رایزنی فیدان با امیرعبداللهیان درباره حملات ایران به اسرائیل

رسانه‌های ترکیه از تماس تلفنی وزیر خارجه این کشور هاکان فیدان با حسین امیرعبداللهیان  درباره حملات تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش مشرق، «ما خواهان تشدید بیشتر در منطقه به دنبال انتقام‌جویی ایران علیه اسرائیل نیستیم»، این حرف را وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد.

به گزارش رسانه‌های دولتی ترکیه از قبیل هابر تُرک و خبرگزاری آناتولی، دیپلمات ارشد این کشور با حسین امیرعبداللهیان درباره حمله تنبیهی بامداد امروز ایران، تماس تلفنی برقرار کرد.

طبق این روایت، فیدان اعلام کرد که ترکیه خواهان تشدید بیشتر در منطقه نیست و «ما آرزو می‌کنیم اقداماتی که باعث افزایش تنش می‌شود، پایان یابد».

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بامداد امروز به عنوان بخشی از تنبیه رژیم صهیونیستی در رابطه با حمله تروریستی به کنسولگری تهران در دمشق، با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

به روایت رسانه‌های ترکیه، امیرعبداللهیان به فیدان گفت که اقدام تنبیهی علیه اسرائیل پایان یافته و تا زمانی که مورد حمله قرار نگیرد عملیات جدیدی را آغاز نخواهد کرد. او البته هشدار داد که اگر دوباره به ایران حمله شود، این بار پاسخ قوی‌تری خواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    2 2
    ایندفعه حساب اردن و الهام بوزینه رو هم برسین تا امارات هم حساب دستش بیاد
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    1 3
    رسانه های ترکیه که دارن مسخره میکنن کلا !!!! حتی میگن کل شلیک ها رهگیری و منهدم شدن
    • جعفری IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      2 0
      پس اون موشک هایی که به هدف می‌خورند لز کجا اومدند. درسته شاید چند تاشون را هم رهگیری کردند ولی نه همه شونو.
    • DE ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      1 0
      لگن لیس اسقاطیلی رسانه های غربی که یک چیز دیگه میکن و اه و ناله شون رفته اسمون!
    • محمد IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      0 0
      مسخره میکنن!!!🤣🤣🤣
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    0 0
    البته سطح درگیری نطانی تعییر کرده ممکنه نوع حصور امریکا در متطقه هم تعییر کنه پس زیاد تبریک نگیم احتمالا ان شا الله حواب فعلا نمی دهتد انا به هر حال شرایط تعییر کرده می تونه مسایل را تعییر بده و نوع حصور انریکا از منطر نطامی را تعییر بده ممکنه اسراییل وحشیانه تر به لبنان و عزه سوریه حمله کنه پس باید با مدافند قوی اونجا اماده باش بدهید .. و اناده باشید ترک کردن منطقه توسط انریکا هم که ...منهای شکاف های اجتماعی فرهنگی داخل که باید با شکلی از سکولاریسم جواب داده بشه یا باید همین روشن فکر ها را جمع کنید پیش رهبری بیاند ببینید برای مسیله ی این شکافها چه نطراتی دارند و چه نیشه گفت ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس