لشگری: مربی نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم

مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بعد از جدایی از کادر محسن کاوه تأکید کرد، اگر نوع تمرینات تغییر نکند، در المپیک به مشکل برخواهیم خورد.

به گزارش مشرق و به نقل از جماران، احسان لشگری که پیش از اعزام تیم کشتی آزاد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا با این تیم قطع همکاری کرد، اظهار داشت: من برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم، ولی امیدوارم که در حوزه تمرین، برنامه تمرین و انتخاب استراتژی مناسب در نوع تمرینات تجدیدنظر اساسی صورت بگیرد.

وی درباره اینکه عنوان شد او به دلیل اختلاف سلیقه فنی از کادر فنی تیم ملی جدا شده است، گفت: فقط اختلاف سلیقه فنی نبود، مربیان از برنامه‌های فنی بی‌اطلاع هستند و من مربی نیستم که پنج دقیقه مانده به تمرین متوجه برنامه تمرینی شوم. باید در مورد نوع تمرین، چه بدنسازی و چه هوازی، مرور فن و تمرین کشتی با مربیانی که هستند صحبت شده است و بعد از اجماع، برنامه تمرینی اجرا شود. من مربی نیستم که به خاطر رفتن به المپیک تن به هر شرایطی بدهم و هر طور شده و با هر شرایطی به المپیک بروم، چون در نهایت سرمربی و مربیان باید در پایان مسابقات پاسخگوی نتایج باشند. به هرحال به این موارد ترتیب اثر داده نشد که تصمیم به قطع همکاری گرفتم. برای محسن کاوه آرزوی موفقیت می‌کنم، او مربی من بوده است، برایش احترام قائلم و دوستش دارم. امیدوارم در المپیک بهترین نتیجه را بگیرند.

دارنده مدال برنز المپیک در پاسخ به این پرسش که آیا اختلاف‌نظری بین او و رئیس فدراسیون ایجاد نشده است، تأکید کرد: تنها رفتار مناسبی که دیدم، از سوی علیرضا دبیر بود. اتفاقاً ما خیلی بهتر حرف هم را متوجه می‌شدیم. از او بابت اعتمادی که به من داشت، ممنونم.

احسان لشگری در خاتمه تصریح کرد: من فقط امیدوارم که در مدت باقیمانده تا المپیک، تغییرات اساسی در نوع تمرینات، بدنسازی و پکیج تمرینی ایجاد شود. مربیان خودشان بهتر می‌دانند چه کارهایی باید انجام شود. اگر این اتفاق رخ ندهد، در المپیک به مشکل برخواهیم خورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    1 5
    دیگر به تو ربطی ندارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس