ناصر هادیان

ناصر هادیان: در شرایط فعلی نباید به دعوای درست و نادرست بودن عملیات، کیفیت و زمان انجام آن و همچنین اصل پاسخ وارد شد!

سرویس سیاست مشرق- یک کارشناس حوزه بین الملل نزدیک به جریان اصلاحات با خطاب قرار دادن این جریان بر ضرورت ورود آنان به حاشیه سازی ها و لزوم حمایت آنان از عملیات وعده صادق تاکید کرد.

ناصر هادیان طی گفتگویی در رابطه با عملیات وعده صادق اظهار داشت: برداشت کلی من این است که مسلمان‌ها، عرب‌ها و مردم مستضعف جهان از این رویداد خشنود هستند. علت اصلی هم به این انگاره برمی‌گردد که طی سال‌ها اسرائیل به‌مثابه یک موجودیت قلدر و یاغی ظاهر شده و این‌که کشوری مانند ایران به‌مصاف این موجودیت رفته، باعث دلگرمی شده است.

وی در ادامه با خطاب قرار دادن اصلاح طلبان تاکید کرد: من اینجا بیشتر اصلاح‌طلبان را مخاطب قرار می‌دهم. آنچه من می‌دانم این است که در شرایط فعلی نباید به دعوای درست و نادرست بودن عملیات، کیفیت و زمان انجام آن و همچنین اصل پاسخ وارد شد. اگر ما می‌خواهیم عامل بازدارنده جنگ داشته باشیم باید صدای حمایت همه گروه‌ها را منعکس کنیم.

هادیان افزود: آنچه مسلم است این‌که هیچ‌کس در کشور مدافع گسترش جنگ نیست و عملیات صورت گرفته، عملیاتی در جهت دفاع مشروع بوده است و بس، این موضع متحد موجب بازدارندگی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • FR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    27 0
    بالاخره این جماعت هم فهمیدند ؟!
    • DE ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      5 0
      همه شون فکر نکنم ، یک عده باوجدانشون چرا تازه گوشی شون افتاده امنیت داخلی و خارجی خیلی مهم هست و دشمن یاغی ، سگ زنحیر پاره کرده ، جنایتکارداعش صفت اسقاطیلی رو نباید دست کم گرفت. این باید بره تو مخ اصلاحاتچی ها که دیگه به اونا مردم ایران اجازه نخواهند داد وقت گرانبهای کشور روبا جدال های مضر اتلاف کنند ودر جهت تضعیف کشور و امنیت کشور قدم بردارند دشمن شادکن شده و به ساز دشمنان ایران برقصن!
    • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
      1 0
      ه واقع و با اطمینان می توان گفت اصلاح طلبان تهوع آور از فرط حسادت و خودتحقیری و کدخداپرستی، از پاسخ موشکی ایران به صهاینه و از تحقیر این قوم نه تنها شادمان نشده اند که به شدت غمزده و ناراحت هستند چون به گمان ایشان این موفقیت جمهوری اسلامی ایران در دوره حاکمیت جناح انقلابیون حاصل شده است و این را از بعد سیاسی به ضرر تفکر خود و وجهه جناح شان در داخل و خارج از ایران می دانند !!!
  • عبدالله IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    4 0
    جرثومه های فساد موسوم به اصلاح طلب و نوکران و دیوثان سیاسی و سرمایه های رژیم صهیونیستی غلط میکنند در باره عملیات ایران علیه اسرائیل مزخرف گویی کنند. از حالا به بعد اگه بازم بخوان مزخرف ببافند و برای اربابانشون مثل سگ دُم بجنبانند سخت گوشمالی میشوند. از حالا به بعد مثل جنایتکاران صهیونیستی با این سرمایه های کثیف اسرائیل برخورد شدید میشه و رحمی بر آنها نمیشود.
  • DE ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    4 0
    اصلاح طلب ها راست میگن ، دلسوزند ، بیان بعنوان سرباز افتخاری جهادی چند ماه برن خط مقدم مرزها و یا سوریه علیه دشمن قدعلم کنن. ملت ایران این اجازه رو به این عافیت نشینان نمیده بخوان در مبل گرم و نرمشون در ویلاهای فراخ بالشون درمورد نیروهای نظامی زحمت کش و شجاع و دلیرایران و کارکردهاشون در باره استراتژی های مبارزه شون با دشمنان خارجی و تصمیات دوراندیش شون ، اصلاحاتچی ها نظریات دشمن پسندانه از خودشون بدن و دخالت های غیر کارشناسانه کنند. مقام معظم رهبری سرپرست رسمی این مجموعه دفاعی کشور است. این عافیت نشینان حق ندارند نیروهای مسلح ، سپاه و نیروهای انتظامی رو برای کم کاری خودشون و ترک تکلیف های خود بشکل فرافکنانه در هر شرایطی تضعیف کنن. زیرا دراین موقع با مردم ایران رودررو خواهند بود. زیرا مردم ایران اجازه نمیدن یک عده عافیت نشین با نظریات غلط غربگراینه شون بیان امنیت ایران رو زیر سئوال ببرن و دشمن شادکن بشن! هرگز!
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    4 0
    آخه این بدبخت بیچاره های مفلوک ، شکست خورده های سیاسی ، جرثومه های جاسوسی ، وطن فروشی و غارت بیت المال ، حق دارند ! بایستی برای کار فرمایشان خوش رقصی کنند و دم تکان بدهند !
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    1 0
    اقاناصر اصلاحاتچیهای رادیکال دل درگرو انوریا دارن توصیه میکنم انهاکه فرزنددلی این ملت وکشورند قبل ازفوت وقت حسابشان راجداکنند هرچند الانه هم دیره.
  • US ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    0 1
    رسانه‌های حامی اردوغان درباره حمله ایران به اسرائیل چه گفتند؟ «این تنها یک نمایش بود»

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس