شهادت ۸ نیروی پلیس غزه بر اثر بمباران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی

بر اثر بمباران یک خودروی متعلق به پلیس شهر غزه در محله «التفاح» توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، هشت نیروی پلیس فلسطین به شهادت رسیدند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری های فلسطینی، وزارت امور داخلی فلسطین در غزه امروز (سه شنبه) با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که جنگنده های اشغالگران یک خودروی پلیس غزه را در محله التفاح حین انجام مأموریت بمباران کردند که این اقدام باعث شهادت نیروهای پلیس و شماری از اهالی شد.

وزارت امور داخلی فلسطین در غزه، ضمن محکوم کردن این جنایت تأکید کرد: تمرکز رژیم اشغالگر بر هدف قرار دادن نیروهای پلیس به صورت مکرر و در مناطق مختلف نوار غزه، نشان دهنده تلاش این رژیم برای انتشار هرج و مرج بین شهروندان است. جنایت اخیر، در واقع به منزله نقض کلیه قوانین و عرف های بین المللی در زمینه عدم حمله به نیروهای پلیس به عنوان یک نهاد حمایتی غیرنظامی است.

وزارت امور داخلی فلسطین در غزه همچنین اعلام کرد: ادامه جنایات رژیم اشغالگر و کشتار مردم بی دفاع غزه از جمله حمله به نیروهای پلیس به مثابه به چالش طلبیدن جامعه جهانی است. از این رو، از همه نهادهای بین المللی می خواهیم این رژیم را برای توقف حمله به نیروهای پلیس که به مأموریت هایشان در زمینه انجام خدمات مدنی به اهالی غزه عمل می کنند، تحت فشار قرار دهند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین در تازه‌ترین جنایت خود، اردوگاه المغازی واقع در مرکز نوار غزه را بمباران کرد که در نتیجه آن، چندین فلسطینی شهید شدند. در این جنایت همچنین تعدادی از فلسطینیان نیز زخمی شدند.

رسانه ها همچنین از بمباران اطراف برج الصالحی در شمال النصیرات واقع در مرکز نوار غزه خبر دادند.

بر اساس گزارش ها، ۱۶ شهید نیز به بیمارستان شهداء الأقصی در دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه منتقل شدند.

هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی همچنین شهر خان یونس در جنوب نوار غزه را هدف قرار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته ( ۱۵مهر) با انجام حملات وحشیانه دست به کشتار زنان ‌و کودکان غزه زده اما تاکنون نتوانسته به اهدافی که برای خود تعیین کرده است، دست یابد. ارتش این رژیم بازگرداندن اسیران صهیونیست از غزه و نابودی حماس را از اهداف جنگ علیه ساکنان غزه اعلام کرده است.

وزارت بهداشت فلسطین نیز امروز سه‌شنبه اعلام کرد که شمار شهدای ناشی از جنگ رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۶ هزار و ۵۷۵ نفر افزایش یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۴:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    0 0
    وزارت امور داخلی فلسطین با عکس برداری و فیلم برداری و تهیه پروتکل سندسازی کرده وبرای تک تک شهدا و زخمی ها ی مردم مظلوم غزه در دادگاه لاهه پرونده کیفری علیه اسقاطیل پرونده باز کنه. از وکلای کاردان جبهه مقاومت در پیشبرد پرونده ها کمک دریافت کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس