سرویس دفاع و امنیت مشرق- سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

عملیات ویژه ترکیبی ایران در ۲ پایگاه نظامی خاص/ «تنبیه متجاوز» اجرا شد/ شادی مردم ایران از حملۀ تنبیهی سپاه/ فرار وزرای صهیونیست و شهرک‌نشینان به لانه‌های زیرزمینی/ از کار افتادن پدافندهای کمکی فرانسوی و انگلیسی! / پیام قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آمریکایی‌ها/ بایدن: به ایران پاسخ ندهید/ منبع آگاه در نیروهای مسلح: تحرکات اردن را زیر نظر داریم+ فیلم، عکس و نقشه میدانی

اطلاعیه شماره یک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیرامون حمله اهداف معینی در سرزمین‌های اشغالی

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پاسخ به جنایت های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمینهای اشغالی را با شلیک ده ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

متن اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

ملت شریف و شهید پرورد ایران اسلامی.
در پاسخ به جنایتهای متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، بامداد امروز یکشنبه ۲۶ فروردین، دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین های اشغلی با ده ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

جزئیات این عملیات که با مصوبه شورایعالی امنیت ملی و زیر نظر ستاد کل نیروهای مسلح و با حمایت و همراهی غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی و پشتیبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام پذیرفت، به زودی به استحضار مردم قهرمان ایران و آزادگان جهان خواهد رسید.

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

فیلم/ بیانیه سپاه درباره شلیک ده‌ها پهپاد و موشک به مناطقی در سرزمین‌های اشغالی

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی شنبه شب به نقل از مقام‌های اسرائیلی و آمریکایی از آغاز حمله پهپادی ایران به فلسطین اشغالی خبر دادند.

در ادامه اوضاع غیرعادی و بحرانی در اراضی اشغالی، اخبار منتشر شده در منابع عبری حاکیست که مقامات کابینه رژیم صهیونیستی به علت تهدیدات منطقه‌ای و اوضاع غیر عادی اقدام به اتخاذ تدابیر منع رفت و آمد موقت در نقاط مختلف اراضی اشغالی کرده‌اند.

شبکه خبری المیادین شنبه شب در گزارشی از اوضاع غیر عادی و امنیتی فوق العاده در فلسطین اشغالی به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داد که فردا فرودگاه بن گوریون با ترافیک مسافری با بیش از ۵۵ هزار مسافر قصد خروج از اسرائیل خواهند داشت و فردا به علت دستورالعمل‌های جبهه داخلی شلوغ‌ترین روز فرودگاه خواهد بود.

 «تنبیه متجاوز» آغاز شد/ ده‌ها فروند پهپاد در مسیر مناطق اشغالی/ قسمت اصلی حمله به زودی آغاز می شود! / وزرای صهیونیست به پناهگاه فرار کردند/ در ساعت ۰۱:۲۰
پهپادها به آسمان شهرک‌ها رسید/ منبع آگاه در نیروهای مسلح: تحرکات اردن را زیر نظر داریم+ فیلم و عکس

پوشش زنده آسمان تل‌آویو از شبکه‌های تلویزیونی دنیا

از سوی دیگر، در ادامه تشدید اوضاع امنیتی در اراضی اشغالی گزارش‌ها حاکیست که رسانه‌های اسرائیل اعلام کردند به همه مقامات سیاسی هشدار داده شده تا از سفر به خارج از سرزمین‌های اسرائیل خودداری کنند و سفرهای از پیش برنامه‌ریزی شده را لغو کنند.

همچنین از شهرهای اشغالی ساحلی در اراضی اشغالی حاکیست که به دستور مقامات این رژیم مناطق ساحلی این رژیم از جمله بندر حیفا، نتانیا، هرتسیلیا و بندر اشدود همزمان با اوضاع امنیتی ویژه بسته اعلام شده است.

ببینید | اولین تصاویر از پرواز یک پهپاد ناشناس در آسمان عراق

رژیم صهیونیستی حریم هوایی خود را بست

در واکنش به آغاز حملات پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی، سازمان رادیو و تلویزیون تل آویو اعلام کرد که حریم هوایی اسرائیل تا هفت صبح بسته شد.

همچنین منابع عبری زبان به رادیو ارتش عبری اعلام کردند که حمله ایران شامل موشک‌های کروز است نه فقط پهپاد.

از سوی دیگر در اولین واکنش‌ها به آغاز حمله ایران به رژیم صهیونیستی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که ارتش و نیروی هوایی آماده مقابله با تهدیدات ایران هستند.

به گفته سخنگوی ارتش اشغالگر اسرائیل، ارتش ما در سطوح مختلف آمادگی دفاعی و تهاجمی دارد و در این زمینه با آمریکا همکاری می‌کند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شده است که تلاش می‌کنیم از رسیدن پهپادهای ایران به اسرائیل جلوگیری کنیم، اما هشدار می‌دهیم که دفاع ما در برابر پهپادهای ایرانی ۱۰۰ درصدی نخواهد بود.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که خدمات جی پی اس در چندین نقطه در این کشور در دسترس نیست و به طور موقت مسدود شده است، چون ایران ده‌ها پهپاد به سمت اسرائیل پرتاب کرده است و در برخی مناطق جی پی اس وجود نخواهد داشت.

دقایقی پیش حملات پهپادی ایران علیه رژیم اشغالگر قدس در واکنش به تجاوز این رژیم علیه کنسولگری ایران در دمشق سوریه و در پاسخ به شهادت نظامیان ایرانی در سوریه آغاز شد. منابع عبری نیز آغاز این حملات را تائید کردند.

 «تنبیه متجاوز» آغاز شد/ ده‌ها فروند پهپاد در مسیر مناطق اشغالی/ قسمت اصلی حمله به زودی آغاز می شود! / وزرای صهیونیست به پناهگاه فرار کردند/ در ساعت ۰۱:۲۰
پهپادها به آسمان شهرک‌ها رسید/ منبع آگاه در نیروهای مسلح: تحرکات اردن را زیر نظر داریم+ فیلم و عکس

راه قدس از کربلا می‌گذرد.../ تصویری دیگر از پرواز گروهی پهپادها بر فراز آسمان کربلا

اطلاعیه سپاه پیرامون عملیات وعده صادق/ فیلم

رسانه‌های صهیونیستی: ایران موشک‌های کروز به سمت اسرائیل شلیک کرده است

رسانه‌های صهیونیستی شنبه شب گزارش دادند که ایران علاوه بر ده‌ها پهپاد، موشک‌های کروز به سمت اسرائیل شلیک کرده است.

وزرای صهیونیست به پناهگاه فرار کردند

رسانه‌های عبری خبر دادند که کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در زیرزمین وزارت جنگ این رژیم و در پناهگاه تشکیل جلسه می‌دهد.

پدافند دفاعی سوریه در حالت آماده باش قرار گرفت

خبرگزاری رویترز به نقل از منابع نظامی سوری گزارش دادند پدافندهای روسی ارتش سوریه در اطراف شهر دمشق و پایگاه‌های نظامی این کشور به حالت آماده باش درآمده‌اند. برخی رسانه ها نوشته‌اند که با نزدیک شدن پهپادها به رژیم صهیونیستی قسمت اصلی حمله پیچیده آغاز می شود.

منابع عبری نیز مدعی شدند که پهپادهای ایران هم اکنون وارد مرزهوایی سوریه شدند، نیروی دریایی فرانسه نیز به تلاش‌ها برای رهگیری این حمله در خاورمیانه می‌پیوندد.

شلیک ده‌ها راکت از لبنان به‌سمت شمال فلسطین اشغالی

رسانه‌های عبری‌زبان گزارش دادند که ده‌ها راکت از لبنان به سمت منطقه «الجلیل الاعلی» شلیک شده است. همزمان صدای انفجارهای مهیب در این منطقه گزارش شده است.

فیلم/ عبور موشک های بالستیک ایرانی بر فراز شهر بصره

حشدالشعبی در وضعیت آماده باش قرار دارد

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی به نقل از منابع عراقی اعلام کرد حشدالشعبی برای پاسخ به حملات احتمالی آمریکا و رژیم صهیونیستی در وضعیت آماده باش قرار دارد.

پهپادها به مقصد رسیدند

در ساعت نمادین ۰۱:۲۰ هم‌زمان با ساعت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پهپادها به آسمان مناطق اشغالی رسید.

ورود اولین دسته از پهپادهای ایران به اسراییل و واکنش شهرک نشینان

تحرکات اردن را رصد می‌کنیم

یک منبع آگاه در نیروهای مسلح به مشرق خبر داد: نیروهای نظامی کشورمان با دقت تحرکات اردن در جریان حمله تنبیهی به رژیم صهیونیستی را تحت رصد دارند و در صورت مشارکت در اقدام احتمالی، هدف بعدی خواهند بود/ هشدارهای لازم پیش از عملیات، به اردن و کشورهای منطقه داده شده است.

سناتور آمریکایی: حمله ایران به اسرائیل فراتر از انتظارات اولیه است

مارک روبیو سناتور امریکایی در صفحه توئیتری خود نوشت حملات ایران به اسرائیل ممکن است فراتر از چیزی باشد که در ابتدا انتظار می‌رفت.

حریم هوایی فلسطین تا صبح بسته می‌ماند

یدیعوت نوشت هرتزی هالوی، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در پناهگاه مستحکم وزارت دفاع حضور دارد.

مقامات امنیتی تصمیم گرفته‌اند حریم هوایی فلسطین تا صبح فردا بسته بماند و پس از آن با ارزیابی وضعیت در مورد پس از آن تصمیم گرفته شود.

دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل: اگر رژیم صهیونیستی مرتکب اشتباه دیگری شود، پاسخ ایران به‌طور قابل توجهی شدیدتر خواهد بود

اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد درباره دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک ما در دمشق بود.

موضوع را می‌توان به نتیجه رسیده تلقی کرد. این درگیری بین ایران و رژیم سرکش اسرائیل است که آمریکا باید از آن دور بماند!

شادمانی مردم از حملۀ تنبیهی سپاه

اخبار رسیده به مشرق حکایت از برگزاری جشن و تجمع مردم شهرهای مختلف در حمایت از حمله تنبیهی ایران دارد.

اطلاعیه شماره ۲ سپاه پاسداران؛ هر اقدامی از سوی هر طرف را پاسخ می دهیم

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود با اشاره به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی تاکید کرد : هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است:

در پیروی از سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران

۱ - به دولت تروریستی آمریکا هشدار داده می‌شود هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران، پاسخ قاطع و پشیمان کننده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در پی دارد؛ همچنین آمریکا نسبت به اقدامات شرارت بار رژیم صهیونیستی مسئولیت داشته و در صورت عدم مهار این رژیم کودک کش در منطقه باید تبعات آن را بپذیرد.

۲. ضمن تاکید بر سیاست حسن همجواری با همسایگان و کشورهای منطقه تاکید می کنیم : هرگونه تهدید توسط دولت تروریستی آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری، پاسخ متقابل و متناسب جمهوری اسلامی ایران را به منشا تهدید، به دنبال خواهد داشت. به ملت قهرمان ایران اطمینان می‌دهیم، سپاه و سایر نیروهای مسلح کشور، در دفاع از منافع ملی تا پای جان ایستاده و تلاش‌های دشمنان برای برهم زدن امنیت و آرامش مردم را خنثی خواهد نمود.

اصابت مستقیم موشک ایران به منطقه نقب در عمق سرزمین‌های اشغالی

بر اساس گزارش رسانه‌های عبری موشک‌های بالستیک سپاه به اهداف از پیش تعیین شده برخورد کرده است.

بیانیۀ وزارت خارجه درباره پاسخ به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه سفارت ایران در دمشق

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اِعمال حق ذاتی دفاع مشروع مصرح در ماده ۵۱ منشور ملل متحد و در پاسخ به تجاوزات نظامی مکرر رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن مستشاران رسمی نظامی ایران که به دعوت دولت سوریه در این کشور مشغول فعالیت بودند و به ویژه حمله نظامی مورخ ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق، در تاریخ ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ مجموعه ای از حملات نظامی علیه پایگاه‌های نظامی این رژیم را به انجام رساندند.

جمهوری اسلامی ایران ضمن تأکید مجدد بر پایبندی خود نسبت به اصول و اهداف منشور ملل متحد و حقوق بین‌الملل، بر عزم خویش برای دفاع قاطع از حاکمیت، تمامیت سرزمینی و منافع ملی خود در برابر هرگونه استفاده غیرقانونی از زور و تجاوز تأکید می‌نماید.

توسّل جمهوری اسلامی ایران به اقدامات دفاعی در اِعمال حق دفاع مشروع، نشان دهنده رویکرد مسئولانه ایران نسبت به صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی در زمانی است که اقدامات غیرقانونی و نسل‌کُشی توسط رژیم آپارتاید اشغالگر صهیونیستی علیه ملت فلسطین و تجاوزات نظامی مکرر این رژیم علیه دولت‌های همسایه و آتش افروزی در منطقه و فراتر از آن ادامه دارد.

جمهوری اسلامی ایران در صورت لزوم در اتخاذ اقدامات دفاعی بیشتر در جهت صیانت از منافع مشروع خود در برابر هرگونه اقدامات متجاوزانه نظامی و استفاده غیرقانونی از زور، تردیدی به خود راه نخواهد داد.

اصابت چند موشک به فرودگاه رامون اسرائیل

شماری از موشکهای شلیک شده از ایران دقایقی پیش به فرودگاه رامون در جنوب فلسطین اشغالی در نگو (نقب) که جایگزینی برای فرودگاه ایلات است، اصابت کرد.

پدافندهای کمکی آمریکا، فرانسه، انگلیس و اردن نیز نتوانست مانع اصابت این موشکها شود.

هدف گذاری این عملیات ترکیبی ۴ وجهی روی دو مرکز نظامی بوده است، یکی از این مراکز آن پایگاه هوایی است که در جنایت دمشق دست داشته است!

شبکۀ خبری ای‌بی‌سی: ایران ۱۵۰ موشک به سمت اسرائیل شلیک کرد

شبکه ای‌بی‌سی به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد ایران ۷۰ موشک دیگر به سمت اسرائیل شلیک کرده است، او گفته که پیش از این هم ایران ۸۰ موشک شلیک کرده بود که این موضوع شمار موشک‌های شلیک‌شده ایران را به ۱۵۰ فروند می‌رساند.

ارتش اسرائیل به اصابت موشک به یک پایگاه اذعان کرد

سخنگوی ارتش اسرائیل در کنفرانس خبری: ایران حملۀ وسیع و هماهنگ‌شده‌ای به اسرائیل انجام داد.

یک موشک در پایگاهی در جنوب اسرائیل اصابت کرده است. حدود ۲۰۰ تهدید هوایی شامل پهپاد و موشک به سوی اسرائیل شلیک شد.

سپاه امشب آسمان اسرائیل را روشن کرد

فایر الدویری، تحلیلگر اردنی معروف شبکۀ الجزیره: «اسرائیل تلاش می‌کند بگوی حمله ناموفق بوده و اصابت‌ موشک‌ها سطحی بوده است. هنوز حجم خسارتی که به اسرائیل وارد شده مشخص نیست.

درست است که پدافند چند کشور کمک اسرائیل کردند اما نمی‌شود گفت که کاملا موفق بوده‌اند. ایران از توان کامل موشکی خود استفاده نکرد چون موشک‌های فراصوتی دارد که ظرف ۱۳ دقیقه به اسرائیل می‌رسد».

دردسر بزرگ صهیونیست‌ها برای دروغ‌گویی دربارۀ موفقیت پدافندشان

در حالی که صهیونیست‌ها به‌شدت تلاش می‌کنند نشان دهند که پدافندشان توانسته تعداد زیادی از موشک‌های ایرانی را رهگیری کند، اکنون با یک دردسر جدی مواجه شده‌اند؛ فیلم‌هایی که شهروندان فلسطینی از اصابت موشک‌ها تهیه و منتشر کرده‌اند.

آتش‌سوزی گسترده در نقب اسرائیل به دنبال اصابت موشک‌های ایران

شماری از موشکهای شلیک شده از ایران دقایقی پیش به فرودگاه رامون در جنوب فلسطین اشغالی در نگو (نقب) که جایگزینی برای فرودگاه ایلات است، اصابت کرد.

دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به هدف قرار گرفتن یک پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی در جنوب سرزمین های اشغالی اعتراف کرد.

پدافندهای کمکی آمریکا، فرانسه، انگلیس و اردن نیز نتوانست مانع اصابت این موشک‌ها شود.

‌رسانۀ اسرائیلی: بایدن از اسرائیل خواست به حمله ایران پاسخ ندهد

پایگاه اسرائیل تودی گزارش داد رئیس‌جمهور آمریکا از اسرائیل خواسته به حمله ایران پاسخ ندهد.

کدام پرنده‌های ایرانی در عملیات امشب حاضر بودند؟

پهپادهای شاهد ۱۳۶ و ۱۳۱ در عملیات امشب مورد استفاده قرار گرفتند که هر دو از نوع انتحاری هستند.

پهپاد ۱۳۶ در صحنه‌های عملیاتی مختلف، از آزمون‌های واقعی سربلند بیرون آمده و بنا به اعلام منابع غربی، ۴۰۰ تا ۵۰۰ فروند از آنها امشب به سمت اراضی اشغالی پرتاب شده است.

آژیر خطر در جولان و الجلیل و صدای چند انفجار جدید

رسانه‌های اسرائیلی از به صدا درآمدن دوبارۀ آژیر خطر در جولان اشغالی (سوریه) و الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند، صدای چند انفجار نیز به گوش رسیده است.

۸۰ پهپاد دیگر در راه فلسطین اشغالی

شبکۀ المیادین به نقل از رسانه‌های اسرائیلی اعلام کرد که حدود ۸۰ پهپاد دیگر در راه هستند و پیش‌بینی می‌شود ظرف یک ساعت آینده به فلسطین اشغالی برسند.

ایروانی: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ ایران قاطع تر خواهد بود

امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل شنبه شب به وقت محلی در نامه‌ای به شورای امنیت اعلام کرد: اگر رژیم اسرائیل مجدداً دست به هرگونه اقدام نظامی بزند، پاسخ ایران مطمئناً قوی‌تر و قاطع‌تر خواهد بود.

نگرانی بایدن از کشیده شدن پای آمریکا به جنگ

ان‌بی‌سی: بایدن به صورت سری از اینکه نتانیاهو برای کشاندن واشنگتن به یک جنگ گسترده تر تلاش کند، ابراز نگرانی کرده است.

از سوی دیگر نیویورک تایمز به نقل از یک مقام صهیونیست مدعی شد که پاسخ اسرائیل به حمله ایران با هماهنگی با همپیمانان صورت خواهد گرفت.

تداوم عملیات ایذایی حزب‌الله قبل از رسیدن موج آخر پهپادهای ایران

رسانه‌های اسرائیلی نوشتند حزب‌الله کمی قبل از ورود موج جدیدی از پهپادهای ایرانی [که قبل از موج موشکی شلیک شده بودند] همچنان در حال فرسایش پدافند هوایی در جولان و الجلیل [در شمال فلسطین اشغالی] است [تا پهپادهای ایرانی از سد پدافند عبور کنند و به اهداف برسند.

نیویورک‌تایمز به نقل از مقامات اسرائیلی نوشت: ایران ۱۸۵ پهپاد، ۳۶ موشک کروز و ۱۱۰ موشک زمین به زمین به‌سمت اسرائیل شلیک کرده است.

بایدن: هنوز حمله ای به نیروها و تاسیسات آمریکا صورت نگرفته است

رئیس جمهور آمریکا گفت: اگرچه ما شاهد حمله به نیروها یا تأسیسات خود نبوده‌ایم، اما در برابر همه تهدیدها هوشیار خواهیم بود و در انجام اقدامات لازم برای محافظت از مردم خود دریغ نخواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 317
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 69
  • حاجی IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    لازم بود.
    • IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      21 29
      ساعت 2:20 دقیقه صدای هواپیمای جنگنده در آسمان شنیده شد
    • US ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      من دارم مستقیم نگاه میکنم تمام بهبادها وموشک ها ردیابی ومنهدم شد در اسمان اسرائیل منتظر جواب سخت باشد
    • IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      آقای پرچم آمریکا، اونهایی که میبینی منهدم نشده بلکه کلاهک بارشی موشکهای جدید سپاهه که فکر میکنی منهدم شده. بیش از 50 درصد موشکها به اهداف خورده که این یعنی پدافند اسرائیل و 10 کشوری که دارن کمکش میکنند گند زده. اینه قدرت ایران اسلامی. ماشاءالله و لا حول و لا قوت الا با الله العلی العظیم
    • IR ۰۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      64 9
      ساعت ۲:۲۰ احتمالا صدای موشک کروز بوده که سمت اسقاطیل میرفته
    • IR ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      30 6
      ناشناس سومی خواب دیدی زرت
    • IR ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      45 9
      هی زن و بچه بکشین انقدرم که میترسن بدبخت سربازای نامرد ضعیف کش اینها مثل یه کودک خردسال بی اختیار خودشونو نجس کردند
    • IR ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      76 14
      چشاتو وا کن پایگاه اسرائیل داره تو آتیش جهنم می سوزه اگه رهگیری شدن پس کار کی بوده؟ سرباز کبریت روشن کرده؟ :))
    • IR ۰۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      65 9
      جناب مستقیم بهتره بدونی نه اسقاطیل و نه گنده تر از اسقاطیل رو به پشممون هم حساب نمی‌کنیم تو هم بپا یه وقت از ترس پس نیفتی
    • IR ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      58 12
      فعلا که همه موشک‌ها و پهپادها به هدف خوردن
    • IR ۰۴:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      64 7
      فیلم یکی به آخری، لبیک یا حسین میگویند...اشکم در آمد یا حسین دخیلک...
    • IR ۰۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      14 37
      ۰۳:۱۱ - خداییش اینا نگین چی بگین..🤣😂😂😂😂
    • US ۰۵:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      13 40
      ۰۳:۱۱ کمتر شر و ور بگو خودت فهمیدی چه گفتی خدایییش!!😂😂🤣🤣🤣
    • IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      53 12
      سایبری های اسراییلی تا چند سال پیش می گفتند موشک های ایرانی فتوشاپ است - بعد از یک مدت امدن گفتند ایران جرات نداره بزنه - بعد که دیدن ایران زده و نمی شود انکار کرد امدند گفتند موشک ها به هدف نمی خوره !!! این تاکتیک سایبری های فارسی زبان اسراییل است .
    • IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      38 9
      سایبری های اسراییلی تا چند سال پیش می گفتند موشک های ایرانی فتوشاپ است - بعد از یک مدت امدن گفتند ایران جرات نداره بزنه - بعد که دیدن ایران زده و نمی شود انکار کرد امدند گفتند موشک ها به هدف نمی خوره !!! این تاکتیک سایبری های فارسی زبان اسراییل است .
    • IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      11 47
      حالا بهترین فرصت برای اسرائیل ایجاد شده تا پای ایران رو به عنوان متجاوز به جنگ باز کنه خیلی باید احمق باشه که جواب این حمله رو نده
    • IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      30 6
      منم موافقم باید تو دهنی محکمی می زدیم
    • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      25 5
      حیف نیست موشک حرام این موش ها بکنیم ؟ باید این ها را با مرگ موش کشت
    • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      14 3
      این حملات برای دستگیری واقعا لازم بود اما بسیار مهم بود تا سایر محور مقاومت همزمان وارد عمل شوند باید ارتش سوریه به غاصبان در بلندی‌های جولان حمله می کرد یمن و لبنان باید گسترده تر پدافند اسقاطیل را درگیر می کردند و اصل غافلگیری خیلی مهمه که ان را اصلا نداریم چرا دشمن باید آماده و مطلع از زمان حمله باشد؟! بخشی از عملیات هم حتما باید در داخل ایران و بازار انجام شود نوچه ها حتما بازار ارز و .... را بهم خواهند ریخت
    • ارشک IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      10 13
      حتی با موشک هوا به هوا نمی توانند پهباد شاهد را بزنند.این پهباد در جنگ اوکراین امتحانش را پس داده است. دقیقا مانند F18 و B52 قابل رهگیری نیست هرچند سرعت بالایی ندارد. در فیلمش هست که موشک هوا به هوای اسراییلی ها نمی تواند آن را رهگیری کند و دقیقا به هدف می خورد. تجهیزات جنگ الکترونیک جلوی رهگیری آن را به خوبی می گیرد.
    • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      2 1
      دقیقا
    • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      14 4
      چشم انتظارموشکهای نسل جدیدایرانی هستم که سرعتش به۳۰سی ماخ رسیده باشه معادل ۱۱٫۰۰۰یازده هزارمتردرهریک۱ثانیه که فقط به منظوردرهم کوبیدن زیرزمینهای بتونی درعمق ۵۰ پنجاه متری زمین درسرزمین های اشغالی باشه
    • فرزند ایران IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      18 5
      برای کسانی که عقد و کینه باعث میشه از این اتفاق شاد نباشند. دوران تاخت و تاز جنایتکارانه اسرائیل کوچولو تمام شده حالا حریفی بزرگتر از کودکان و نوزادان بی دفاع دارند. ما شادیم و بازوی غیور مردان نیروهای مسلح را هم می بوسیم
    • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      9 17
      به نظرم حکومتهای دو طرف راضی باشند.ایران اعتبار خودش را پس گرفت و موشک و پهپادهاش را در رزم واقعی امتحان کرد،اسرائیل هم سیستم دفاعی اش را در شرایط جنگ واقعی و نه راکت پراکنی محک زد و توجه ها را از جنایات غزه منحرف کرد و مظلوم نمایی برای خودش شروع کرد. این وسط وضعیت ملت های دو طرف بغرنج است.
    • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      11 7
      نکته مهم اینه که ، کل معادلات جنگ دیشب بهم ریخته شده و معلوم شده سیستم های پاتریوت و بقیه سامانه های پدافند ضد موشکی غربی در مقابل موشکهای ایرانی هیچ کارایی ندارند و عملاً کشورهای دارنده این سامانه ها بدون دفاع در مقابل حملات موشکی ایران هستند. لات های کوچه خلوت نوکر آمریکا تو منطقه تازه دیشب شیرفهم شده اند که که ببر کاغذی اند و اون همه هزینه ای که برای خرید سامانه های پاتریوت ها داده اند براشون هیچ ارزشی نداره و تا حالا الکی لاف میزدند و لات بازی در میاورده اند.
    • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      14 9
      دوستان این فیلم هایی که میگین کجاست که ما نمیبینیم!؟ توی همین فیلم های بالا که 80-90% موشک ها رو توی هوا می زنن و خاموش میشن. اون دوستی که میگه کلاهک خوشه ای، داداش کلاهک خوشه ای بعد از باز شدن، ریز موشک هاش هم توی هوا پیدان. اونی که نورش خاموش میشه، یعنی زدنش. من شمردم کلاً 10 تا موشک توی فیلم ها نخورده زمین. اگه فیلم دیگه ای دارید، خوب منتشر کنید ما هم ببینیم.
    • قریشی IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      1 2
      واجب بود
    • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      11 7
      لازم است که متجاوز را تنبیه کرد ولی باید همزمان جاسوس های امریکا و اسراییل را در بازار های کشور شناسایی کنید و بازار را هم کنترل کنید . من یک مغازه دار هستم و برای خرید به بازار تهران رفته بودم و شاهد بالا رفتن قیمت کالا ها بودم . برای آنکه مردم از نظام پشتیبانی کنند لازم است تا سفره مردم آسیب نبیند
    • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      5 2
      حقشونه اینا جشن ایران کشی پوریم میگیرن
    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      3 3
      ۱۰:۳۲ بسوز و تمام شو! ایران بزرگ از کیان خود و مردمش دفاع کرد. بنابراین سیلی ایران تنها به ضرر رژیم غاصب و حرام‌زاده صهیونیستیست. سامانه‌هاتون رو هم امتحان کردید و دیدید که در حد ایران بزرگ نیست. پس از این به بعد مراقب خودتون باشید
    • جواب به ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      3 1
      دادا بیشتر انفجارهایی که میبینی خود موشکهای اسرائیلی است که برای مهار موشک میفرستند مشخصه چند تا موشک پایین میاد و چند تا موشک برای رهگیری بالا میره و دنبال موشک میکنه
    • پدی از پیج همسایه🙂 IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      2 3
      برادران! اطلاع دارید چند نفر اسراییلی کشته شدن؟!
    • CA ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      5 0
      منافق و بهایی و داعشی و سلطنت طلب و صهیونیست پرست و غربگدایان مزدور پادوصفت برای مرگ مادرشون اینطور عزا نگرفتن که از موشک و پهپاد بر سر رژیم صهیونیستی عزادارشدن. باید بهشون خبر بد رو داد که «إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ» یعنی تا جرم هست انتقام ادامه خواهد یافت. پس اگه اسقاطیل غلطی بکنه انتقام سخت‌تر رو خواهد دید.
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    الله اکبر. هر کسی خوشحال شد از این خبر بکوبه لایکو. یا مهدی فاطمه
    • SE ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      21 79
      شب دراز است و قلندر بیدار
    • IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      52 8
      موسی جلودار است و نیل اندر میان است
    • IR ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      62 9
      امشب برای حامیان اسقاطیل اینقدر درازه که تا مدت ها از دردش خوابشون نمیبره
    • UA ۰۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      10 31
      واقعا خوشحال می شدم ظاهرا جنگ ساختگی بود
    • IR ۰۵:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      22 7
      به نظرم لازم بود، حتی اگر بیشتر پهپادها و موشک ها را زده باشند اما بازدارنده‌بود.
    • فرزند ایران IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      12 7
      سیلی ظرف بزرگتر، بزرگتر هم هست. سپاس از تمام نیروهای مسلح ما. این گوشه ای از داغهای ما حاصل از جنایات رژیم کودک کش را التیام بخشید
    • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      0 1
      دلار چند؟
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    منتظر این روز بشدت بودم. الحمدالله. صدای خرد شدن و شکسته شدن استخوانهای اسراییل را دارم میشنوم
    • SE ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      70 9
      شکستن هیمنه دروغین این مترسک مهمتر است
    • DE ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      12 5
      لشکر ابابیل حرکت کرد ، کوچکند ولی خواست خداوند همراهشان ، بغض و اندوه ، غم ، نفرین مردم مظلوم ،، ابابیل شد،، و بر سر کفتاران هار وحشی چون ،، رعد ،، فرود آمدن.. مردان و زنان و پیر و جوان در مسیر حرکت آنها آمده بودند تا آنها را ببینند و صدای انتقام گیرنده اشان را بشنوند و دعای خود را بدرقه راهشان کنند.. ۴۰ سال بود که این وحشیان مردم را با غارتگری و زور و ظلم عذاب دادند و بهترین بندگان خدا را شهید کردند. اما خداوند به ابابیل دستور داد تا آنها را تنبیه کنند و چنان شد که آسمان سکونت دژخیمان اهریمنی ناگهان سرخ شد و از همه طرف تیرهای آتشین الهی بر سرشان باریدن گرفت. صدای شیطان و نوچه هایش بلند شده و در آتش قهر و غضب پروردگار میسوزند. وعده خداوند محقق میشود و لرزه و وحشت به لشکر ابلیس افتاده....
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    62 8
    هنوز درهای جهنم به روی اسرائیل باز نشده. منتظر طلوع فجر باشید
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    40 7
    ان الله یحب الذین قتلوا فی سبیله صفا کانهم بنیان مرصوص
    • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      0 1
      بنیان مرصوص؛ دلار چند؟
  • از شهرستان سراب BR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    46 7
    همزمان با پهپادها موشک‌ها خواهند رسید و باران راکتی حزب الله آغاز خواهد شد موش‌های کثیف صهیونیستی گوارایتان باد
    • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      9 5
      انشاءالله
  • IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    11 12
    چرا در خفا پهپادها نرفتن که اسراییل وو یاعت قبل آماده استقبال از ا پهپادهاست؟ امیدوارم حداقل چندتاش بخوره به هدفهای واقعی وگرنه اون حرومزاده ها شاخ میشن جالبه میگن اردن هم برای رهگیری به امریکا و اسراییل کمک میکنه بماند عربستان و...هم هستن
  • ابی آذری زبان هستم IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    45 11
    الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر... دست مریزاد... بخدا از شادیم گریه کردم...
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    34 8
    خواهشاً یکبار هم که شده یک جوری بزنید نتونن پیش بینی کنن! این مرتیکه از کجا خبر داشته که عملیات امشبه!!؟
    • IR ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      28 6
      الان زمان تیرکمان شاه نیست که شلیک این تعداد موشک را مخفی کرد، در ضمن این یک قدرت نمایی بود که نگه پدافند خاموش بود و غافلگیر شدم البته فهم و درک این موارد برا بعضی خیلی سنگین هست و کمر شکن😉🤣🤣🤣
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    41 10
    رژیم حرام‌زاده صهیونیستی همان طور که از ابتدا نباید ایجاد می‌شد، در حال محو شدن است ان شاء الله تعالی.
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    31 77
    ههههه موتور گازی ها هیچکدام حتی نزدیک آسمان اسراییل هم نخواهند شد، امشب توانایی پدافند اسراییل را ثابت خواهد کرد و ناکارامدی راهبرد نظامی پهباد و موشک ایران را
    • IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      41 7
      برو بخواب بچه جون
    • DE ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      38 8
      برو پوشک ات رو بپوش بچه!
    • مقدس IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      38 8
      ههههههه نكبت انگل دوزارى ، فعلا اربابت داره كتك ميخوره و رفته تو سوراخ موش و فاضلاب ها حالا بگير بتمرگ خبر مرگت صبح چشم هاى كور شدت رو باز كن جاى سيلى روى صورت كريه اربابت به وضوح تماشا كن ، فردا فرودگاههاى رژيم جعلى موقتى صهيونيست مملو از موش هاى كثيفى هست كه قصد فرار و نجات جان كثيف و بى ارزششان را دارند .
    • DE ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      37 10
      بسوز که خوب داری می سوزی اسقاطیلی !
    • رامین IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      19 5
      گوگولی من...
    • محمود IR ۰۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      30 6
      این موتور گازی ها در جنگ اوکراین پدر پدافند هوایی ناتو را در آوردند و چهره جنگ روسیه را بشدت به نفع روسیه عوض کردند
    • IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      23 4
      تو چقدر بدبختی که طرفدار اسرائیل کودک کشی نمی میری از این همه پستی
    • رضا IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      7 3
      آره اسرائیلیه داشت فیلم می‌گرفت که موج انفجار همین موتور گازی گرفتش خخخخ
    • احمد IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      7 5
      خفه شو بی بوته اسقاطیلی تو هم مثل ا ربابت بی بته اید
    • ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      4 4
      شارون بی حیا خودتو خیس کردی نه برو خودتو تمیز کن و آماده یاد گرفتن شنا باش که میریزیمتون به دریا کثافت های کودک کش
  • GB ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    58 9
    هزاران هزار آفرین و مرحبا به شماها واقعا وقتش بود ایران یه تو دهنی بهشون بزنه
  • US ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    54 8
    خدایا شکرت. امیدوارم تک تک این پهپادها به هدف بخورن
  • ممد IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    46 6
    خبری از یاوه گویان مجازی نیست. مثل موش خزیدن تو سوراخ هاشون! ارباب تون داره لحظه به لحظه به نابودی نزدیکتر میشه
    • رضا IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      5 3
      اینا پر رو تر از این حرفان میان می‌گن فتوشاپه، زمین خالی زدن، همشون رهگیری شدن و... بالاخره مزدور باید یه چی بگه
  • ناشناس IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    50 8
    جیگرم حال اومد.
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    50 6
    خدا با ماست ثابت قدم باشیم
  • زهرا IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    33 4
    نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِيبٌ ۗ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِينَ
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    34 3
    دمتون گرم که باعث افتخار ایران اسلامی شدین ،دل همه ازادگان دنیا رو شاد کردین ،خدا در دنیا واخرت شادتون کنه واجرتون با ساقی کوثر حیدر کرارع ✌️🇮🇷💪🙏🙏
  • US ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    11 60
    از فردا قیمت دلار هم پرواز میکنه
    • DE ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      24 6
      برعکس جونم ! دلار داره سرسره بازی میکنه، یعنی سقوط میکنه!
    • رضا IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      23 7
      خوب به درک. برو بگیرش ، نذار پرواز بکنه.
    • IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      7 9
      آره ولی قیمت انس هم پرواز میکنه
    • US ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      17 7
      چرند نگو. عزت کشور مهمه . طلا و دلار کیلویی چند
    • IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      23 7
      سقوط می‌کنه. اما بر فرض که پرواز کنه. برای دفاع از کشور اصلا به فضا پرتاب شه. کشور مهمه نه دلار! تو هم از انگل پست‌تری که به جای کشور به فکر دلاری!
    • ارشک IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      9 3
      هرکه فارسی نوشت که ایرانی نیست.طرف زیر پرچم اربابش سینه می زنه.
    • US ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      7 5
      این حمله ایران باعث افزایش غرور ملی و سربلندی ایرانیان شده است.
    • SE ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      1 0
      گور بابای تو و دلار و دلار باز و دلار خر و دلار فروش و تو هم روش
  • HAGHGOO IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    30 4
    بسم الله قاصم الجبارین اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج وَسَيَعلَمُ الَّذينَ ظَلَموا أَيَّ مُنقَلَبٍ يَنقَلِبونَ و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفر گاهی و دوزخ انتقامی بازگشت می‌کنند. نَصۡرٞ مِّنَ ٱللَّهِ وَفَتۡحٞ قَرِيبٞۗ
  • HAGHGOO IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    26 4
    بسم الله قاصم الجبارین اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج وَسَيَعلَمُ الَّذينَ ظَلَموا أَيَّ مُنقَلَبٍ يَنقَلِبونَ و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفر گاهی و دوزخ انتقامی بازگشت می‌کنند. نَصۡرٞ مِّنَ ٱللَّهِ وَفَتۡحٞ قَرِيبٞۗ
  • ایرانی IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    34 4
    حالا دست دست دست. عشقه ایران.
  • زا IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    15 33
    خیلی از پهپاد ها در مسیر توسط اسرائیل و آمریکا منهدم میشه
    • DE ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      27 6
      داری می سوزی حال کن ! این تازه اولشه!
  • IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    23 4
    بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
  • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    24 4
    چه بهذسر اسراییل امد .یک ماه این وضعیت حفظ شود اسراییل تبدیل به شهر ارواح خواهد شد . همین فردا خیلی هاشون از اسراییل فرار میکنن کشورهای دیگه .
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    51 5
    این هم جواب شرارت صهیونیستها ما به سگ هار اسرائیل پوزه بند می زنیم.
  • محموداعرابی IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    35 5
    ماشاالله و لاحول ولاقوه الابالله العلی العظیم ماشاالله
    • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      0 0
      دلار چند؟
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    6 11
    مردم عادی عیرانی تبار,کجا گم و گور شده اند؟
    • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      4 2
      تو دشمن اسرائیلی یا ایران؟
  • صالحه IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    40 5
    الیس الصبح بقریب.. چقدر خوشحالیم. ناز شست بچه های سپاه. خدا یاورتون. دل مادران و بچه های غزه رو شاد کردین🤲🙏❤️
  • US ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    31 6
    جنگ جنگ تا پیروزی
  • IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    45 7
    پهپادهامون از کربلا رد بشن حتما به هدف میخورن.لبیک یا ابا عبدالله.
  • کوثر IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    31 5
    الله اکبر الله اکبر الله اکبر
  • محمد IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    30 5
    دفاع از حرم یعنی قرار جنگ اگر باشد زمین کارزار ما تلاویو است، تهران نه!
  • میلاد IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    34 5
    برای همیشه نابود خواهید شد موش های کثیف
  • IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    83 5
    اصلا از شماها دل خوشی ندارم و همدل باهاتون نیستم اما امیدوارم لااقل این فاشیست های صهیونیستی که به هیچ چیزی پایبند نیستن و چند دهه جلوی چشم جهان نسل کشی و جنایت انجام میدن را نابود کنید و شر امریکا و انگلیس و تمام استعمارگرها از خاورمیانه قطع بشه. امشب واسه پیروزی شما دعا میکنم با اینکه دلم خونه ازتون.
    • IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      6 47
      سواد یاد بگیر لااقل
    • IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      4 57
      ما هم اصلا دل خوشی از تو امثال توی ضدانقلاب نداریم و به دعای تو هم نیاز داریم. واسه اربابات دعا کن!
    • US ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      40 2
      مشکلش کجا بود که میگی سواد یاد بگیر؟ تو بنویس ببینیم سواد تو چه جوریه! غلط املایی نداشت که. عادت کردین الکی حرف بزنین.
  • IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    34 4
    حمله به کنسولگری ایران و ترور فرماندهان ارشد ایرانی ترور دانشمندان هسته ای نسل کشی بیش از ۱۴۰۰۰ کودک در غزه به خدا که اگر نمی زدیم جای تعجب داشت.
  • IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    41 9
    بنظر حمله شدیداً ترکیبیه. اما وضعیت بازارهای داخلی از دست خارج شده و سودجویان دارن مغز جامعه رو داغون می‌کنن. دولت باید سریعاً دست دلالان قطع کنه
    • DE ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      16 6
      ناراحت نباش امشب قاچاق چیان دلار سکته رو زدند!
  • IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    30 8
    مرگ بر امریکا مرگ براسراییل مرگ بر انگلیس مرگ بر نوکرای داخلی ظریف تاجزاده حجاریان سایر توله سگهای نوکر
    • IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      6 5
      احسنت
  • IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    19 5
    الحمدلله
  • IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    11 4
    امیدوارم رژیم سوریه مثل دلاور مردان یمنی و حزب ا... و حشد الشعبی در این عملایت بر علیه نجاست سگیونیست اقدامم کنن
  • IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    17 3
    برای پیروزی فرزندان و سربازای امام عصر دعا کنیم ... چه ایرانی چه یمنی چه لبنانی چه فلسطینی چه عراقی ای قدس به تو از جان سلام
  • IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    10 2
    برای پیروزی فرزندان و سربازای امام عصر دعا کنیم ... چه ایرانی چه یمنی چه لبنانی چه فلسطینی چه عراقی ای قدس به تو از جان سلام
  • ابوذر ایرجی IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    15 5
    کربلایی شدن شاهد هامون قبل از رسیدن به اسرائیل ❤️❤️❤️❤️ الحمدالله رب العالمین
  • سرباز IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    17 3
    یادتان باشد بعد از شیرنی زدن عین الاسد با حیله و فتنه هواپیمای اوکراینی کام مردم را تلخ کردند و از فردا فتنه و آشوب هایشان سخت میشود آماده جنگ نرم شیاطین خناس باشید و آن را خنثی کنید اَلْحَمْدُ لِلَّهِ شُكْراً شُكْراً لِلَّهِ وَ حَمْداً . وَقَالَ ٱرۡكَبُواْ فِيهَا بِسۡمِ ٱللَّهِ مَجۡرٜىٰهَا وَمُرۡسَىٰهَآۚ إِنَّ رَبِّي لَغَفُورٞ رَّحِيمٞ
  • US ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    22 4
    وما رمیت اذ رمیت ولکن الله رمی...
  • IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    41 4
    یک سوال نمیشه عبدالحمید رو با این موشک بفرستیم پیش شیطان نت آن یابو
    • DE ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      14 3
      انشاءالله بزودی زود به اضافه اون استاد دانشگاه بیسواد وطن فروش ،،قلابی،، ساواک که مدح و ثنای صهیونیستها میکند با هم فرستاده بشن همون جایی که دوست دارند.
  • IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    16 3
    حمله به کنسولگری ایران و ترور فرماندهان ارشد ایرانی ترور دانشمندان هسته ای و شهید فخری زاده و ... نسل کشی بیش از ۱۴۰۰۰ کودک در غزه به خدا که اگر نمی زدیم جای تعجب داشت.
  • IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    14 3
    الله اکبر
  • ادرین DE ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    20 4
    چه قدر خوبه. تا قبل از این صهیون ها ساعت دوازده به بعد خواب بودن. از الان هر روز ساعت یک و بیست دقیقه باید ساعت بذارن بیدار شن برن پناهگاه تا پنج صبح. خخخخخخخخخخ. چ حالی میدهو ساعت یک و بیست شد نماد تو دنیا
  • US ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    18 4
    سوراخ موش هم پیدا نمیشه
  • IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    13 2
    احمق خر چشمهای کورت رو باز کن تا ببینی این موتور گازی ها تا کجای اسراییل رسیدن فردا تو داروخانه ها چقدر پماد سوختگی کم بیاد.
  • DE ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    13 5
    ای لشگر صاحب زمان! آماده باش آماده باش ! ای لشگر صاحب زمان! کوبنده باش ! کوبنده باش! ای لشگر صاحب زمان! کوبنده باش ! کوبنده باش!
  • IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    9 2
    آفرین بر غیور مردان ارتش و سپاه مرررررررررررررررررررگ بر اسرائیل کودک کش اسرائیل باید تاوان سرداران شهید مان وبیگناهان غزه را بدهد
  • IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    9 3
    دوران بزن در رو تمام شد ما به شورای امنیت مراجعه کردیم اما رای دادند که برو خودت مجازات کن.
  • IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    12 3
    صهیونیستها غلط زیادی کردن اینبار طومارشون رو یکسره میپیچیم.
  • علی IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    8 4
    فالله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین
  • IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    7 4
    اسرائیل غده سرطانی است و باید نابود شود از غیور مردان وطنم تشکر کرده وبرای پیروزی محور مقاومت دعا می‌کنم
  • NL ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    9 17
    با بیل و کلنگ حمله میکردید تاثیرش بیشتر بود
    • DE ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      13 5
      وای که چقدر میسوزی ! خیلی برات خوشحالیم اسقاطی! این فقط یک سر سوزن بود ! براش داریم! بیشتر بسوز
    • رضا IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      3 3
      پس یعنی اینهمه انفجار که فیلمشم برخلاف سانسور شدید صهیونیستی بیرون اومده کار بیل و کلنگه؟ سوبحان‌الله از این به بعد آمریکا بمبای اتمیشو با بیل و کلنگ تعویض می‌کنه!
    • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      1 0
      بیل و کلنگت رو بردار برو کمک ناتانیاهو اونجا لازمت میشه .
  • IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    13 4
    نصر من الله و فتح قریب
  • هومن IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    2 5
    اعلان جنگ ایران به اسرائیل نیست؟
  • IR ۰۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    13 1
    انتقام از رژیم جعلی که دانشمندان هسته‌ای راترور کرد سرداران رابه شهادت رساند ۷۵سال جنایت کرد ۳۳هزارانسان بی گناه رادرغزه شهید کرد این رژیم جعلی وغده سرطانی باید محو شود
  • IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    12 20
    هیچکدوم ب هدف نخورد همه منهدم شدن
    • IR ۰۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      17 5
      زوزه بکش زپرتی 🤣
    • IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      2 9
      تمام پهپاپها رو زدن اما بعضی از موشک ها خورد شکر خدا
    • DE ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      14 3
      آره جون ننه ات ! خبرگزاری های خارجی که چیزهای دیگه میگن! برو اینترنت ات رو باز کن سایت های انگلیس و فرانسه رو تماشا کن! بسوز که خوب داری میسوزی ! برات خوشحالیم!
    • DE ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      6 2
      زرشک!
  • ادرین DE ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    3 6
    لامصب بمب اتم بسازید بذارید رو سر جنگی .
    • سهیل بشردوست DE ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      9 5
      بمب اتم داشتن یک چیزه، زدنش یک چیز دیگه؛ از عهده ایرانی بر نمیاد استفاده کنه علیه دیگران، ما وحشی نیستیم
  • ادرین DE ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    6 20
    کانال ها پر شده از انداختن موشک های ایران رو هوا... ابرومون بردید نود درصدش را زدن
    • DE ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      11 4
      اینقدر پرمدعا نباش دادش ، تو برو نوددرصدش رو جوری درست کن که بسرعت برق و باد بره همه اش به هدف بخوره! ما مخالفتی نداریم دست مبارکت رو صدبار می بوسیم. ولی دادش این 10 درصد زدن بود تازدن ها! جوری زدن که اسقاطیلی ها فردا باید برن پماد سوخت بخرن تا جلز و بلزتر نشن! داروخانه هاشون فردا رکورد میزنن! صبرکن! فردا صبح تو دنیا خبر مثل توپ صدا میده و آبروی جعلی و تقلبی اسقاطیلی ها پاک رفت! تمام کشورهای اسلامی اطرافشون شادی میکنن و جرات شون میره بالا که اونام میتون از نزدیک بهتر و عالی برنن. ایران از این مسیر خیلی دور زده شاهکار بوده عزیزم!
    • IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      6 3
      مگه تو و امثال تو بی ناموس آبرو و حیثیت و شرف و ناموس هم داری؟
    • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      5 2
      تو کوری وگرنه خورده به هدف
  • IR ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    5 16
    امیدوارم بعد از ۴۵ سال رجزخوانی واقعا کاری بر ضد صهیونیست های جانی کرده باشید.فعلا که خون از دماغ یک صهیونیست هم نیومده ظاهرا
  • BR ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    12 5
    پادشاه اردن حرام زاده . به جایه اینکه کمک کنه بر علیه ما شده .
    • DE ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      9 3
      خدا باید یار ما باشه اینا کین
  • مجید US ۰۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    7 4
    لطفا بمب شهید فخری زاده را تست کنید
  • IR ۰۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    16 8
    عجیبه برام از بابت عملکرد نیروهای مقاومت در این حمله! من فکر می کردم زمانی که ایران بخواد حمله کنه ابتدا حزب الله از لبنان و حوثی ها از یمن و حشدالشعبی از عراق و همچنین سوریه شروع به پرتاب موشک و پهباد به صورت رگباری کنند و قبل از اینکه آخرین پرتابه های اونها به اسقاطیل برسه اونوقت موج حملات موشکی و پهپادی ایران برسد به اسقاطیل. در اون صورت بیشتر موشک های پدافندی مصرف شده بودند برای پرتابه های مقاومت و پرتابه های ایران با حداکثر موفقیت اصابت می کردند. البته شاید این رو گذاشتند اگر اسقاطیل خواست خریتی بکنه اونوقت به خدمتش با این روش برسند.
    • DE ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      5 1
      معلومه اخبار رو دنبال نمی کنی مقاومت فعال بود. برو ببین.
  • IR ۰۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    12 3
    ماهم به نوبه خودمون ازسپاه تشکر می کنیم که اسرائیلو مستقیم زد هرچند جنگ چیزخوبی نیست اما اگه نمیزد هم نمیشد چون اسرائیل شورشو درآورده بود وخیلی گستاخ شده بود انشاالله که خیره خلاصه کاربزرگی بوده وجرات شیرمی خواسته
  • IR ۰۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    11 3
    پدافند قوی داره و قطعا قویترین در جهان. اما نکته جالب خوشحالی اهالی بصره بود که در یکی از ویدئوهای بالا میبینیم: صدای فیلمبردار می گوید که اینها موشک های مقاومت است خدایارتان برو و بزن برو و بزن برو بزن به حق مهدی و بعد صدای یکی دیگه میگه هله مرحبا... احسنت و درود اینها موشک های ایران و دعا مطیکنه بزنه. اما نهایتا امیدوارم جنگ مستقیمی روی نده
    • IR ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      4 2
      به هرحال ایرانی هایی داریم که تو عراقن
  • US ۰۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    13 5
    لبیک یا امام خامنه ای
  • پوریا IR ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    12 4
    بزنید به خدا ازتون حمایت می‌کنیم.
  • US ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    31 3
    در آمریکا توی خیابان فرعی جلو آپارتمانم صدای الله اکبر بلند شد. هنوز بارم نمیشه.
  • TR ۰۴:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    17 5
    خداروشکر ایشالا که با این حمله ، اونایی که متوهم هستن و فکر میکنن که قدرتی هستن ، همگی نابود بشن و برن زیر خاک !!! خداروشکر
    • TR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      1 2
      انشاءالله
  • IR ۰۴:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    16 6
    دمت گرم سید علی
  • IR ۰۴:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    3 22
    بهترین موقعیت برای اسراییله حالا خیلی بابد احمق باشه که جواب نده چون میتونه پای ایران را به عنوان متجاوز به جنگ باز کنه
    • IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      7 2
      متجاوز اون رژیم شیطانی آمریکا و سگ قلاده شکسته‌اش رژیم غاصب صهیونیستیه که سرزمین فلسطین رو دزدیدن و جنایت هم می‌کنن. می‌تونی غلطی بکنی جوجه صهیونیست؟!! بزنیم تموم شی سیرابی؟!
  • IR ۰۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    11 2
    کاش میدونستیم چندتا صهیونیست سگ در این عملیات کشته شدند و خسارتها چقدر بوده درود بر سپاه و نیروهای مسلح
  • IR ۰۴:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    14 4
    الله اکبر خامنه ای رهبر
  • IR ۰۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    16 4
    چند روز پیش در همینجا نوشتم که اسرائیل با زدن کنسولگری ما در سوریه که تجاوز همزمان به خاک دو کشور بود مرتکب بدترین اشتباه راهبردی تاریخش شد و ایران را در وضعیتی قرار داد که یا مجبور شود برای اولین بار خود فلسطین اشغالی را به شکل مستقیم بکوبد تا کماکان معادلات منطقه را به نفع محور مقاومت حفظ کند یا تلافی نکند و رسما دست ها را بالا بگیرد و بگوید منطقه برای محور آنگلوصهیونی و ارتجاع عرب و ترکیه و بازم ما را بزنید و اصلا دفعه بعدی خود تهران را بزنید ایرادی ندارد ! و سنگ بنای تمام گروه های مقاومت و تمام این فلسفه هم به هوا برود ! طبیعتا و خیلی واضح , ایرانی که در این شرایط قرار گرفت گزینه اول را انتخاب کرد ولو به استارت جنگ بزرگ درون منطقه و حتی جنگی بزرگ در مقیاس فرامنطقه ایی و حتی استارت جنگ جهانی بعدی که در هر 3 استایل جنگی , اون کشوری که کوچک تر است و از درون کاملا درگیر است وضعیت نابودی کامل را تجربه خواهد کرد ضمن اینکه ایران به شکل رسمی در لبه گریز هسته ایی هم هست و کیه که ندونه ایران, توانایی ساخت موشک های بالستیک قاره پیما بالای10هزار کیلومتررا هم دارد و امروز باز در همین مشرق نیوز می نویسم اسرائیل اگر این قصه را کش دهد بخواهد باز هم بزند این دفعه ایران از سایر تسلیحات مرگبار و دقیقش مثل موشک های هایپرسونیک بهره خواهد برد لایه بالاتری از اهداف شامل مراکز اصلی تصمیم گیری سیاسی نظامی را خواهد زد و حتی زمان 1 هفته ایی برای ساخت بمب اتمی را هم اعلام خواهد کرد چون دانشش را دارد اگر خطر جنگ اتمی حس کند قطعا سریعا کلاهک های اتمی را می سازد خود آمریکا هم می داند تنها کشوری که بعد از جنگ جهانی جرات کرده بزنتش همین ایرانه اونم برای n بار در عین الاسد و خلیج فارس و دریای عمان و یادمان نمی رود که نیروی دریایی نخبه سلطنتی انگلیس هم کت شلواری برگشتن و البته کف قایق شان از ترس کثیف کاری کرده بودند اسرائیل مرتکب بدترین اشتباه راهبردی تاریخش شد ببینیم مرتکب دومی که می تونه آغازی سریع برای پایانش باشه می شه یا نه ؟؟؟ ایران بلحاظ نظامی اصلا شوخی نیست من هنوز موندم اسرائیل با چه منطق و جراتی , کنسولگری ایران را زد شاید , بارها مستقیم زدن نیروهای مستشاری ما در منطقه و جواب ندادن ما , واکنش محدود حزب الله به زدن شمال فلسطین اشغالی و گرفتن غزه , این ها را به این تحلیل اشتباه رساند .
    • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      0 0
      واقعیت اینه که ایران همین الان سلاح اتمی داره.
  • Hh IR ۰۴:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    9 8
    خوب ناز شصتمون حالا سریع برین بمب های اتمی رو سرهم بکنید چون سریعا لازم میشه همه دنیا وایسادن پشت اسراعیل مکانیزم ماشه فعال میشه نیروی هوایی نداریم و عملا ما کارتمون رو بازی کردیم حالا زود کارت بمب اتمی رو رو کنید وگرنه...
    • IR ۰۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      7 2
      خیلی بدبختی.
  • IR ۰۴:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    21 4
    اردن بیرشرف بایدادب بشه
  • ناشناس IR ۰۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    7 19
    عه بد شد که اکثر موشکا و پهپادهاتون رهگیری و دفع شدن یا به هدف نخوردن خخخخخخ
    • IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      10 1
      وقتی کمپ منافق‌تون هم یه شبی مثل امشب موشک‌بارون شد می‌فهمی که عاقبت دروغ جهنم سوزانه!
    • DE ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      9 2
      احمق جون! برو اینترنت انگلیس و فرانسه رو نگاه کن ، اخبار رو تماشا کن چه جوری موشک ها سوراخ سوراخ شون کردن، بعد زارزار گریه کن اسقاطیلی !
    • IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      5 2
      حرف مفت زدن کنتور نمیندازه . حرف مفت بزن تا می تونی
    • DE ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      6 2
      معلومه یکی شون خورده تو مخ ات ، مخ ات ضربه مغزی شده! خبرگزاری های خارجی که یک چیز دیگه میگن! خورده حسابی ام خورده! برو اینرنت سایت های انگلیسی رو تماشا کن سکته نکنی ! خخخخخخخخخخخخخخ
    • ناشناس IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      1 5
      بیسواد اتفاقا منابع خارجی مثل آمریکا و انگلیس اعلام کردن اکثریت قاطع پهپادها و موشکا رهگیری و منهدم شدن
    • ناشناس IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      1 2
      معلومه یکی از موشک های ضدهوایی اسراییل که موشکا و پهپادهای شما رو رهگیری میکرده مغز تو رو هم رهگیری کرده خخخخخ وگرنه همون سایتای خارجی دارن میگن اکثر موشکا و پهپادا ایران رهگیری شدن
  • IR ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    3 9
    تکلیف چیه امروز بریم بیرون یا نه حمله ای چیزی صورت می گیره
    • DE ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      9 4
      تو نرو بیرون خرگوش جون!
  • علیرضا IR ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    13 5
    نمردم و حمله مستقیم دیدم دمتون گرم مهم نیست چندتا خورد یا نخورد.
  • IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    7 3
    خوب بود
  • US ۰۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    6 3
    فاز اونا ک رفتن جلو درب سفارت انگلیس دعای فرج خواندن چی بوده ؟؟؟!!!!
  • IR ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    6 24
    چهل و هشت ساعت صبر کنید آنوقت همه چیز مشخص میشه ایران برگشته به عصر حجر متاسفانه
    • DE ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      13 3
      داری میسوزی اسقاطیلی! بسوز!
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      6 2
      تو خودت مال عصر حجری
  • نازنین IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    14 6
    الله اکبر . ای جونم جمهوری اسلامی ایران . دوستت دارم عشق منی امام خامنه ای حفظه الله تعالی . سلام بر پایان اسراییل .
  • سعید IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    11 3
    الحمدلله رب العالمین الحمدلله بخاطر شجاعت و درایت سید علی خامنه ای انا من المجرمین منتقمون دم سپاه گرم دم حاجی زاده گرم لعنت خدا و مخلوقات خدا بر آمریکا و اسراییل و اذناب فاسدشان
  • IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    7 2
    رحمت خدا به همه شما شیر بچه های حیدری، ما با این جماعت وحشی و خون خوار دیگر صلح نداریم قرار ما عاشوراست ان شاء الله یک قدم نزدیک تر بشیم به ظهور
  • US ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    4 3
    احسنت
  • IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    5 2
    اسرائيل جنایتکار دیشب چپ و راست شده بود عین کیسه بکس سلام و درود بر نیروهای مسلح ایران و جبهه مقاومت مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائيل مرگ بر وطن فروش ها
  • مانی IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    6 3
    بعضیا انقد چشمشون رو واقعیت می بندن که اگه هفته ی بعد اسرائیل نابود بشه میگن فتوشاپ وادیت شده وتو ذهنشون یه اسرائیل با یه پایتخت خیالی می سازن فعلا که شاد قدرت نمایی ایران و هم پیمانانش هستیم جانم فدای رهبر ❤️🌹
  • FR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    5 3
    ماشاالله!
  • US ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    5 3
    احسنت بر دلاوران ایرانی
  • DE ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    5 4
    دیدن قیافه حیفاکلام دیدنیه!
  • محمد IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    2 3
    بازی تازه شروع شده حالا ما باید آماده پدافند باشیم .
  • IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    7 3
    زنده باد سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران جانم فدای رهبر زنده باد مردم حزب اللهی ایران جانم فدای رهبر
  • IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    8 3
    آقای الهام علی اف، که می گفت با پشتیبانی اسرائیل و ترکیه از آذربایجان هیچ کشوری (که منظورش ایران بود) حریف ما نمی شود حالا واکنش اسرائیل + آمریکا + اروپا + کانادا + ... را مشاهده کند. اگر هیچ حرکت جدی، جز اظهار محکومیت لفظی نکردند (که همین خواهد شد) حساب کار خودش را بکند
  • IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    8 3
    توله سگهای طرفدار اسقاطیل و یانکی ها اینجا چه می‌کنند کثافتها ی مزدور
  • SG ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    5 3
    پس از پاکستان این دومین حمله به خارج از طرف کشورمان بوده است، امپراطوری ایران دوباره زنده شده است.
  • US ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    5 3
    دست حق نگهدارتان
  • رضا IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    8 4
    تا وقتیکه بمب اتم نداشته باشیم جنگ باختیم بخاطر همین سالها با برنامه اتمی ایران مخالفت کردند ومتاسفانه عده‌ای در ایران با مثال زدن شوروی واینکه شوروی با داشتن سلاح اتمی سقوط کرد آب به آسیاب دشمن میریزند حال آنکه روسیه بازداشتن همین سلاحها جلوی غرب ایستاده وگرنه روسیه اگر این سلاحها را نداشت خیلی وقت پیش نابود می شد وبا وجود وسعت زیاد به چندین کشور تقسم می شد پس قبل از اینکه کشور به ورطه نابودی به دست همان بلای که سر لیبی وعراق آمد به سمت ساخت بمب اتمی رفت این در صورتی محقق می شود که منافقین داخلی را شناسایی مجازات کرد کهمیگن بخاطر مصلحت اندیشی نباید به سمت ساخت سلاح اتمی رفت حال آنکه ما در محاصره کشورهای اتمی هستیم یا خود سلاح اتمی دارند مانند هند پاکستان روسیه واسرائیل یا در حمایت کشورهای دیگه مانند آذربایجان ارمنستان ترکمنستان وکشورهای حوزه قفقاز که درحمایت روسیه هستند یا ترکیه و کشورهای عربی که در حمایت آمریکا پس باید خیلی زود دست به کار شد چون کسی نیست بخاطر ما خودش به آب وآتش بزنه نه روسیه ونه چین ونه هر کشور دیگری خودمان باید ازکشورمان حمایت کنیم ودر جنگ هشت ساله دیدیم چطور دنیا به صدام کمک می کرد وسیم خاردار را از ما دریغ کرد واعدو لهم ماستطعتوم من قوه
  • IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    6 4
    دل مردم رو شاد کردید
  • CA ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    9 4
    احسنت بر دلاور مردان سپاه پاسداران
  • SG ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    7 3
    اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج
  • IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    5 4
    ماشاله
  • SG ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    6 3
    ایران شلاق خدا بر صورت نژادپرستان است.
  • ایثارگر IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    2 4
    درود وسلام بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درود وسلام بر سربازان امام زمان ای کاش دو سه تا موشک را به اردن می زدن دیگه هارت وپرت نکنند.
  • IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    3 3
    آفرین بر دلاورمردان ایرانی
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    4 0
    تعداد مجروحین رو میشه اعلام کنید؟
  • US ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    4 4
    مرگ بر اسرائیل
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    0 5
    همین که اسرایل دیروز مدارس واسه فردا تعطیل اعلام کرد نشون از عمق استراتژیک و مخفی کاری این حمله داره
  • ناشناس IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    2 2
    خدا شهید طهرانی مقدم و یارانش را رحمت کند
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    4 2
    خدا رو شکر
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    5 3
    دست و بازوی دلاورمردان سپاه سرافراز ایران اسلامی رو با افتخار می بوسم. الحق که سحرگاه امروز یدالله فوق ایدیهم بودید. گرچه استفاده از پهپادهای شاهد ۱۳۱ و ۱۳۶ که جزو ساده ترین و البته کم سرعت ترین پهپادهای انتحاری ما هستند نشان از تدارکات سنجیده و حساب شده نیروهای ایرانی دارد و همچنین استفاده از موشک خیبرشکن همگی برای ایجاد یک تجربه کمرنگ از نوع حمله مرگبار ایران داشت که اگر حماقتی دوباره سربزند اینبار موشک‌های پیشرفته و هایپرسونیک به همراه پهپادهای ضد رادار و با موتور جت و بسیار سنگین تر در حمله ای بسیار انبوه تر به کار گرفته خواهد شد که قطعا کمر پدافند اسقاطیل شکسته خواهد شد. فقط یک انتظار داشتم که البته امروز و در این حمله برآورده نشد، چه کنیم، سپاه عزیز ما رو بدجور متوقع کرده! و اون عملکرد نیروهای مقاومت بود در همکاری با ایران. شاید ایران می خواست به دشمنان بفهماند که بدون نیروهای نیابتی خود هم می تواند از عهده اسقاطیل برآید! اما اگر حماقتی شد از طرف وحوش سگیونیستی لینبار باید حملات برای اپ لود سامانه های پدافندی اسرائیل توسط حزب الله لبنان و انصارالله یمن و حشدالشعبی عراق و سوریه همزمان انجام شود. تا پرتابه های ایرانی با رهگیری های کمتر به اهداف خود اصابت کنند. درضمن یک تهدید اساسی تر به اردن فکسنی گدا هم باید داد تا وسط دعوای بزرگان خودش رو نخود آش نکنه! و آخر اینکه : و ما رمیت اذ رمیت و لکن الله رمی رو هرگز از یاد نبریم. وماالنصر الا من عندالله العزیز الحکیم
  • mostafa IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    2 4
    انشالله این عملیات غرور آفرین اسرائیل جنایتکار رو به پایان عمر جنایتکارانه اش نزدیک تر کنه راستی تا 25 سال چقدر دیگه مونده؟ !!!!!!!!!!
  • TR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    5 10
    شب دراز است و قلندر بیدار. !!! پیش بسوی جنگ سوم جهانی و استفاده از ۲۰۰۰ کلاهک هسته ای ، انشالله و به امید آن روز عزیز بحق صاحب الزمان ،حضرت مهدی ( عج )
  • مهدی رضائی IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    3 5
    خداییش فکر میکردم ارتش اسرائیل قویتر از این باشه ... همه موشکها خورد به هدف هیچ کاری نتونستن انجام بدن
  • رامین IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    3 2
    لازم بود ولی کافی نیست
  • ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    2 2
    با عث عزت و سربلندی مردم ایران شدید دستمریزاد
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    2 3
    آفرین
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    7 0
    کاش چند تا موشک هم میزدن تو ایرانخودرو و سایپا تا مردم خوشحال تر میشدن.
  • حمزه IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    5 4
    الله اکبر. دست خدا از آستین جمهوری اسلامی ایران بود
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    4 5
    این وطن فروشهایی که میگن همش رهگیری شده این همه کلیپ که اومده را ندیدن؟!
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    1 3
    مردم کدام کشور بر علیه وطن خودشون کامنت میذارن؟! 1-ایرانی ها 2-ایرانی ها 3-ایرانی ها
  • DE ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    8 1
    یه کشته هم نداده
    • روجا IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      1 1
      قصد کشتن مردم نبود اهداف نظامی در شمال و جنوب و مرکز در سرزمینهای اشغالی در هم کوبیده شد برای اولین بار به صهیونیست ها قدرت و توانایی ایران را دیکته کردند تا بدانند از این ببعد هر حرکت صهیونیستها با قدرت و شدت هر چه تمام تر در اعماق سرزمینهای اشغالی جواب داده ت دهد شد‌ تحقیر امروز اسرائیل هرگز فراموش نخواهد شد ‌ . پاینده پاسداران انقلاب اسلامی..
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    3 2
    شروعی بر یک پایان
  • حامد پلاس IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    7 2
    خون از دماغ یه اسراییلی نیومده ، احسنت بر این حمله . نتانیابو یاد بگیر
  • FI ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    1 3
    احسنت
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    1 3
    بابت این لطف خدا هزاران مرتبه شکر
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    2 3
    پاینده و پیروز باد سپاه پرقدرت انقلاب اسلامی
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    2 4
    تسلیت به نتانیاهو / باید / ملکه معدوم انگلیس / صدر اعظم ابله آلمان و.. تسلیت به : محمد خاتنی حسنک روحانی محمد جواد ظریف عباس عبدی احمد زیر آبادی مصطفی تاجزاده محمود احمدی نژاد عبدالحمید ...سکه ای زنجیری آنریکا در آیران
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    19 3
    مشرق از قیمت گوش و مرغ و دلار چه خبر
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    2 3
    ماشالله لازم بودصهیونیست ها گوش مالی داده می شوند اگر ادامه دار باشد که‌ عالی تر می شود
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    1 2
    نیاز به موشک های ضد پناهگاه داریم تا انبارهای تسلیحاتی را که پنهان شده اند، را ویران کرده و از بین ببریم
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    5 3
    بعضی از افراد می گویند موشک ها و پهپاد رهگیری شد. طبیعی ست و زیاد مهم نیست بلکه مهم این است که اولا ما به اسرائیل حمله کردیم و تابوی حمله به اسرائیل شکسته شد دوم اینکه قدرت آتش سنگین ایران به چشم دنیا اومد سوم اینکه قطعا اسرائیل آمار و ارقام خسارت هایش را پنهان می کند
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    2 3
    دمت گرم ایران تو محشری گفتم اقای جهانیم
  • DE ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    11 3
    ما از نیروهای مسلح کشورمون متشکریم. اما دولت و نیروی انتظامی هم بایست این یک هفته فضای مجازی و بخصوص مناطق فروش ارز مثل فردوسی و سبزه میدان رو شدیدا کنترل کنن.
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    2 3
    دست سربازان وطن درد نکند
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    3 3
    دست سربازان وطن درد نکند
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    20 4
    این چه عملیاتی بود آخه خود آمریکا قبلاً گفته بود حمله ایران ترکیبی از حمله با پهباد و موشک خواهد بود زمانش را هم با یک روز اختلاف درست گفته بود .واضح است که مثل حمله به عین السد قبلاً با طرف مقابل همآهنگ کرده بودید این کار‌های هماهنگ شده و بدون تلفات گرفتن بازدارندگی ایجاد نمیکنه از من گفتن
    • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      1 0
      اگه ایجاد نمیکرد که الان تیتر اول رسانه ها نبود.
    • US ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      3 1
      داداش خوبم ، آمریکای دروغگو هر شب داشت اعلام حمله ایران رو میکرد ، لذا پیش بینی ای توسط آمریکا درکار نبوده است.
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    0 2
    _ بسمه تعالی _ بایدن جان جون میدانی که عمو ترامپ در مورد تو چه گفته است ؟ من در اینجا گفته ی او را برای شیر فهم شدن تو باز گو می کنم : گوید این احمق حماقت زان من بوده است و بس _گرچه بایدن هم سهیم است لیک خس _بنگری نیکو کنی باور منم _پس بدان و قدر دانم باش صنم .
  • NZ ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    16 2
    هم تشکر در مورد زدن پايگاه نواتيم و هم يک پرسش و گله. دست تک تک شما بزرگواران را می بوسم از تيم تصميم گيری و برنامه ريز و اجرا کنندگان اين عمليات بجا هر چند با تاخير. مطمئنا اگر تمرکز قابل توجه نيروهای مقاومت روی پايگاه های هوايی اين حروم زاده ها باشد، اين رژيم کثيف بسيار خرد و شکننده خواهد شد چرا که وابستگی اين حروم زاده ها به نيروی هوايی بسيار بالاست. پس از تجاوز اين حرم زاده ها به کنسولگری کسورمان و شهادت سردار زاهدی ، رحيمی و همراها نشان، خدمتان عرض کردم که چرا باند های پرواز اين رژيم زده نميشه!!!؟ اما گله و پرسش بنده در اينست که وقتی زمان و هشدار به دشمن داده ميشه، هم نيروی کليدی و هم جنگنده های اصلی به جای امن برده می شوند! خود شما در همين رسانه عکسی را هفته پيش منتشر کرديد از شهيد سليمانی، زاهدی، رحيمی و مغنيه و کاظمی در کنار حسن نصرالّله!، آيا طرف مقابل با جار جنجال طرف مقابلش را هوشيار کرد!؟ در اين عمليات چند نيروی ارشد کليدی اين رژيم سقط شد؟ در اين عمليات چند جنگنده اصلی در پايگاه هدف قرار گرفت؟
  • Ali RU ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    1 2
    حزب الله به دفاع اسرائیل فشار آوردبا موشک های کاتیوشا . سپس با موشک های استراتژیک ضربه بزنید.. شهاب
  • Hasan RU ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    1 2
    خستگی عظیم .دفاع های اسرائیلبا موشک های کاتیوشا . سپس آن را با موشک های استراتژیک ضربه بزنید . بهتره که باشینیروهای دفاعی اسرائیلکاملا خسته بودم در طول حمله موشکی استراتژیک
  • GB ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    3 5
    ایران دنیا را خوشحال کرد.
  • GB ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    4 5
    ایران دنیا را خوشحال کرد.
  • حسين DE ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    5 4
    تمامى جريانات اصلاح طلبان و ليبرالها خائنين و مزدوران وطنفروش عزادار شدند.
  • BE ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    2 2
    اینجا تو ایالت دوم اسراییل (به اصطلاح کشور بلچیک) خبرها میگه 99.9 درصد موشکها و پهبادهای ایران دفع شده. خخخخخخخ!
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    1 1
    بای بای بی بیییییییییییی!
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    0 1
    سلام اگر مزدورهای داخلی را قوای سه گانه مثل اربابشان گوشمالی بدهند کشور واقتصاد آروم میگیره با امید روزی که مزدور های داخلی مثل اربابانشان خفه خون بگیرن یاعلی...
  • عمو IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    2 0
    باید قبل از این عملیّاتها یه فکری برای گنبد آهنین می کردید . باید برای پولیساریو آماده شد .
  • عمو IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    0 1
    ۵۰٪ از بیش از ۳۰۰ هزار موشک نمیشه این تعداد . گنبد آهنین حرومزاده ها رو باید از بین برد .
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    1 1
    خوب شد آنوقت که ما جنگ بودیم زارت یه خمپاره نیومد و شهید رو شهید موشک هم چیز خوبیه آن موقع عراق بی همه چیز میزد ما لنگ کفش هم نداشتیم پرت کنیم
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    2 1
    تلفات؟! طبق معمول صفر
  • عمو IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    1 2
    برای نتیجه ۱۰۰٪ باید خیلی روی موارد مهمّی مثل حفاظت اطّلاعات کار کنید . قبل از شلیک موشکها تو کوچه بازار مردم عادی می دونستم در چه ساعتی و چند ساعت دیگه موشکها به اسرائیل خراب شده نفرین می رسن دیگه چه رسد به جواسیس اسرائیل .
  • ادرین DE ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    1 1
    313 تا مجموعا از ایران شلیک شده. بقیه از عراق و سوریه بوده. این امار اشتباهه
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    1 1
    آها خیلی عالی شد حالا ارزش پول ایران بالا می‌ره تو منطقه این شد این زمینه ساز قدرت اقتصادی و ترس از ایران در منطقه خواهد شد و ارزش پول ملی بالا میرود این درستش بود
  • محمدعلی IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    2 1
    جنگ رسانه ای مضحک رژیم صهیونیستی با بازتاب گاردین و رسانه های دیگر: 99 درصد موشکها و پهپادها رهگیری شده پاسخها: 1. اگر شده پس چرا سانسور خبری در اون رژیم هست به اذعان رسانه های خود اون رژیم؟ باید تشویق هم بکنن همه فیلم بگیرن و بازتاب بدن 2. حتی راکتهای حماس هم 99 درصد رهگیری نمیشه 3. همون فیلمهای محدودی هم که درز کرده بیش از 1 درصد برخورد رو نشون می ده 4. سابقه تاریخی نشون می ده اخبار ایران بسیار موثق تره در این موارد (قبلا اونها می گفتن تصاویر موشکها فتوشاپه). ایران میگه 50 تا 70 درصد خورده
  • محمود IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    1 1
    اصن هم درد نداشت ...
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    2 1
    خوبه من واقعاً خوشحال شدم اما مسئولین مواظبت کنند سرعت بالارفتن دلار از سرعت موشک ها بیشتر نشود
    • SE ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      0 1
      انشالله بره تا تو امثال تو از نگرانی دق کنید و بمیرید
    • IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      0 0
      تو سوختی!
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    2 0
    چرافیلمها صداندارند
  • IE ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    2 1
    ول کنید کافیه همه چی برای ملت روشنه🤣🤣
  • حسين DE ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    4 2
    يه شيخ ملعونى بود بنام شيخ مغروق خائن اعظم كه ميگفت ،دنياى فردا دنياى گفتمان است نه دنياى موشك.
  • DE ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    2 1
    جمهوری اسلامی و اسرائیل بیآیند روی یکدیگر را ببوسند و قربت خواهی کنند و صلوات بفرستند.
  • امیر IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    1 1
    درود و صد درود به فرماندهان عزیز و بزرگوار سپاه اسلام. تا صبح بیدار بودیم ولی اصلا احساس خستگی نمی کردیم. انشالله بزودی آزادی قدس عزیز
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    2 1
    اگر اسراییل از کارش دست بر نداشت ، سپاه موشک های خشک دارد،با آنها اسراییل را تسلیم خواهد کرد ، این یک حرف نیست. این یک هشدار به اسراییل است.
  • ناشناس IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    3 1
    شما میگفتین موشکاتون صلح آمیز ما باورمون نمیشد حلالمون کنید خخخخخخخخخ
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    2 0
    خداوند مقتدر حکیم روزی ابابیل رو برای نجات خانه خودش میفرسته، وروزی دیگر با لطف وعنایت خودش ابابیلی از جنس اهن والیاژبرای کمک وپشتیبانی بندگانش میفرسته،وخدا ما ایرانییان وفرزندان غیور سپاه رو انتخاب کرد تا دست قدرت خدا باشیم برای تمام ازادگان دنیا ،گویی دعای مادران دلشکسته فلسطین برسر نماز بعد از سالهای سال داره تحقق پیدا میکنه وانشا الله نوید پیروزی حتمی برای فلسطین روبه همراه داره انشاالله ✌️🇮🇷🙏🤲🤲🤲
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    3 4
    مگه شعارتون نابودی اسراییل نبود.پس چرا متوقف کردین عملیات رو؟
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    3 4
    کلی مقامات بالا رتبه اسراییل کشته شدند و امروز عزای عمومی در اسراییل اعلام شد مثلا
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    15 9
    پول این پهباد و موشک رو‌ خرج ملت ایران کنید
  • مهدی IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    3 3
    دل مردم و هر انسان آزاده ای رو شاد کردید خدا خیرتان بدهد
    • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      3 1
      برای مردم اوکراین هم اینو میگی؟
    • US ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      0 0
      و صد البته دل ساندیس خوران عزیز را
    • US ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 0
      من ساندیس خور نیستم البته از ززآ هم متنفرم. اما با این حمله دلم خنک شد خسته بودیم از این همه توسری خوردن از غرب. باج دادن کافیه
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    3 1
    با این حمله ی بزرگ تاریخی تابوی شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی شکست و بر طومار نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی مُهر تایید زده شد!. فقط باید از سلبریتی های بهایی صفت و غرب پرست پرسید که چرا اینجای کار لالمونی و خفقان گرفتند و در مورد این حمله ی تاریخی تکیه کلام همیشگی شون رو بکار نمی برند و نمیگن :" کار خودشونه!!!" ؟.
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    3 3
    اسراییل فقط برای مردم تیرکمون به دست غزه شیره برای ایران شکلاته
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    3 1
    از حسرت شاه برای خرید موشک بالستیک از اسرائیل رسیدیم به ساخت و مهمتر از آن پرتاب موشک به اسرائیل رونن برگمن تحلیلگر اسراییلی در کتاب «جنگ پنهان اسرائیل در ایران» چگونگی کلاهبرداری رژیم صهیونیستی از مقامات وقت ایران را افشا کرد. در حالیکه مقامات وقت ایران از این پروژه و به تصور خود پیشبرد آن حتی دور از چشم آمریکا خرسند بودند، رژیم صهیونیستی به دقت آنان را جهت تأمین منافع خود فریب داده بود. بر اساس نقشه رژیم صهیونیستی، ایران در جریان این پروژه بر خلاف تصور مقامات عالی ایران تنها به تکنولوژی از رده خارج دست می یافت اما رژیم صهیونیستی خود از سرمایه یک میلیارد دلاری ایران برای ساخت نسل جدید تسلیحات اختصاصی برای خود استفاده می‌کرد. یاکوف شاپیرو (Yaakov Shapiro) افسر ارشد اسراییلی در وزارت دفاع رژیم صهیونیستی مسئول مذاکره و تماس با مقامات ایران در این پروژه بود است دهه‌ها بعد گفت: مقامات ایرانی با ما مثل شاهان رفتار می‌کردند. برای ما آنان سنگ ترازو بودند. بدون رابطه با ایران ما پول کافی برای توسعه تسلیحاتی را که الان در بالاترین رده تسلیحات اسراییل هستند نداشتیم.
  • مهدی مختاری 291 IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    2 2
    با سلام. خداوند یکتا را شکر می کنم که بالاخره انتقام گرفتیم. از نیروهای نظامی کشورمان هم تقدیر و تشکر می کنم. اما یک سؤال مهم در ذهن من شکل گرفته است: شما (نیروهای نظامی ایران اسلامی) که می توانید به اسرائیلی های جنایتکار حمله کنید چرا کار را یکسره نمی کنید؟! چرا آن ها را از صفحۀ روزگار محو نمی کنید؟! چرا اجازه می دهید که عمر نحس شان ادامه پیدا بکند؟!
  • DE ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    2 0
    چرا هيچ كشور اسلامي حمايت نكرد؟
    • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      0 0
      اگه منظورت اعرابه سال ها پیش تو ۶ روز جنگ شکست خوردند.
  • مهدی IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    2 1
    لطفا عکس چهره شاد خانواده های شهدای غزه رو هم بدارید یاعلی
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    1 2
    آفتابه گاو پالونی رو خریدارم 🤣🤣🤣
  • کارمند ساده IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    1 1
    منافق که شاخ و دم ندارد مثل اجدادشان که به امپراطوری عثمانی خیانت کردند و اردن هاشمی را بوجود آوردند ، حالا هم در زدن موشکهای ایران عمل کردند و زمانیکه دست شأن فوری رو شد به غلط کردن افتادن....
  • DE ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    1 0
    ببینید. رص برای وجهه خودش هم شده قطعا و فوری جواب میده. اونهم جواب شدید. منتها نه مستقیم به ما بلکه به قسمتهای ضعیفتر محور مقاومت حمله میکنه. مثل سوریه، عراق، و یمن بخصوص سوریه و نیروهای مستقر در اون. این خاصیت این بی وجود و نامرد هست.
  • US ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    4 4
    ۹۹ درصد موشک و پهبادهای شما ک رو هوا زده شود واقعا نشون داده شد ک این موشک وپهبادها کاغذی هستن
    • DE ۰۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      0 0
      اسقاطیلی ! داری میسوزی . بسوز!
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    3 1
    خدا رو شکر چهارسال پیش صاحب سگو ادب کردیم امروز هم سگ هاروشو تابحال هیچ قدرتی جرات این کارو نداشت
    • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      1 1
      دلار، اون موقع چند بود؟
    • SE ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      0 0
      این انگلهای جامعه ایرانی که همان سرمایه های سگاینه باشند روزی چندلار نیاز دارند؟ روزی چقدر کوفت میکنند که این قدر دلار دلار میکنند؟!!!
  • لنگی داغ قهرمانی آسیا بر دل مانده IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    3 0
    درسته بعضی هم به هدف خورد اما بیشترش رهگیری شدن
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    2 1
    اردن منافق و خائن را چه شود؟
  • US ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    1 0
    مشرق بوگندو...
  • ایرانی IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    1 2
    در بیشتر خبرگزاریهای خارجی این تبلیغات که 99 درصد از پهپادها و موشکهای ایران رهگیری و منهدم شده اند به چشم می آید! حتی اگر این آمار درست باشد نکته ای که رسانه های مستقل ایران و منطقه می باید بر روی آن تأکید نمایند آن است که در رهگیری پهپادها و موشکهای ایران چندین دولت استعماری کشورهای غربی از جمله دولتهای ایالات متحده آمریکا، فرانسه و انگلیس مشارکت میدانی داشته اند و دیگر دولتهای استعماری کشورهای غربی نیز همکاری اطلاعاتی داشته اند. بنابراین حتی اگر این تبلیغات رهگیری 99 درصد پهپادها و موشکهای ایران درست باشد! چیزی از ارزش حمله ایران کاسته نشده است. این موضوع می باید برای ایران و کشورهای اسلامی درس بزرگی در مورد قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی باشد. بدیهی است یک رژیمی که برای دفاع از خود به چندین کشور خارجی متکی است هیچگاه رژیم پایداری نخواهد بود. دیگر اینکه این موضوع می باید روشن کننده این موضوع باشد که اگر همه کشورهای اسلامی با هم در برابر رژیم صهیونیستی متحد باشند دولتهای استعماری کشورهای غربی نیز کاری از پیش نخواهند برد. به امید آگاهی و استقلال در کشورهای اسلامی و حذف و نابودی افراد و گروهای نفوذی استعماری.
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    3 1
    الحمدلله رب العالمین 🤲🏻🌹
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    7 1
    مرگ بر اسراییل
  • DE ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    3 1
    اسرائیل به زودی نابود خواهد شد
  • پرشیا IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    1 0
    درود بر رادمردان دلاور سرزمینم: عالی بود. الان دیگه گاه نیایش جهانی است و سپردن به خدا (تا یک جایی می‌توان تلاش کرد و در یک جاهایی هم بایستی بسپریم دست خدا) سپاس و درود
  • محمد مهدی اسلامی IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    1 0
    _ بسمه تعالی - یخیلیب بو حمله ده دشمنمیز هیمنه سی __ داد چکوب آغلایه جاقدیر ننه سی __ دیه جاقدیر باشمه چوخ کول اولوب __ اوشاغوم گئوزلاری چوخ یاشیلا دولوب __
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    0 0
    دلار چند؟
  • از شهرستان سراب IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    0 0
    سید علی خامنه ای فدایی داری خلیفه جهان اسلام افتخار میکنم به شجاعتت دل یک و نیم میلیارد مسلمان دنیا رو شاد کردی
    • US ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      1 0
      دلار چند؟ سکه چند؟ امید به زندگی چند؟ اشتغال چند؟ خوش باش که در نون دونی افتادی
    • US ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 0
      مگر در دولت روحانی اسرائیل را زدن که دلار و سکه بالا رفت و تحریم شدیم؟ باج دادن کافیه حمله کنید اگر سگ بترسید اونها حمله میکنن و با تحریم ها تهدیدمون میکنن
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    0 0
    جنگ اصلی ایران نه با اسرائیل بلکه با ترکیه خواهد بود که آب را بر روی ملت های مسلمان عراق سوریه و ایران بسته
  • نام اشنا IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    0 0
    یک نکته باریک که کمتر کسی به ان توجه دارد اینست که, این اتفاق ممکن است برای هر کشور دیگری مثل انگلیس و آلمان و فرانسه که بخواهند راه اسرائیل را برود اتفاق بیافتد.
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    0 0
    باید با تحرک دیپلماسی عمونی در صحنه بین الملل و همین طور دیپلماسی واقعی یک تحرک وسیع برای فشار برای صلح پایدار را به اسراییل بیارید وگرنه ش ایط را به نفع اسراییل کردید بگید برای صلح در عزه اماده مداکره هستید با چین و البته روسیه هم هماهنگ بشید تا فرصت از دست نرفته به خدا اگر این فرصت را از دست بدید و تحویل اسراییل بدید از دست میره زود باشید بگید برای صلح پایدار در عزه اماده مداکره هستید
  • منم IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    0 0
    بنازم این دفعه کارتون عالی بود
  • بهنام IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    0 0
    ایران بهترین کار کرد درود به ایران قدرتمند
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    1 3
    به نظرم این حمله لازم بود اما باید روی کیفیت این موشکها خیلی بیشتر کار کنیم، این نمیشه که اونها با یک موشک 7 تا فرمانده رو به شهادت برسونند اما ما با 300 تا موشک نتونیم تلفات بگیریم
  • US ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 0
    خوشحالم، ناامید بودیم از این همه توسری خوردن و تحریم ....دغدغه مردم ایران روسری و نشستن کنار جنس مخالف در سلف دانشگاه نیست
  • US ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    2 0
    خوب کردید اگر ضعف نشون بدید گستاخ تر میشن، اشک کباب موجب طغیان آتش است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس