کد خبر 1593769
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸
رشد ۱۰هزار و ۱۴۰ واحدی شاخص کل بورس در پایان معاملات یکشنبه

شاخص کل بورس در انتهای معاملات روز یکشنبه با رشد ۱۰۱۴۰ واحدی مواجه شد.

به گزارش مشرق، شاخص کل بورس در انتهای معاملات امروز با رشد بیش از ۱۰ هزار واحدی مواجه شد.

ارزش معاملات خرد عدد ۲,۶۲۴ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که نسبت به مدت زمان مشابه در میانگین هفتگی، ۳۰% و نسبت به مدت زمان مشابه در میانگین ماهانه ۴۳% کاهش داشته است.

در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به حقوقی) به ارزش ۳,۳۵۵ میلیارد تومان را نشان می‌دهد. اما امروز ۲۷۲ میلیارد تومان ورود نقدینگی انجام شده است.

برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از ۴۹۷ میلیارد تومان خروج نقدینگی حقیقی از این صندوق‌ها است. خروج نقدینگی از این صندوق می‌تواند نکته مثبتی برای بازار سهام باشد. امروز نیز روند خروج نقدینگی حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت برای سومین روز متوالی با ثبت رقم ۲۹۰ میلیارد تومان همچنان ادامه دارد. در یک هفته گذشته شیب خروج از این صندوق‌ها هم نسبت به میانگین ماهانه در حال افزایش است.

ارزش صف‌های خرید ۱,۵۱۱ میلیارد تومان است که نسبت به میانگین هفتگی ۹۵۲ میلیارد تومان افزایش داشته است. از سوی دیگر ارزش صف‌های فروش با کاهش ۵۱۳ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی، در محدوده ۳۹۴ میلیارد تومان قرار دارد.

تا این لحظه بیشترین ارزش معاملات را گروه فلزات اساسی با ثبت رقم ۲۵۶ میلیارد تومان (۰.۶ برابر میانگین هفتگی) به خود اختصاص داده است. پس از آن گروه‌های خودرویی با ارزش معاملات ۲۴۱ میلیارد تومان (۰.۵ برابر میانگین هفتگی) و شیمیایی با ارزش معاملات ۲۱۹ میلیارد تومان (۰.۷ برابر میانگین هفتگی) قرار دارند.

گروه لاستیک و پلاستیک با ارزش معاملات ۳۶ میلیارد تومان (۱.۳ برابر میانگین هفتگی) بیشترین ارزش معاملات را نسب به میانگین هفتگی داشته است. پس از آن گروه محصولات فلزی با ارزش معاملات ۶۱ میلیارد تومان (۱.۲ برابر میانگین هفتگی) و گروه منسوجات با ارزش معاملات ۱۳ میلیارد تومان (۱ برابر میانگین هفتگی) قرار دارند.

رشد ۱۰هزار و ۱۴۰واحدی بورس +نقشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • م IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    2 0
    روال عادی که شد دوباره برمیگرده به بچاپ بچاپ ۵۰ هزارواحدبه اندازه یه هفته به ملت ضرر زدند
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    2 0
    دارایکم را دریابید . صندوق دولتی که 12 هزار تومن زیر ناو هست و سهامدارانش رو خیلی اذیت کرده
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    3 0
    در اون دنیا مردمی که در بورس ایران با وعده مسئولان نابود شدن یقه مسئولان رو خواهند گرفت همه بازارها هزار درصد سود دادن اما بورس ضرر داده به سهامداران این اختلاف بسیار چه جوری می خواد جبران بشه کاش کسانی که زمان انتخابات برای رای شعار می دادن پاسخ بدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس