی‌های بجنورد خبر داد.

به گزارش ویژه نامه نوروزی مشرق، علی کاظمی در گفت‌وگو با فارس در بجنورد با بیان اینکه خودروی اختصاصی گردشگری، گردشگران را در بجنورد می‌گرداند و با زیبایی‌های این شهر آشنا می‌کند، اظهار داشت: این خودرو از محل بوستان ملی باباامان حرکت کرده و اماکن دیدنی مرکز خراسان شمالی را به گردشگران نشان می‌دهد.

وی زمان این تور را حدود سه ساعت عنوان کرد و گفت: شرکت‌کنندگان در این تور از بوستان ملی بش‌قارداش، حسینیه جاجرمی، آیینه خانه مفخم و عمارت مفخم بازدید خواهند کرد.

دبیر ستاد سفرهای خراسان شمالی با اشاره به حضور راهنمایان مجرب گردشگری در این خودرو افزود: این راهنمایان توضیحات بسیار مناسبی را در خصوص بناها و ویژگی‌های آن‌ها به گردشگران و مسافران ارائه می‌کنند.

به گفته این مسئول در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی تور نوروزی از امروز فعالیت خود را در بجنورد آغاز کرده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اظهار امیدواری کرد: شهروندان و مسافران نوروزی از این تور منحصربه‌فرد استقبال کرده و بیش از پیش با بناهای گردشگری شهر آشنا شوند.

به گزارش فارس خراسان شمالی در مسیر دو قطب زیارتی شرق کشور مشهد مقدس و قطب سیاحتی شمال قرار دارد.

بر اساس آمار رسمی سالانه 15 میلیون زائر و مسافر از خراسان شمالی دیدن یا گذر می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس