کد خبر 1592987
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۷
تاتنهام در سنت جیمز پارک چهارتایی شد؛ نیوکاسل انتقام گرفت

تیم فوتبال نیوکاسل موفق شد در هفته سی‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۴ بر صفر تاتنهام را مغلوب کرد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های نیوکاسل و تاتنهام در هفته سی‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۵ در ورزشگاه سنت جیمز پارک با قضاوت تیم رابینسون برگزار شد که در نهایت با برتری ۴ بر صفر نیوکاسل به پایان رسید.

تاتنهام بعد از چندین سال، با هدایت آنگه پوستکوگلو در این فصل روند خوبی داشته است و برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا انگیزه بالایی دارد و در این دیدار مقابل یکی از رقیبان اصلی خود قرار گرفت. در مقابل شاگردان «ادی هاو» نیز اصلا دوست نداشتند ۳ امتیاز مهم این دیدار خانگی را به راحتی از دست بدهند و برای رسیدن به یکی از رقابت‌های اروپایی به برتری در این دیدار احتیاج داشتند.

حملات تیم میزبان سرانجام در دقیقه ۳۰ جواب داد. آنتونی گوردون در میانه میدان با توپ‌ربایی و پاس در عمق، الکساندر ایساک را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن با سرتوپ تماشایی فن‌دفن را از جریان بازی محو کرد و در ادامه با یک ضربه دقیق دروازه ویکاریو را باز کرد.

تنها ۲ دقیقه بعد میزبان اختلاف را به ۲ رساند. باز هم پرس سنگین بازیکنان نیوکاسل در زمین تاتنهام جواب داد و مدافع این تیم به اشتباه توپ را در محوطه جریمه مقابل آنتونی گوردون قرار داد و این‌بار نوبت گوردون بود که با یک سرتوپ فن‌دفن را از پیش رو بردارد و به راحتی گل دوم نیوکاسل را وارد دروازه تاتنهام کند.

بلافاصله این مدافع ۲۲ ساله هلندی بعد از سرتوپ‌هایی که خورد، سوژه کاربران مجازی قرار گرفت. کلاغ‌ها نیمه دوم را نیز طوفانی آغاز کردند و موفق شدند در دقیقه ۵۱ برای سومین‌بار به گل برسند. روی یک ضد حمله پاس بلند و تماشایی برونو گیمارش پشت مدافعین جلوکشیده تاتنهام به ایساک رسید و این مهاجم موفق شد با یک بغل پای دقیق گل سوم را به ثمر برساند.

این پایان کار نبود و نیوکاسل موفق شد در دقیقه ۸۷ گل چهارم را توسط فابیان شار به ثمر رساند. ارسال گوردون از روی نقطه کرنر با ضربه سر تماشایی شار تبدیل به گل چهارم نیوکاسل شد. نیوکاسل همچنین با این برتری موفق شد انتقام دیدار رفت را از تاتنهام بگیرد. اسپرز در آن دیدار با نتیجه ۴ بر یک نیوکاسل را مغلوب کرده بود.

با این نتیجه نیوکاسل با ۵۰ امتیاز در رتبه ششم قرار گرفت و تاتنهام با ۶۰ امتیاز و یک پله سقوط در رتبه پنجم ایستاد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس